Originally posted by _Bäri_
View Post
X5 (E53) ostamassa
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
-
Aika tasainen. Itsellä on välillä ilmasänky takana käytössä. Ja se on hitusen yli 2metriä pitkä.
Maalipurkkeja varten yms raksatavaraa varten tekisin itse vanerista pohjan?
Roadtripeillä on tullu muutaman kerran kirottua kontin pienuutta. Varsinkin kun meillä on taloudessa toisena autona V70.Last edited by _Bäri_; 08-09-2019, 16:21.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKoirahäkkiä vartenko mittoja tarvit?
Originally posted by _Bäri_ View PostLattiaa pitkin mitattuna 83cm. Selkänojasta korkeimmasta kohdasta 62cm. Leveys pyörä koteloiden kohdalta 115cm. Leveimillään 125cm. Näissä saattaa olla muutaman sentin heitto.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MeisterW View PostSemmoinen huomio vielä, et 3.0i koneisessa on myös facelift automaatimalleissa GM-vaihteisto, joka ainakin jenkkifoorumeilla ei kovin kestävässä maineessa..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostViitsisikö joku mitata kuinka syvä on tavaratila. Eli syvyys takapenkin selkänojan alareunasta takaluukkuun kansi kiinni. Myös tavaratilan leveys kiinnostaa.
Edit: tämä yksilö kiinnostaisi. Mitä tuollaisesta kannattaisi tarjota?
https://www.nettiauto.com/bmw/x5/10665508
Leave a comment:
-
-
Semmoinen huomio vielä, et 3.0i koneisessa on myös facelift automaatimalleissa GM-vaihteisto, joka ainakin jenkkifoorumeilla ei kovin kestävässä maineessa..
Leave a comment:
-
-
Viitsisikö joku mitata kuinka syvä on tavaratila. Eli syvyys takapenkin selkänojan alareunasta takaluukkuun kansi kiinni. Myös tavaratilan leveys kiinnostaa.
Edit: tämä yksilö kiinnostaisi. Mitä tuollaisesta kannattaisi tarjota?
Last edited by mikae34; 08-09-2019, 13:13.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostKiitos vastauksista. Minkälainen neliveto tuo x-drive käytännössä on? Pääseekö sillä oikeasti vaikkapa 30cm hangessa eteenpäin?
Onhan noilla ikää mutta on ne sen verta yksinkertaisempia kuitenkin, että en usko niiden kanssa elektroniikan puolesta kuitenkaan niin paljoa joutuvan stressaamaan mitä näiden idrive sukupolven autojen kanssa.
Itse haluaisin bensakoneella, kierrejousilla ja manuaalina. Katsotaan nyt tuleeko hankittua moista koskaan, hieman kyllä kiinnostaisi. Ovatka nuo muuten kovin mätävikaisia yleensä?https://youtu.be/bgqgUwjemTE
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostKiitos vastauksista. Minkälainen neliveto tuo x-drive käytännössä on? Pääseekö sillä oikeasti vaikkapa 30cm hangessa eteenpäin?
Onhan noilla ikää mutta on ne sen verta yksinkertaisempia kuitenkin, että en usko niiden kanssa elektroniikan puolesta kuitenkaan niin paljoa joutuvan stressaamaan mitä näiden idrive sukupolven autojen kanssa.
Itse haluaisin bensakoneella, kierrejousilla ja manuaalina. Katsotaan nyt tuleeko hankittua moista koskaan, hieman kyllä kiinnostaisi. Ovatka nuo muuten kovin mätävikaisia yleensä?
Itse en ole peräkärryn kans koskaan jäänyt pulaan syvässäkään lumessa.
Ovien saumat varmaan pahimmat ruosteen ottajat. Kaaret ym aika hyvin muovilla suojattu.
Edit: keväällä huomasin että esim pitkä liukas ylämäki ja kärry perässä alkoi jakovaihteisto haisemaan. Nyt oli ajatus öljyt sinne vaihtaa.
Leave a comment:
-
-
Kiitos vastauksista. Minkälainen neliveto tuo x-drive käytännössä on? Pääseekö sillä oikeasti vaikkapa 30cm hangessa eteenpäin?
Onhan noilla ikää mutta on ne sen verta yksinkertaisempia kuitenkin, että en usko niiden kanssa elektroniikan puolesta kuitenkaan niin paljoa joutuvan stressaamaan mitä näiden idrive sukupolven autojen kanssa.
Itse haluaisin bensakoneella, kierrejousilla ja manuaalina. Katsotaan nyt tuleeko hankittua moista koskaan, hieman kyllä kiinnostaisi. Ovatka nuo muuten kovin mätävikaisia yleensä?
Leave a comment:
-
-
Itse ainakin koen, että 300tkm ajettu x5 alkaa olemaan enemmän harrasteauto vikamäärän puolesta mitä päivittäinen käyttis. Yhden paikan korjaat, niin seuraava jo antautuu.
Elektroniikka alkaa sieltä täältä antautumaan, kaikki nivelet saa läpikäydä.
Omani on rautajousillä ja facelift, joten joiltain osin parempi kuin pre.
Seuraavaksi pakosarjan vaihtoa tiedossa...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostOnko nämä vanhat äksät (e53) yleisesti luotettavan auton maineessa vai eivät. Hieman kiinnostaisi ostaa tällainen bensakoneella ja nimenomaan tämä vanha mallisukupolvi ennen iDriven tuloa kiinnostaa. Olen ymmärtänyt, että kyseessä on miltei sama auto kuin e39 (?) ja ainakin se seikka puoltaisi luotettavuuden puolelle omiin kokemuksiini nojaten kyseisestä mallista. Itse näkisin tämän mallin riittävän vanhana ollakseen hyvä. Neliveto nyt on mikä on eikä varmasti ole mitenkään esimerkiksi mussoon verrattavissa.
Leave a comment:
-
-
Mulla on vasta kolme kuukautta ollu sigun kulkine. Mut kilometrejä tullu 20tkm, ilman murheita ja kohtuu kulutuksella. Pitkään arvoin otanko bensa v8 vai dieselin.
Annoin sen verta kulutukselle arvoo et päädyin dieseliin.
Omasta mielestäni toi 3litranen bensa on liian pieni.
Anturi vikoja näissä on ollu ja vaihteisto on ilmeisesti heikoin lenkki ainakin dieselissä. Omassa vaihdettu kertaalleen.
Leave a comment:
-
-
Onko nämä vanhat äksät (e53) yleisesti luotettavan auton maineessa vai eivät. Hieman kiinnostaisi ostaa tällainen bensakoneella ja nimenomaan tämä vanha mallisukupolvi ennen iDriven tuloa kiinnostaa. Olen ymmärtänyt, että kyseessä on miltei sama auto kuin e39 (?) ja ainakin se seikka puoltaisi luotettavuuden puolelle omiin kokemuksiini nojaten kyseisestä mallista. Itse näkisin tämän mallin riittävän vanhana ollakseen hyvä. Neliveto nyt on mikä on eikä varmasti ole mitenkään esimerkiksi mussoon verrattavissa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: