Onko muuten niin, että siinä on poikkeuksellista vain että lukko on TorSen, ei niinkään muu mikä siinä ympärillä on? Mä olen nimittäin siinä käsityksessä että loppu siitä perästä on ihan tavallista BMW-osaa, ilmeisesti E36:sta tai E46:sta, kaiketi jälkimmäisestä?
Paljon hienompi taka-akseli noissa setoissa on kuin e36/e46 autoissa.
tänään hain auton sitten uuteen kotiin ja virtalukko toimi täysin normaalisti,suihkasin sinne kuitenkin wd-40:kymppistä jos se herättelis lukkoa vaikka tekohengitystähän se vaan on.mutta voe sitä riemunremakkata kun ajelin kotiin,vähän oli toiset tunnelmat kun 1.6 wv golf:illa ajellessa..sana vääntö sai jälleen merkityksen
Tilaa vaan uudet osat sinne, kerran kun jo pyörinyt niin ei toimi kauan.
tänään hain auton sitten uuteen kotiin ja virtalukko toimi täysin normaalisti,suihkasin sinne kuitenkin wd-40:kymppistä jos se herättelis lukkoa vaikka tekohengitystähän se vaan on.mutta voe sitä riemunremakkata kun ajelin kotiin,vähän oli toiset tunnelmat kun 1.6 wv golf:illa ajellessa..sana vääntö sai jälleen merkityksen
ja vika löytyi. tämä osa eli piirilevy halki ja pieni palanen lähtenyt.. tankin pohjalta löytyi vasempaan alareunaan kuuluvia paloja 2 vaikka kohossa olevassa piirilevyssä oli kyseinen alareuna ehjä. eli kolmas levy mennyt nyt palasiksi... laitoin ostopuolelle ilmotuksen, eli jos jollain on hajonnut pumppu missä on tuo piirilevy ehjä tai tietää mistä noita löytää niin ilmotusta tulemaan.
eli lukkopesä pitää vaihtaa,saako sen uuden toimimaan samalla avaimella vai miten noi keskuslukitukset/varashälyttimet sitten toimaa jos avainkin vaihtuu.
z3 tuli hommattua (2.8) auto on muuten jees mutta virtalukko pyörii ns läpi/ympäri mikä nyt on oikea sanonta..eli mitkä on toimenpiteet+kustannukset ja onko hankala homma
z3 tuli hommattua (2.8) auto on muuten jees mutta virtalukko pyörii ns läpi/ympäri mikä nyt on oikea sanonta..eli mitkä on toimenpiteet+kustannukset ja onko hankala homma
eilen päästin bensamittarin ekaan ohkaseen viivaan ennen tankkausta (yleensä olen puolessa tankissa jo tankannut). tankkasin n.10litraa, mutta mittari ei noussut tuosta.myöhemmin kävin tankkaamas toisen 10 litraa ja vieläkään ei muutosta. otin akun kengän tunniksi irti ja viisari ei enää värähtänytkään, mutta valo sytty. kävin hakemas tankin täyteen ja nyt mittari nousee viisarin verran, eli huomaa justiin pienen liikkeen ja satunnaisesti valo voi sammua. oma oletus, että mittari toimii kun pienen liikkeen tekee eli vika tankin päässä? putsasin jo tänään liittimen, mutta jätän vklopuksi tankin puolelle kurkkauksen, että saa tankkia tyhjemmäksi. mitä nyt kannattaa katsoa ja lähteä tutkimaan? oli sen verran suolanen hinta anturista, että haluan ensin katsoa voiko jotain korjata. foorumilta löyty infoo, että ainakin e36 on pumpun päästä musta johto ollut poikki.
ja vika löytyi. tämä osa eli piirilevy halki ja pieni palanen lähtenyt.. tankin pohjalta löytyi vasempaan alareunaan kuuluvia paloja 2 vaikka kohossa olevassa piirilevyssä oli kyseinen alareuna ehjä. eli kolmas levy mennyt nyt palasiksi... laitoin ostopuolelle ilmotuksen, eli jos jollain on hajonnut pumppu missä on tuo piirilevy ehjä tai tietää mistä noita löytää niin ilmotusta tulemaan.
Onko niitä Torsen-periä muka ollut muissa kuin Usa-malleissa? Vai edes niissäkään?
Joku laittoi joskus kuvat Z3 2.8 lukosta, oli vaan tiukempi kitkalukko ilman esijännitystä.
Onko niitä Torsen-periä muka ollut muissa kuin Usa-malleissa? Vai edes niissäkään?
Joku laittoi joskus kuvat Z3 2.8 lukosta, oli vaan tiukempi kitkalukko ilman esijännitystä.
Onko muuten niin, että siinä on poikkeuksellista vain että lukko on TorSen, ei niinkään muu mikä siinä ympärillä on? Mä olen nimittäin siinä käsityksessä että loppu siitä perästä on ihan tavallista BMW-osaa, ilmeisesti E36:sta tai E46:sta, kaiketi jälkimmäisestä?
Meinaatko perällä tasauspyörästöä vai kaikkea auton taka-akseliin liittyvää?
Kone on M52B28 single vanos ja vaihteisto nelivaihteinen A4S 310R eli General Motors 4L30E. Perässä on BMW:lle poikkeuksellinen torsen-lukko ja murikka onkin käytössä vain Z3:ssa.
Leave a comment: