Ei kauheesti valinnanvaraa jos tavoitespeksit olisi facelift, bensa, manuaali sopivalla hinta/kilometrit suhteella. Ts. ei yhtään ainakaan nettiautossa.
Kai siihen automaattiinkin voisi oppia mutta mahdolliset korjauskustannuksetkin kauhistuttaa. Pelkäänkö turhaan?
Ilmeisesti jostain vaatimuksesta pitäisi tinkiä...
Entä dieselin käyttökustannukset kymppitonnin vuosikilometreillä?
Tosin ei dieseleitäkään ole manuaalilla.
X5 (E53) ostamassa
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
On mutta silti hyvä hinta niillä kenellä teho ei merkitse paljon...Originally posted by Rey View PostJos facelift ei ole aivan välttämättömyys niin tuo olisi aika helmi yksilö: http://www.nettiauto.com/bmw/x5/7662...s=autokaraatti
Eikö 3.0 bensa ole vähän laiska kahden tonnin autoon?
Joo, on muuten hieno toi punainen...
Leave a comment:
-
Jos facelift ei ole aivan välttämättömyys niin tuo olisi aika helmi yksilö: http://www.nettiauto.com/bmw/x5/7662...s=autokaraattiOriginally posted by Jonem View PostValtava X5 kuume ollut tässä jo monta kuukautta ja haussa olisi facelift dieseli.
Onkos se nyt niin, että kaikissa facelift malleissa on X-drive ja ZF-vaihteisto vai tuli nämä viiveellä vuoden 2004 jälkeen?
Eikö 3.0 bensa ole vähän laiska kahden tonnin autoon?Originally posted by EPDM View PostKyllä taitaa noin olla eli on.
Ihme edullinen facelift malli. Varsinkin kun lohjassa on hintataso yleensä aika korkea..
http://www.nettiauto.com/bmw/x5/7584996Last edited by Rey; 24-01-2016, 10:28.
Leave a comment:
-
tuskin muissa paljon enempää...
Meillä on E53sen takapenkillä 2 Recaron turvaistuinta ja yks koroke ja mahtuvat ihan kivasti. E39 oli selvästi ahtaampi takapenkiltä, varsinkin leveyssuunnassa, kun tuota samaa settiä sinne asettelin. Mun kokemusten perusteella tuo E53 on yks leveimmistä takapenkeistä bemareissa, toki en ole uudempaa X5sta päässyt sillä tavalla kokeilemaan...Originally posted by hamann View Postkiitos tästä tiedosta. vaikuttaa paljon kakkos auton valintaan kun pitää saada 3 turvaistuinta mahtumaan takapenkille.
Leave a comment:
-
Niin on. Näyttää penkkikin olevan suht ryhdissään, eli voisi kilometritkin pitää paikkansa. Mikähän tuossa mättää...Originally posted by EPDM View PostKyllä taitaa noin olla eli on.
Ihme edullinen facelift malli. Varsinkin kun lohjassa on hintataso yleensä aika korkea..
http://www.nettiauto.com/bmw/x5/7584996
Leave a comment:
-
Kyllä taitaa noin olla eli on.Originally posted by Jonem View PostValtava X5 kuume ollut tässä jo monta kuukautta ja haussa olisi facelift dieseli.
Onkos se nyt niin, että kaikissa facelift malleissa on X-drive ja ZF-vaihteisto vai tuli nämä viiveellä vuoden 2004 jälkeen?
Ihme edullinen facelift malli. Varsinkin kun lohjassa on hintataso yleensä aika korkea..
http://www.nettiauto.com/bmw/x5/7584996
Leave a comment:
-
Valtava X5 kuume ollut tässä jo monta kuukautta ja haussa olisi facelift dieseli.
Onkos se nyt niin, että kaikissa facelift malleissa on X-drive ja ZF-vaihteisto vai tuli nämä viiveellä vuoden 2004 jälkeen?
Leave a comment:
-
136 cm kyynärnojien väli, ylempänä kahvan uloimmassa kohdassa sentti vähemmän.Originally posted by hamann View Postoisko kellään tietoa e53 malleista että paljonko on takapenkillä tilaa ? tarttis saada tarkka mitta leveys suunnassa sisäpuolen oven kahvasta toisen puolen kahvaan ?
yritin haulla mutta ei tuottanut tulosta..
Leave a comment:
-
Googleen "bmw e53 interior measures" tuotti mm seuraavanlaisen tuloksen: KLIKOriginally posted by hamann View Postoisko kellään tietoa e53 malleista että paljonko on takapenkillä tilaa ? tarttis saada tarkka mitta leveys suunnassa sisäpuolen oven kahvasta toisen puolen kahvaan ?
yritin haulla mutta ei tuottanut tulosta..
Olettaen tietty, että tuo 1484mm on kahvasta kahvaan. :think
Leave a comment:
-
oisko kellään tietoa e53 malleista että paljonko on takapenkillä tilaa ? tarttis saada tarkka mitta leveys suunnassa sisäpuolen oven kahvasta toisen puolen kahvaan ?
yritin haulla mutta ei tuottanut tulosta..
Leave a comment:
-
Uskaltaisin väittää, että loppupään E53:ssa on edelleen paljon autoa hintaansa nähden, kunhan se on tikissä. Itsellä oli vähän samaa dilemma, mutta E70:ä harkitessa olisi ehdottamasti pitänyt hypätä facelifteihin, joissa 8-pykäläinen automaatti. Siinä vaiheessa vaan hinta pompsahtaa aivan eri luokkaan. Asiaan tietysti vaikuttaa, paljonko mahdollisille lisähilppeille antaa painoarvoa.
Leave a comment:
-
E53:sta olen kuolannut, mutta tässäkin viestiketjussa on mainittu että:
"E70 on kyllä eri planeetalta" ja "jos pääset uuden e70:n makuun niin ei vanha x5 enää tee mieli"
Eli kannattaako E53:sta enää ostaa? Mikä tekee E70:stä paremman? Parempi ajettavuus vai enemmän elektroniikkaa? Kulutus ei E70 dieselissä näyttäisi kauheasti parantuneen verrattuna E53.
Olen E53 3.0d:n käynyt koeajamassa ja tykkäsin paljon. E70 en ole uskaltanut koeajaa, koska en välttämättä edes halua tietää paremmasta jos E53:een päädynLast edited by Rey; 18-01-2016, 21:04.
Leave a comment:
-
Tässä ois harrastelijalta upee äxä.
Varusteet on erittäin kattavat ja ulkonäkö kunnossa. Auto on käyty läpi 2015 ja korjattu kaikki ongelmat mitä on tullut vastaan. mm. Alustan osaa. Reaktiotankoihin laitettu powerflex polyuretaani puslat. Takatuennan helat uusittu. Koiranluita, palloniveliä ja tukivarsia uusittu. Narinahelat uusittu Bemu Oyn toimesta jossa myös kehuivat autoa. Viimeisimpänä huoltona vaihdettu pakosarja valurautaiseen joka näissä halkeilee tyyppivikana. Samalla uusittu myös hehkuboksi ja uudet hehkut, öljyt + suodatin ja moottorin ilmansuodatin. Huollosta n. 3vk.
http://www.nettiauto.com/bmw/x5/7716298
Ajelen mielelläni autolla vielä itsekin mutta koitetaan kepillä jäätä kun ajoa alkaa tulla nykyään sen verran vähän että bensa syöppö vois olla paikallaan.
Leave a comment:
Leave a comment: