Originally posted by vaappu
View Post
Z3 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Supra^ View PostTorseni vai kitka? Haluan vaan varmistaa.
Mulla kun pauke tulee tilanteissa jossa vaihtuu veto moottorijarrulle/rullaukseen tai toisinpäin, eli kaikki vaihteenvaihdot. Voisihan se vauhtipyöräkin olla, mutta ääni tuntuu takaa tulevan.
Sama homma täällä, mutta tosiaan jokaisessa vaihteenvaihdossa kuuluvaa.
Ajoin autolla +20tkm ennen kuin tein torsenin..
Eli kehtopuslat voi laittaa laskuista pois mun tapauksessa...
Eikö z3 ole sama takapää kuin e36 ..
Leave a comment:
-
Originally posted by Supra^ View PostTuskin ihan heti mitään BMW:n omaa kamaa, jälkiasennetun hälyttimen tjmv. systeemin anturi?
(BMWn osasta löytyisi valmistajan leima/osanro eikä varmaankaan tekstiä sensor)
Leave a comment:
-
Originally posted by EGoman View Posttämmöinen "sensori" löytyi ratin aluspahvin alta. mikähän tämän funktio on? johdot oli poikki...
(BMWn osasta löytyisi valmistajan leima/osanro eikä varmaankaan tekstiä sensor)Last edited by Supra^; 19-05-2013, 00:18.
Leave a comment:
-
tämmöinen "sensori" löytyi ratin aluspahvin alta. mikähän tämän funktio on? johdot oli poikki...
Leave a comment:
-
Originally posted by vaappu View Postitse kun e36 325 coupeen rakensin uuden torsenin ,avoimen tilalle , tuli juuri tuo tömähdys ku 1 ja pakin väli vaihteli.... Itse väittäisin normaaliksi...
Mulla kun pauke tulee tilanteissa jossa vaihtuu veto moottorijarrulle/rullaukseen tai toisinpäin, eli kaikki vaihteenvaihdot. Voisihan se vauhtipyöräkin olla, mutta ääni tuntuu takaa tulevan.
Originally posted by Komu View PostMulla tuo ykkös/pakki kolahdus muuttui hieman äänekkäämmäksi, kun alustaan vaihdettiin iso kasa powerflex liloja puslia. Perä on quife, kytkin vielä vaihtamatta.Last edited by Supra^; 07-05-2013, 14:56.
Leave a comment:
-
itse kun e36 325 coupeen rakensin uuden torsenin ,avoimen tilalle , tuli juuri tuo tömähdys ku 1 ja pakin väli vaihteli.... Itse väittäisin normaaliksi...
Leave a comment:
-
Mulla tuo ykkös/pakki kolahdus muuttui hieman äänekkäämmäksi, kun alustaan vaihdettiin iso kasa powerflex liloja puslia. Perä on quife, kytkin vielä vaihtamatta.
Leave a comment:
-
Huvittaisko ketään PK-seudun Z-omistajaa (miel. upeekupee ja torsenilla) käydä kahvittelemassa jossain, samalla pitäisi vertailla vähän kolahduksia ja tömähdyksiä liittyen tuohon zetan voimansiirron "tyyppivikaan"?
Tuokin voisi ihan yksinkertaisesti selittyä Torsen-perällä, meinaan siellä on klappia juuri sen verran että voi kolahdella. Mulla kolisee kyllä omasta mielestä kuitenkin turhan paljon, ärsyttää.
Leave a comment:
-
Originally posted by Remotion View Posttaka kelkan repeäminen rungosta ja muut ongelmat ovat sitä todennäköisempiä mitä enemmän on voimaa.
Pienikoneisessa Z3, sanotaan vaikka 1,8 koneisessa tuskin tulisi ongelmaa ikinä, sen sijaan M-koneisissa noi tulee repeämään lähes 100% varmuudella.
kts tämän linkin sisältämät linkit:
http://forums.bimmerforums.com/forum...-mount-failure
Leave a comment:
-
taka kelkan repeäminen rungosta ja muut ongelmat ovat sitä todennäköisempiä mitä enemmän on voimaa.
Pienikoneisessa Z3, sanotaan vaikka 1,8 koneisessa tuskin tulisi ongelmaa ikinä, sen sijaan M-koneisissa noi tulee repeämään lähes 100% varmuudella.
kts tämän linkin sisältämät linkit:
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Leave a comment:
-
Originally posted by make_wt View PostKertokaapa viisaammat z3 coupen yleisimmät viat? Koska olis hakusessa sellainen niin tietäs vähän mitä asioita tarkistaa ennen ostoa.
Muutenhan tuo tekniikka on aikalailla perus-E36:sta.
Leave a comment:
-
Kertokaapa viisaammat z3 coupen yleisimmät viat? Koska olis hakusessa sellainen niin tietäs vähän mitä asioita tarkistaa ennen ostoa.
Leave a comment:
-
Heissan
Pitäisi vaihtaa turvavyön kiristimeen se airbag anturin korjauspiuha.
Onkos tämmösestä operaatiosta mitään ohjetta paiskata. Ilmeisesti E36 koppasessa yleinen vaiva mitä oon kuullut?
Leave a comment:
Leave a comment: