Ei taida julkista olla. Mulla on yhden näköinen, mut se ei oo ihan niin laaja kuin nuo mun väsäämät määritykset RomRaiderille. Mut voin mää sen sulle pistää tulemaan jos on pakonomainen tarve käyttää tunerprota
asentelin just tossa romraiderin ja löysin nuo sun tekemät määrityksen siihen. huomattavasti helpompaa...
onkos tietoa korjaako tuo galletto 1260 itestään checksumit vai pitääkö erillisellä ohjelmalla vielä tarkastaa/korjata?
hupina askartelin ohjelman ja vertasin sitä checksum correctorissa vakio ohjelmaan. kosjattavaa löyty 1 kohta ja korjasi sen. nyt kuitenkin kun galletossa avaa tuon ohjelman niin muokatun ja vakion checksumit ovat erilaiset.:think
onkos tietoa korjaako tuo galletto 1260 itestään checksumit vai pitääkö erillisellä ohjelmalla vielä tarkastaa/korjata?
hupina askartelin ohjelman ja vertasin sitä checksum correctorissa vakio ohjelmaan. kosjattavaa löyty 1 kohta ja korjasi sen. nyt kuitenkin kun galletossa avaa tuon ohjelman niin muokatun ja vakion checksumit ovat erilaiset.:think
Ei korjaa galetto niitä. mss5x flash työkalu korjaa lennosta. Lisäksi mulla on siellä RR määrityksissä nappi full readille, millä saa koko partialin checksumien tarkastuksen disabloitua (ms42).
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
m52tub25 vakio säädetty ms42:lla kiinanturbolle. e85 polttoaineena ja 0.65 ahtoja.
Eli 378hp @ 6140 RPM ja 462Nm @ 5290 RPM
Näyttää hyvältä käyrät.
Oliko minkälainen kiinaturbo??
Tuossa vaan suurinpiirtein sellaiset lukemat mitä tavoittelen tuosta E36 avosta, tosin se on B28.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Näyttää hyvältä käyrät.
Oliko minkälainen kiinaturbo??
Tuossa vaan suurinpiirtein sellaiset lukemat mitä tavoittelen tuosta E36 avosta, tosin se on B28.
Ei oo tarkempaa tietoa. Joku kolmosen kautta nelosen kopio, mut niitäkin on miljoonaa eri mallia saatavilla. Mitotus ei varmasti oo paras mahdollinen, kun alhaalla ei tapahdu mitään ja hitaasti herää. Tai sitten se on vaan huono
3/4 Garret on sysipaska turbo tämänpäivän mittapuulla. Pesien ja siipien suunnittelu kun juontaa juurensa kultaiselle 70-luvulle. Melkein mikä tahansa "nykyaikainen" ahdin on parempi.
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
3/4 Garret on sysipaska turbo tämänpäivän mittapuulla. Pesien ja siipien suunnittelu kun juontaa juurensa kultaiselle 70-luvulle. Melkein mikä tahansa "nykyaikainen" ahdin on parempi.
Tätä mää vähän ajoin takaa. Meillä kun oli se jostain huomattavasti uudemmasta garretista tms. kopioitu kiinanturbo, niin siinäkin oli jo yön ja päivän ero heräävyydessä verrattuna tommoseen 3/4 kopioon. Muutenkin nuo 3/4 ahtimet on melko isoja möhkäleitä varsinaiseen tuottoon nähden.
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Pitäisi yhteen 325i M54 autoon vaihtaa MS43 ECU. Minulta löytyy UK mallin 330i auton ECU joka jäänyt yli rataprojektista.
Meneekö niin helposti että imasen vahasta ecusta softan ja lataan sen tuohon minun ylimääräiseen ecuun? EWS tässä taitaa tulla kuitenkin oneglmaksi?
Mulla on Siemens MSS5x Flash Tool by Chipster. American sivustoilla puhuttiin että chipster.no Kim olisi menehtynyt vajaa vuosi sitten. Ei enää sivut pelitä.
Pitäisi yhteen 325i M54 autoon vaihtaa MS43 ECU. Minulta löytyy UK mallin 330i auton ECU joka jäänyt yli rataprojektista.
Meneekö niin helposti että imasen vahasta ecusta softan ja lataan sen tuohon minun ylimääräiseen ecuun? EWS tässä taitaa tulla kuitenkin oneglmaksi?
Mulla on Siemens MSS5x Flash Tool by Chipster. American sivustoilla puhuttiin että chipster.no Kim olisi menehtynyt vajaa vuosi sitten. Ei enää sivut pelitä.
Joo pitäs mennä. Mut sun pitää tehdä garage flasherillä bootmode full flashi ja virginisöidä se binääri ennen flashaystä, jotta ews syncci uuteen autoon onnistuu. Virginisöinti on niinkin hankala kuin että etsit isn numeron sieltä fullreadista ja kirjotat FF siihen tilalle. Hex editorilla etsit "regensbu" sieltä ja isn numero on joku matka ennen sitä FF:ien keskellä.
Juu kim on tosiaan kuollu pois joskus viimekesänä.
Virginisöinti on niinkin hankala kuin että etsit isn numeron sieltä fullreadista ja kirjotat FF siihen tilalle. Hex editorilla etsit "regensbu" sieltä ja isn numero on joku matka ennen sitä FF:ien keskellä..
Ei sille voi tehdä bootmode flashiä, niin virginisöinti ei onnistu. Mut eipä sitä tarvi tehdä ms41:llä, kun ews synkka onnistuu ilmankin. Senkun dis:llä tekee synkkauksen.
Comment