Voi teitä pappoja. Z-cruisingia taas odotellaan, itse en tosin taida päästä cruisimaan ennen kesäkuun alkua, kun pitänee siihen asti täällä lakeuksilla päivystää.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z3 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
-
-
Onkos muilla ollut ongelmia radion signaalin kanssa? Omassa kuului entisellä Alpinella hyvin, mutta nykyisellä ei sitten juurikaan. Ainoan eron minkä huomasin oli, että edellisessä oli isompi signaalin vahvistin mankan antennipistokkeen päässä. Myöskään toisella merkittömällä mankalla ei kuulu. Antennin olen vaihtanut pienempään, mutta yhtä huonosti taajuudet löytyy myös sillä piiskalla, eli tallissa ei mitään, ulkona ylen kanavat ja nova.
Antennivahvistimelle menee virtaa, kun mankka päällä. Mikä avuksi? Voiko antennivahvistin olla sökö?Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Riedle View PostOlisko muuten aika alkaa suunnittelemaan Z Cruising 3000:n ajankohtaa?
Liian aikaista vielä
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostOnkos muilla ollut ongelmia radion signaalin kanssa? Omassa kuului entisellä Alpinella hyvin, mutta nykyisellä ei sitten juurikaan. Ainoan eron minkä huomasin oli, että edellisessä oli isompi signaalin vahvistin mankan antennipistokkeen päässä. Myöskään toisella merkittömällä mankalla ei kuulu. Antennin olen vaihtanut pienempään, mutta yhtä huonosti taajuudet löytyy myös sillä piiskalla, eli tallissa ei mitään, ulkona ylen kanavat ja nova.
Antennivahvistimelle menee virtaa, kun mankka päällä. Mikä avuksi? Voiko antennivahvistin olla sökö?
Nyt kun poistin subbarin ja ovipahveja korjailtu 5 kertaa niin funtsailin että ottais kaikki hifit veke. Joten onko kukaan ikinä nähnyt mitään lightweight ovipahveja missään. ca-automotiven tee-se-itse hiilikuidut on vähän liian vaativat mulle. Edit,, jaa taitaa tulla airbag ongelmia... pitänee unohtaa tuo juttu...Last edited by Remotion; 27-02-2012, 15:09.
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostOnkos muilla ollut ongelmia radion signaalin kanssa? Omassa kuului entisellä Alpinella hyvin, mutta nykyisellä ei sitten juurikaan. Ainoan eron minkä huomasin oli, että edellisessä oli isompi signaalin vahvistin mankan antennipistokkeen päässä. Myöskään toisella merkittömällä mankalla ei kuulu. Antennin olen vaihtanut pienempään, mutta yhtä huonosti taajuudet löytyy myös sillä piiskalla, eli tallissa ei mitään, ulkona ylen kanavat ja nova.
Antennivahvistimelle menee virtaa, kun mankka päällä. Mikä avuksi? Voiko antennivahvistin olla sökö?Last edited by mika68; 06-09-2012, 11:50.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostMulla ei oo ikinä kuulunu radiot, paitsi ylen kanavat ja ihan paikallisesti jotain muita.
Nyt kun poistin subbarin ja ovipahveja korjailtu 5 kertaa niin funtsailin että ottais kaikki hifit veke. Joten onko kukaan ikinä nähnyt mitään lightweight ovipahveja missään. ca-automotiven tee-se-itse hiilikuidut on vähän liian vaativat mulle. Edit,, jaa taitaa tulla airbag ongelmia... pitänee unohtaa tuo juttu...Originally posted by mika68 View PostMulla on ollut sama juttu kaikki 5 kesää, kun itse asensin zetaan Pioneerin soittimen. Anteeniakin olen vaihtanut, mutta radio kuuluu todella huonosti.
Olenkin nämä vuodet tyytynyt pitämään autossa vain pari cd:tä sisältäen koko AC/DC:n tuotannonMercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Comment
-
-
Alkuperäinen kasettiradio (+cd boksi takakontissa) pelittää kyllä ihan ilman mitää ongelmia kuuluvuudessa.
Te ootte vaan tollasia tuunareita, niin kaikki pitää muuttaa huonommaksE70 X5 40d + F31 330d
Ex Harraste: E34 M5 Turbo maililla 331km/h
Myyty tämäkin335d E91 perheauto
Vanhemmat Ex: E36/7 Z3M Coupe 1999, E38 730i 1995, E34 525iax 1993, E39 540ia 1996
Comment
-
-
Ei, kun se johtuu vaan siitä, että Z3M-versioon on vasta saanut kunnolliset stereot .Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Nii no mulla ny on noi poppikset niin pitkälle modattu ennen mua että en mä oo paljoo omin voimin huonommiksi tai paremmiksi voinu niitä saada. Epäilen kuitenkin että monella on alkuperäinen piiska-antenni lempattu jonkun tuning-käikäleen tilalta joka ei tietenkään toimi.
Noh, ei ollut McLaren F1:ssäkään radiota "Gordon Murray does not listen to radio" suora lainaus ja kyllä minäkin pärjään omilla mp3 lätyillä
Ja itseasias kiinnostais et paljonko on painon säästö jos kaikki stereon palat lempataan.
Comment
-
-
Originally posted by biglimited View PostHyvä tietää, itse kun jo suunnittelin nysäantennin vaihtoa omaani... Jätän väliin ja kuuntelen mielummin hyvin kuuluvaa radiotaMercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Comment
-
-
Aikanaan Zetassa kuului radio todella hyvin alkuperäisellä soittimella. Sitten menin vaihtamaan kasettisoittimen ja boksin (Boksi oli pimeänä = syy vaihtoon) CD-soittimeen jossa usb-lähtö. Radio sen jälkeen kuului vaan kaupunkien keskustoissa. Itsellä oli siinä puolipitkä piiska
BTW. Ainakin vuos pari takaperin CD-boksin reiän peitelevy oli kilohinnaltaan arvokas.. Jotain 80e luokkaa
Remotion: Veikkaisin alkuperäisten soittimien poiston keventävän autoa 5-10kg riippuen miten täydellisen tyhjennyksen tekee. Ja aiempaan eli periaatteessa pitäisi pystyä ovipahvit muuttaa koska bägi on ovessa kii. Kylläkin pitää bägin kohta melkein kannattais lainata alkuperäsestä pahvista.
Comment
-
-
On näköjään aika monella alkanut radio kuulumaan huonosti soittimen vaihdon jälkeen ja niin on minullakin ikälopussa vectrassani kun aikoinaan päivittelin siihen äänipuolta. Ratkaisin asian silloin kunnollisella antennilla, joka vaikuttaa kyllä asiaan yllättänkin paljon. Muistan lukeneeni jostain, että optimaalinen FM antennin pituus on n. 70 cm. Sen kokoiselta se Vectran piiska suurin piirtein näyttääkin ja sillä on jotenkin tultu toimeen. Taajaman ulkopuolella kuuluu silti ainoastaan kuuluvimmat asemat kuten YLE X.
Tuli tässä juuri laitettua zetaankin uuden mankan. Toistaiseksi ei ole ainuttakaan kanavaa löytynyt mutta teen ehkä lopulliset johtopäätökset vasta kun pääsen ulos tallista. Toivotaan parasta...Last edited by Z3C; 02-03-2012, 16:03.O_7777
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostKiva, että kelpas. Osui silmään, kun koitin muutamana iltana etsiä montako turkoosia 2.8 roadsteria on valmistettu, mutta tarkempaa listausta en löytänyt kuin tuon. Nyt on kysely sen osalta vetämässä maahantuojalla.
Hi Kaius!
Unfortunately we don’t have information in our system how many 2,8liters Turkgrün roadsters have been made or shipped to Finland.
Merry winter!
Best regards,
Johanna Jämsén
Office Assistant
BMW Group Suomi
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Comment
-
Comment