Originally posted by H.Aulakoski
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 E70 yleistä keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Talvirenkaat ja nuo tehot ja vääntö... Ei tarvitse varmaan ihmetelläkään jos
luistonestovalot loistaa... varsinkin kun bmw:n luistonesto varsin herkkä.
Oma vakio pikkubemu välkyttelee ohituksissa valoa kesät talvet...
Tuo "terävöittyminen" ilman dtc:tä johtuu varmaan siitä, että konetehoa rajoitetaan ilmeisesti jo ennenkuin luistonestovalo palaa/otetaan jarrulla kiinni.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by H.Aulakoski View PostLämmöt nousee 89-90 asteeseen mutta 20 asteen pakkasilla lämmöt jäi paria astetta vaille ja siksi tuo pahvi. Tokkopa siitä haittaakaan on talviajelussa. On muuten massiivinen jäähdytin laitteessa, 60 x 70 cm. Pitää varmaan eka huollossa vaihdattaa termari.BMW X5 2008 E70
BMW 325 iAT 2006 E91 (EX)
BMW 120i 2005 E87 (EX)
BMW 320i 2005 E90 (EX)
BMW 318i Cabriolet -95 (EX)
MYYDÄÄN: Nissan 350Z 2004 89tkm
Comment
-
-
Originally posted by BillyJoe View PostMistäs nuo lämpötilat pääsee näkemään?
Piilovalikosta
melkein samalla tavalla taitaa mennä kaikissa bemareissa.
tuossa E90 ohje
ja lämmöt alavalikossa 7.00.
Eli trippi pohjaan pitkäksi aikaa sitten kun ollaan valikossa 01.00
naputellaan alavalikkoon 19.0 siihen vin:stä laskettu numero ja sitten valikkoon 7.00
vov nesteen lämmöt näkyvissäF30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Kuvausreeniä... Ehkä vielä joskus showroom
Last edited by H.Aulakoski; 16-04-2014, 15:43.X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)
Comment
-
-
Originally posted by Nettipepe View PostHmm... miehellä lista nykyisiä ja ex bemareita eikä tiedä mistä koneen lämmöt löytyy?
Piilovalikosta
melkein samalla tavalla taitaa mennä kaikissa bemareissa.
tuossa E90 ohje
ja lämmöt alavalikossa 7.00.
Eli trippi pohjaan pitkäksi aikaa sitten kun ollaan valikossa 01.00
naputellaan alavalikkoon 19.0 siihen vin:stä laskettu numero ja sitten valikkoon 7.00
vov nesteen lämmöt näkyvissäLast edited by BillyJoe; 16-04-2014, 11:40.BMW X5 2008 E70
BMW 325 iAT 2006 E91 (EX)
BMW 120i 2005 E87 (EX)
BMW 320i 2005 E90 (EX)
BMW 318i Cabriolet -95 (EX)
MYYDÄÄN: Nissan 350Z 2004 89tkm
Comment
-
-
Originally posted by BillyJoe View PostHeh! Tunnen piston sydämessäni ja tunnustan etten ole ennen ollut tästä kiinnostunut, mutta tuntuu että polttoaineenkulutus on noussut. Ei onnistunut valikkoon pääsy vaikka kokeilin netistä löytämilläni ohjeilla. Liittyy ilmeisesti jotenkin easy access ja keyless go toimintoon. Pitää ensin painaa kaksi kertaa start-stop näppäintä jotta saa käynnistysvirrat päälle. Tuossa ruudussa on jatkuvasti huutomerkki niin kauan kunnes käynnistän auton (valittaa että paina jarrua ennenkuin käynnistät auton). Eli ei tule valikkoa näkyviin, mutta yritetään illalla uudelleen tällä ohjeella. Kiitos!BMW F11 520d -11
MINI Cooper D -11
BMW E90 318i -11
BMW E90 318i -06
Ex:
BMW E46 316i -04
E70 X5 3.0sd M-Sport -08
E46 325iA -03
E39 540iA Individual Limonit Metallic -99
Comment
-
-
Kaverin puolesta kyselen olisiko arvauksia missä vika piilee:
Eli auto E70 4.8IS olikohan 2007
Ongelma sellainen että ei puhalla lämmintä sisälle +70km/h nopeuksissa vaikka ajelisi miten pitkän reissun. Mutta kun sammutat auton ja käynnistät niin pelaa normaalisti.
Vesiventtiili uusittu koska entinen oli kulunut urille että jumi. Vikakoodeja ei anna.
Arvauksia mistä lähteä vikaa etsimään? Joku softabugi?
Comment
-
-
Originally posted by Sami_R View PostTuo onnistuu auton käydessäkin.BMW X5 2008 E70
BMW 325 iAT 2006 E91 (EX)
BMW 120i 2005 E87 (EX)
BMW 320i 2005 E90 (EX)
BMW 318i Cabriolet -95 (EX)
MYYDÄÄN: Nissan 350Z 2004 89tkm
Comment
-
-
Originally posted by BillyJoe View PostNyt sain lämmöt näkyviin ja tein testilenkin. Ulkolämpötila +18 astetta ja 8 km kaupunkiajelun jälkeen koneen lämmöt 75 astetta. Siitä ne ei juurikaan muuttuneet koko aikana. 17 km jälkeen pihassa näytti 78 astetta. Onko pahasti pielessä? Ajelen siis Italiassa. Onko etelän autoissa jotenkin eri termarit? Ei kuitenkaan lähelläkään tuota 90 astettaM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by BillyJoe View PostNyt sain lämmöt näkyviin ja tein testilenkin. Ulkolämpötila +18 astetta ja 8 km kaupunkiajelun jälkeen koneen lämmöt 75 astetta. Siitä ne ei juurikaan muuttuneet koko aikana. 17 km jälkeen pihassa näytti 78 astetta. Onko pahasti pielessä? Ajelen siis Italiassa. Onko etelän autoissa jotenkin eri termarit? Ei kuitenkaan lähelläkään tuota 90 astettaBMW F11 520d -11
MINI Cooper D -11
BMW E90 318i -11
BMW E90 318i -06
Ex:
BMW E46 316i -04
E70 X5 3.0sd M-Sport -08
E46 325iA -03
E39 540iA Individual Limonit Metallic -99
Comment
-
-
Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Ajelin vähän lukuja iPhonen Dynolicious-mittausohjelmalla:
0-60 km/h 3,02 sek
0-100 km/h 6,46 sek
0-130 km/h 10,30 sek
80-120 km/h 4,20 sek
Varttimaili 14,63 sekLast edited by H.Aulakoski; 09-05-2014, 21:25.X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)
Comment
-
-
Tottakai!
Itseasiassa saattoi olla ihan pieni nousu. Moottoritiellä. Tuulen suuntaa en kyllä osannut ottaa huomioon. Aika tyyntä tais olla, tuossa iltasella.
Valmistaja ilmoittaa 0-100 km/h 6,6 sek.
Liikkuisi varmaan vieläkin liukkaammin, jos olis asiallinen rengastus tuon 275+315 20" sijaanLast edited by H.Aulakoski; 09-05-2014, 22:06.X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)
Comment
-
Comment