Talvirenkaat ja nuo tehot ja vääntö... Ei tarvitse varmaan ihmetelläkään jos
luistonestovalot loistaa... varsinkin kun bmw:n luistonesto varsin herkkä.
Oma vakio pikkubemu välkyttelee ohituksissa valoa kesät talvet...
Tuo "terävöittyminen" ilman dtc:tä johtuu varmaan siitä, että konetehoa rajoitetaan ilmeisesti jo ennenkuin luistonestovalo palaa/otetaan jarrulla kiinni.
Lämmöt nousee 89-90 asteeseen mutta 20 asteen pakkasilla lämmöt jäi paria astetta vaille ja siksi tuo pahvi. Tokkopa siitä haittaakaan on talviajelussa. On muuten massiivinen jäähdytin laitteessa, 60 x 70 cm. Pitää varmaan eka huollossa vaihdattaa termari.
Mistäs nuo lämpötilat pääsee näkemään?
BMW X5 2008 E70
BMW 325 iAT 2006 E91 (EX)
BMW 120i 2005 E87 (EX)
BMW 320i 2005 E90 (EX)
BMW 318i Cabriolet -95 (EX)
ja lämmöt alavalikossa 7.00.
Eli trippi pohjaan pitkäksi aikaa sitten kun ollaan valikossa 01.00
naputellaan alavalikkoon 19.0 siihen vin:stä laskettu numero ja sitten valikkoon 7.00
vov nesteen lämmöt näkyvissä
ja lämmöt alavalikossa 7.00.
Eli trippi pohjaan pitkäksi aikaa sitten kun ollaan valikossa 01.00
naputellaan alavalikkoon 19.0 siihen vin:stä laskettu numero ja sitten valikkoon 7.00
vov nesteen lämmöt näkyvissä
Heh! Tunnen piston sydämessäni ja tunnustan etten ole ennen ollut tästä kiinnostunut, mutta tuntuu että polttoaineenkulutus on noussut. Ei onnistunut valikkoon pääsy vaikka kokeilin netistä löytämilläni ohjeilla. Liittyy ilmeisesti jotenkin easy access ja keyless go toimintoon. Pitää ensin painaa kaksi kertaa start-stop näppäintä jotta saa käynnistysvirrat päälle. Tuossa ruudussa on jatkuvasti huutomerkki niin kauan kunnes käynnistän auton (valittaa että paina jarrua ennenkuin käynnistät auton). Eli ei tule valikkoa näkyviin, mutta yritetään illalla uudelleen tällä ohjeella. Kiitos!
Heh! Tunnen piston sydämessäni ja tunnustan etten ole ennen ollut tästä kiinnostunut, mutta tuntuu että polttoaineenkulutus on noussut. Ei onnistunut valikkoon pääsy vaikka kokeilin netistä löytämilläni ohjeilla. Liittyy ilmeisesti jotenkin easy access ja keyless go toimintoon. Pitää ensin painaa kaksi kertaa start-stop näppäintä jotta saa käynnistysvirrat päälle. Tuossa ruudussa on jatkuvasti huutomerkki niin kauan kunnes käynnistän auton (valittaa että paina jarrua ennenkuin käynnistät auton). Eli ei tule valikkoa näkyviin, mutta yritetään illalla uudelleen tällä ohjeella. Kiitos!
Tuo onnistuu auton käydessäkin.
BMW F11 520d -11
MINI Cooper D -11
BMW E90 318i -11
BMW E90 318i -06
Kaverin puolesta kyselen olisiko arvauksia missä vika piilee:
Eli auto E70 4.8IS olikohan 2007
Ongelma sellainen että ei puhalla lämmintä sisälle +70km/h nopeuksissa vaikka ajelisi miten pitkän reissun. Mutta kun sammutat auton ja käynnistät niin pelaa normaalisti.
Vesiventtiili uusittu koska entinen oli kulunut urille että jumi. Vikakoodeja ei anna.
Arvauksia mistä lähteä vikaa etsimään? Joku softabugi?
Nyt sain lämmöt näkyviin ja tein testilenkin. Ulkolämpötila +18 astetta ja 8 km kaupunkiajelun jälkeen koneen lämmöt 75 astetta. Siitä ne ei juurikaan muuttuneet koko aikana. 17 km jälkeen pihassa näytti 78 astetta. Onko pahasti pielessä? Ajelen siis Italiassa. Onko etelän autoissa jotenkin eri termarit? Ei kuitenkaan lähelläkään tuota 90 astetta
BMW X5 2008 E70
BMW 325 iAT 2006 E91 (EX)
BMW 120i 2005 E87 (EX)
BMW 320i 2005 E90 (EX)
BMW 318i Cabriolet -95 (EX)
Nyt sain lämmöt näkyviin ja tein testilenkin. Ulkolämpötila +18 astetta ja 8 km kaupunkiajelun jälkeen koneen lämmöt 75 astetta. Siitä ne ei juurikaan muuttuneet koko aikana. 17 km jälkeen pihassa näytti 78 astetta. Onko pahasti pielessä? Ajelen siis Italiassa. Onko etelän autoissa jotenkin eri termarit? Ei kuitenkaan lähelläkään tuota 90 astetta
Samat termarit siellä on...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Nyt sain lämmöt näkyviin ja tein testilenkin. Ulkolämpötila +18 astetta ja 8 km kaupunkiajelun jälkeen koneen lämmöt 75 astetta. Siitä ne ei juurikaan muuttuneet koko aikana. 17 km jälkeen pihassa näytti 78 astetta. Onko pahasti pielessä? Ajelen siis Italiassa. Onko etelän autoissa jotenkin eri termarit? Ei kuitenkaan lähelläkään tuota 90 astetta
Kyllä tuo vähän viileältä tuntuu. Termarit on tosiaan kaikissa samat. :think
BMW F11 520d -11
MINI Cooper D -11
BMW E90 318i -11
BMW E90 318i -06
Tottakai!
Itseasiassa saattoi olla ihan pieni nousu. Moottoritiellä. Tuulen suuntaa en kyllä osannut ottaa huomioon. Aika tyyntä tais olla, tuossa iltasella.
Valmistaja ilmoittaa 0-100 km/h 6,6 sek.
Liikkuisi varmaan vieläkin liukkaammin, jos olis asiallinen rengastus tuon 275+315 20" sijaan
Comment