Joo toki. ~5v/80tkm tuli ajeltua ympäri vuoden ja millon tahansa kyllä kelpais takas.. jos vaan talliin/pihaan mahtus..
Tosin tuo oma kaikista äänieristeistä riisuttu kompatti kyllä ajomelussa ja karskeudessa voittaa jo zetorinkin
Itse kun olin ostamassa Z3 coupea niin juurikin nimimerkki kama sanoi osuvasti:
MUISTA! Nämä on Made in usa
Juu ja osia jopa made in mexico prkle!! Esim tuo surullisen kuuluisa abs.boksi No mut kuten mainoksessakin muinoin sanottii: Love it or leave it! Viides rakkauden täyttämä vuosi yhdessä alkaa kohta
Onko Z3:n coupe versio sisustan laaduntunnussa lähempänä e36 kuin e46?
Selvimmin eron huomaa kun ottaa tukevan otteen z3 kojetaulusta esim. Mittariston yläpuolelta, ja ravistaa -> kamala nitinä. Vastaavaa ei tiettävästi missään muussa bmw:ssä.
Mut nuo onkin kasattu hölmöläisten valtakunnassa.....
Onko Z3:n coupe versio sisustan laaduntunnussa lähempänä e36 kuin e46?
samaa muovia kuin E36 eli samaa laatua kuin 80-luvun valmetissa.
Niin kauan kun katsoo ikkunoista tiellepäin niin ei mitään ongelmaa
Noise, Harshness & Vibrations samalla tasolla kuin traktorissa, varsinkin madalletulla ja viritetyllä z3:lla. tietysti tota sisutaakin voisi jotenkin varmaan tehdä laadukkaammista matskuista uusiksi jos olisi kärsivällisyyttä dempata kitinät ja natinat.
Ei tää nyt minkään arvoinen postaus ole, mutta kirjottelempa kuitenkin... Satuin edellisviikolla ihan sivulliseksi bystanderiksi sattumalta kun eräs mamma peruutti vanhan Z3:sen takakulmaan. Tein vain havainnon että coupen ja roadsterin takavaloissa on tyhjä paikka US-mallin sivuvalolle. Siitä vaan askartelemaan jos kiinnostaa.
Z3:ssissa on ainakin kolmea täysin erimallista takavaloa. Roadster, Coupe ja Roadster facelift.
Koska Z3:t (ainakin kaikki coupet) valmistettiin jenkeissä ja ja puolet niistä jäi sinne niin kuulostaisi tosiaan uskottavasti siltä että eivät ole jaksaneet muokata eri valoja non-us markkinoille.
Oliko takakontin luukun saranasta vai etuoven saranasta? Ilmeisesti jotain älyä on etuoven lukolla.
Takakontin luukussa. Olikohan vielä oikealla puolen. En vanno kun vuosia vierähtänyt hommasta
Purin muovit luukun ikkunan ympäriltä että saa sitä piuhasarjaa esille ja taisin myös autonkin puolelta vähän availla että pääsee juottaa piuhat paikkaan jossa ei rasitusta ole. Tätä ennen yhteen E34 touringiin saman projektin tehny.
Samalla ehjäsin muitakin piuhoja kun rasitus näkyi selkeesti.
Ei tää nyt minkään arvoinen postaus ole, mutta kirjottelempa kuitenkin... Satuin edellisviikolla ihan sivulliseksi bystanderiksi sattumalta kun eräs mamma peruutti vanhan Z3:sen takakulmaan. Tein vain havainnon että coupen ja roadsterin takavaloissa on tyhjä paikka US-mallin sivuvalolle. Siitä vaan askartelemaan jos kiinnostaa.
Itsellä zetassa muistaakseni oli just samanlainen ongelma ja johtosarjahan se oli saranasta poikki. Juotin uutta piuhaa sinne ja tein juotokset paikkoihin missä ei rasitusta.
Oliko takakontin luukun saranasta vai etuoven saranasta? Ilmeisesti jotain älyä on etuoven lukolla.
Mulla lopetti coupessa takakontti menemästä lukkoon ja auki kaukosäätimestä. Avaimesta kun kääntelee kontinlukkopesässä niin menee kyllä koko auto lukkoon tai auki.
Aikaisemmin viimekesänä takakontin lukkopesä puhdistettiin, ja siinä yhteydessä lakkasi vilkut vilkahtamasta kun se oli tehty.
Onko jotain juttua mitä kannattaisi katsoa ekana? Tai jotain tyyppivikaa.
Itsellä zetassa muistaakseni oli just samanlainen ongelma ja johtosarjahan se oli saranasta poikki. Juotin uutta piuhaa sinne ja tein juotokset paikkoihin missä ei rasitusta.
Mulla lopetti coupessa takakontti menemästä lukkoon ja auki kaukosäätimestä. Avaimesta kun kääntelee kontinlukkopesässä niin menee kyllä koko auto lukkoon tai auki.
Tulee mieleen, että olisiko takaluukun johtosarjassa vikaa? Tämä on siis 100% arvaus.
Leave a comment: