Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 E70 yleistä keskustelua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VolvoTDi
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 1576
    • Tampere - Pori

    Mutta riskiä ei ole yhtään jos metallin hiukkanen pääsee jyrsiessä piirilevyn päälle pomppimaan... Noita samoja ecuja on 2009/6 jälkeisissä autoissa ja voit vain kuvitella kuinka monta autoa pelkästään me ollaan tehty kuvan mukaisesti jos minä olen pelkästään noin 40kpl ja meitä on noin 10kpl, jotka ko. ecun pystyy tekemään. Ainuttakaan ecuvikaista ei ole korviini tullut.
    Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
    Check:
    www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
    Tampere 044-5867096

    Comment

    • Jube
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 9636
      • ...

      Noniin, tulihan siihen softaus asiaan selvyys
      Kieltämättä vähän huvitti termi "Riskilisä 200€"
      Näillä mennään:
      Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
      BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
      BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
      BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
      MB c124 230CE -90 "Badboy"
      MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

      Comment

      • H.Aulakoski
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2008
        • 336
        • Oulu

        Originally posted by VolvoTDi View Post
        Mutta riskiä ei ole yhtään jos metallin hiukkanen pääsee jyrsiessä piirilevyn päälle pomppimaan... Noita samoja ecuja on 2009/6 jälkeisissä autoissa ja voit vain kuvitella kuinka monta autoa pelkästään me ollaan tehty kuvan mukaisesti jos minä olen pelkästään noin 40kpl ja meitä on noin 10kpl, jotka ko. ecun pystyy tekemään. Ainuttakaan ecuvikaista ei ole korviini tullut.
        Näin tämä Pernu kuitenkin meinasi. Ja Karalalta oli vinkin saanut kuinka homma tehdään. Kantta ei jyrsitä läpi vaan tyyliin 0.1 mm vajaaksi ja pala irroitetaan kokonaisena, jotta metallisilppua ei päädy piirilevylle.

        Sulta siis onnistuisi 40d:n vm 2010 lastutus? Hinta? Osaatko sanoa onnistuuko Oulun kolleegalta?
        Last edited by H.Aulakoski; 13-02-2014, 21:26.
        X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
        Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)

        Comment

        • VolvoTDi
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2006
          • 1576
          • Tampere - Pori

          Originally posted by H.Aulakoski View Post
          Näin tämä Pernu kuitenkin meinasi. Ja Karalalta oli vinkin saanut kuinka homma tehdään. Kantta ei jyrsitä läpi vaan tyyliin 0.1 mm vajaaksi ja pala irroitetaan kokonaisena, jotta metallisilppua ei päädy piirilevylle.

          Sulta siis onnistuisi 40d:n vm 2010 lastutus? Hinta? Osaatko sanoa onnistuuko Oulun kolleegalta?
          Mulla ja Oulun kaverilla on samat laitteet, joten onnistuu. Hinta on 590€ perussetille ja jos tykimpää halajaa niin 100€ lisää.
          Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
          Check:
          www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
          Tampere 044-5867096

          Comment

          • Rado
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2006
            • 716

            Hieman ot.
            Mikä noissa lastutuksissa oikein maksaa ?

            Eikö ole tarpeeksi kilpailua vai vaatiiko "teosto" prosentit ?

            Comment

            • H.Aulakoski
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2008
              • 336
              • Oulu

              Originally posted by VolvoTDi View Post
              Mulla ja Oulun kaverilla on samat laitteet, joten onnistuu. Hinta on 590€ perussetille ja jos tykimpää halajaa niin 100€ lisää.
              Sä saat sen kortin 100% varmuudella irti ilman vaurioita? On se kumma ettei Powerflashin kaverilta onnistu. Tai Karalalta. :think
              X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
              Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)

              Comment

              • VolvoTDi
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2006
                • 1576
                • Tampere - Pori

                Originally posted by H.Aulakoski View Post
                Sä saat sen kortin 100% varmuudella irti ilman vaurioita? On se kumma ettei Powerflashin kaverilta onnistu. Tai Karalalta. :think
                Saan ja kuten kerroin, noin 40:stä muustakin olen saanut. Tuo ecu ei ole edes pahin vaan esim. Fiat Ducato 2.3Mjet oli paha, siinä meni 1h avatessa ja saadessa piiri irti pohjasta kun joka paikassa oli valkoista liimamössöä
                Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                Check:
                www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                Tampere 044-5867096

                Comment

                • Jube
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2005
                  • 9636
                  • ...

                  Originally posted by H.Aulakoski View Post
                  Sä saat sen kortin 100% varmuudella irti ilman vaurioita? On se kumma ettei Powerflashin kaverilta onnistu. Tai Karalalta. :think
                  Eikö se vähän niin ole että öljynvaihdossakin on riski, jopa hyvin suuri sellainen jos ei tiedä mitä on tekemässä?
                  Ei vaan tosipuheessa uskon että homma onnistuu yhtälailla myös Pernulta ja Karalalta mutta ottavat 200€ extraa kun joutuu tekemään mekaanista työtä :think
                  Last edited by Jube; 13-02-2014, 23:02.
                  Näillä mennään:
                  Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
                  BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
                  BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
                  BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
                  MB c124 230CE -90 "Badboy"
                  MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

                  Comment

                  • Clavurion
                    BTCF Member
                    • Feb 2005
                    • 9138
                    • Oulu

                    Jos tämän kyseisen purkin purkaminen onnistuu, kuten minkä tahansa EDC17 ohjainlaitteen, niin onhan tuo 200€ varsin kattava kipukorvaus.
                    E39 530dA -02 M-Sport
                    E53 X5 3.0dA -06 Sport
                    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                    Comment

                    • H.Aulakoski
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2008
                      • 336
                      • Oulu

                      Se on aivan selvää että softaus tulee mutta kuka sen tekee, se selviää lähiaikoina
                      Vaikka on kai se melko pirteä ja mukava vakionakin
                      Last edited by H.Aulakoski; 14-02-2014, 21:31.
                      X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
                      Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)

                      Comment

                      • H.Aulakoski
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2008
                        • 336
                        • Oulu

                        Spaceriasiaa.

                        Onko tietoa meneekö X5 2010 eteen ja taakse ihan normaalit levennyspalat? Meinas bemu2000, että takapyörän navan huullos saattais olla niin korkea, ettei siihen tavallinen spacer uppoa pohjaan asti.

                        Ajatuksissa 10 mm levitys eteen ja 20 mm taakse. On sitä poikanen
                        X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
                        Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)

                        Comment

                        • bemu2000
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2003
                          • 17799
                          • Jämsä

                          Originally posted by H.Aulakoski View Post
                          Spaceriasiaa.

                          Onko tietoa meneekö X5 2010 eteen ja taakse ihan normaalit levennyspalat? Meinas bemu2000, että takapyörän navan huullos saattais olla niin korkea, ettei siihen tavallinen spacer uppoa pohjaan asti.

                          Ajatuksissa 10 mm levitys eteen ja 20 mm taakse. On sitä poikanen

                          20mm menee kyllä taakse ongelmitta. 10mm palojen kanssa on joskus ollut takana ongelmia. 10mm pala menee eteen kuitenkin 95% varmuudella suoraan, mutta kannattaa se vielä tarkistaa. Sitä tuskin kukaan osaa suoralta kädeltä kertoa montako milliä se huullos on sinun autossa edessä, eli ei muuta kun rengas irti ja mittaamaan
                          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                          Vanteet edullisesti
                          Nostureita ja rengaskoneita

                          Comment

                          • H.Aulakoski
                            Bimmer Fanatic
                            • Mar 2008
                            • 336
                            • Oulu

                            Pärjäisköhän sitä läpipultattavilla vai pitäiskö laittaa taakse pultattavat :think
                            Onkohan vielä 20 mm levittävillä mitään merkitystä?
                            X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
                            Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)

                            Comment

                            • bemu2000
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2003
                              • 17799
                              • Jämsä

                              Originally posted by H.Aulakoski View Post
                              Pärjäisköhän sitä läpipultattavilla vai pitäiskö laittaa taakse pultattavat :think
                              Onkohan vielä 20 mm levittävillä mitään merkitystä?
                              20mm on vielä parempi läpipultattavana. Jostain 25-30mm vahvuudesta alkaen sitten napaan pultattavat paremmat. Mietippä että napaan pultattavassa se rengas on vain siinä alumiini spacerissa kiinni, eikä X5:n pyörät ole mitään kevyitä.
                              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                              Vanteet edullisesti
                              Nostureita ja rengaskoneita

                              Comment

                              • Jube
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2005
                                • 9636
                                • ...

                                Juu en kyllä lähtisi minäkään 20mm lättyyn X5:n 20" pyörää pulttaamaan :think
                                Näillä mennään:
                                Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
                                BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
                                BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
                                BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
                                MB c124 230CE -90 "Badboy"
                                MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎