Lukkoperä, tehoa ja istut liki taka-akselin päällä ja itket..???
Liity vihreisiin tai lähde munkiksi
Kesäautona kylläkin aivan loistava, siitä ei pääse mihinkään! Mutta lähinnä ruostetta tässä pelkään. Eikä kyllä todellakaan ole hauskaa ajaa tolla talvella, kun ei kertakaikkiaan mihinkään pääse kun tiet on lumessa/jäässä. Onhan se kiva kun kahdeksankympin vauhdissa joutuu hampaat irvessä rattia käännellä kun lähtee kokoajan lapasesta, vaikka kuinka hellästi kaasua jakelee.
Te jotka Kehä kolmosen kuninkaalan ja ikean välisen mäen tiedätte, niin 85km/h mittarinopeutta ennen mäkeä, ylös kun pääsi niin mittari näytti 45km/h, tämä ajonvakautuksella. Ilman ajonvakautusta 85km/h -> 55km/h kun yritti pitää pidon rajoilla koko ajan.
Joo, onhan se kieltämättä kivaa kun auto lähtee ihan ittestään satasenkin vauhdista poikittain, mutta kun haluis välillä ajaa suoraankin, sillain ettei tarvis istua paskat housussa että koska ollaan kaiteessa, niin se on liikaa vaadittu.
No, ensi viikolla saan uudet nastat alle, toivottavasti helpottais kulkua edes vähän.
Te jotka Kehä kolmosen kuninkaalan ja ikean välisen mäen tiedätte, niin 85km/h mittarinopeutta ennen mäkeä, ylös kun pääsi niin mittari näytti 45km/h, tämä ajonvakautuksella. Ilman ajonvakautusta 85km/h -> 55km/h kun yritti pitää pidon rajoilla koko ajan.
Joo, onhan se kieltämättä kivaa kun auto lähtee ihan ittestään satasenkin vauhdista poikittain, mutta kun haluis välillä ajaa suoraankin, sillain ettei tarvis istua paskat housussa että koska ollaan kaiteessa, niin se on liikaa vaadittu.
No, ensi viikolla saan uudet nastat alle, toivottavasti helpottais kulkua edes vähän.
Tiedän "mäen" ei ole häävi . Enpä olisi uskonut, että aiheuttaa ongelmia edes Zetalla. Sigun toukalla kitkoilla ei mitään ongelmia, viimeksi tiistaina siitä ajelin täyttä vauhtia .
Laitapa kokemuksia, kun on nastat alla.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
kumpikohan on karmeempi, toi rotankuva vai jorma uotinen?
tiedossa kuitenkin yks ympäriajettu rättikatto Z3 jossa ainakin vielä viime kesänä
kaikki palikat paikallaan. Moottoria myöten.
Ei ole oma mut hylätty ja mätänee kait paikalleen ellei kukaan pelasta.
Ok, pitäs perehtyy romisten tarjontaan. Muutin vähän tota uotista, pitäs olla vähän vähemmän ärsyttävä nyt
kumpikohan on karmeempi, toi rotankuva vai jorma uotinen?
tiedossa kuitenkin yks ympäriajettu rättikatto Z3 jossa ainakin vielä viime kesänä
kaikki palikat paikallaan. Moottoria myöten.
Ei ole oma mut hylätty ja mätänee kait paikalleen ellei kukaan pelasta.
Ostimpa tuossa Italiasta raahatun Z3:sen niin olisi parit kyssärit.
Tuosta bensamittari hommasta luin ja ittellä vähän samaa vaivaa, mutta sellaista, että mittari viihtyy pohjalla tai sitten se näyttää puoltatankkia tai täyttä tankkia eli ei oikeen tiedä mitä tekisi. Voisiko olla läpiviennissä maakosketusta?
Avaimien kanssa on vähän mysteeriä eli on kaksi avainta toinen musta peräinen jossa ura keskellä. Toinen on harmaaperäinen jossa ei uraa. Tuolla harmaalla pääsee ovista ja saa käyntiin. Mustalla taasen jossa on ura ei pääse ovesta, mutta voi käynnistää mikähän tässä on ideana? Ja tuo muovinen master avain on myös urallinen.
Termostaatti on vissiin mallia Italiaano kun maantiellä ei lämmöt nouse siniseltä tossa kaupunnilla lämmöt nousee normaalisti puoleen väliin.
Ja ilmeisestikkin jäähdyttimen korkki vetää litkuja yli kun vähän nestettä hukkuu letkut näyttää olevan kuivia ilmeisesti näissä vehkeissä on, ollut noitten korkkien kanssa sanomista?
Mukavasti löytyy jo pikkuvikaa eikä vielä ole päästy edes maahantuonti katsastukseen asti
Ostimpa tuossa Italiasta raahatun Z3:sen niin olisi parit kyssärit.
Tuosta bensamittari hommasta luin ja ittellä vähän samaa vaivaa, mutta sellaista, että mittari viihtyy pohjalla tai sitten se näyttää puoltatankkia tai täyttä tankkia eli ei oikeen tiedä mitä tekisi. Voisiko olla läpiviennissä maakosketusta?
Avaimien kanssa on vähän mysteeriä eli on kaksi avainta toinen musta peräinen jossa ura keskellä. Toinen on harmaaperäinen jossa ei uraa. Tuolla harmaalla pääsee ovista ja saa käyntiin. Mustalla taasen jossa on ura ei pääse ovesta, mutta voi käynnistää mikähän tässä on ideana? Ja tuo muovinen master avain on myös urallinen.
Termostaatti on vissiin mallia Italiaano kun maantiellä ei lämmöt nouse siniseltä tossa kaupunnilla lämmöt nousee normaalisti puoleen väliin.
Ja ilmeisestikkin jäähdyttimen korkki vetää litkuja yli kun vähän nestettä hukkuu letkut näyttää olevan kuivia ilmeisesti näissä vehkeissä on, ollut noitten korkkien kanssa sanomista?
Mukavasti löytyy jo pikkuvikaa eikä vielä ole päästy edes maahantuonti katsastukseen asti
Bensapumppu varmaan saa jäädä tulevan kesän osalta jos ei sitten satu tarttumaan hyvään hintaan käteen :think
Oiskohan kellään ideaa noista avaimista varsinkin se, että miksi tuo urallinen avain ei käy ovenlukkoon? Pitäis teettää yksi uusi avain mut tosiaan se master avain ei sitten toimikaan ovessa mut virtalukossa kylläkin.
Mitenkäs toi termostaatti saako sitä erikseen vai pitääkö ostaa koko termostaattikotelo paska?
Kuulostaa kyllä melkoselta kehäraakilta tuo z3, ei tietenkään pahalla.
Avaimia ainakin itellä taitaa olla peräti neljä kappaletta joista kaksi on jotain erikoisavaimia.
Auton käsikirjassa taitaisi olla noista avaimista kans juttua, onko sulla manuaalia autoon?
Katsoisin itse jos sattuis olee vähän lähempänä auto ja itellä avaimet vielä hallille
Comment