te ootte viisaita, tässähän saa hävetä itelle kovasti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin diagnostiikka kaapeli
Collapse
X
-
Siis millä softalla olette saaneet luettua tuolla uudemmalla DS2 protokollalla???
Taustaa:
Olen tehnyt sen carscanner-kytkennän ja se on testattu sillä 4.07 ilmaisversiolla yhdessä autossa (E34 vm 90) ja toimi ok. Eli luki ECU:n tiedot. Muutahan sen ilmaisversion ei pitäisikään tehdä.
Kirjoittelin tuolle carscannerin tekijälle ja hän lupasi tehdä minulle version, joka toimii E36 ja E39-malleissa vm 97, ei vaan ole vielä kuulunut... :roll:
Comment
-
-
carscanner
Joo!
Toi carscanner ei mun tietojen mukaan osaa lukea tätä uudempaa protokollaa onks se nyt se DS2. Toimii vaan vanhemmissa 95 alaspäin.(KW71 protokolla)
Ton kaapelin kuitenkin valmistajan mukaan pitäisi toimia myös uusimmassa versiossa 4.0.7, oliks se nyt sitten toi?
Tutkitaan asiaa.7.62mm one size. Fits all.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=30921&item =7916703481&rd=1
onks tämä sama?
"Hello
shippingh is 9 Euro.
Maybe the Software is to old to give all information of the car.
Software is from 1996.
The Interface will work.
Oliver
> Hallo bmw_instruktor,
>
> Hi!
>
> How much are the shipping costs to Finland and does your software & cable work with newer BMW models like E39 2001-2003 ?
>
> Best Regards
>
> XXX
>
Eli hänen mukaansa piuha toimisi uudemmissakin, mutta jostain pitäisi saada uudempi softa ?
Comment
-
-
Paitsi, että ei se välttämättä ihan noin yksinkertaisesti mene. Kommunikointitapa voi vaihdella kovastikin, ajoitukset jne riippuen softasta.
Koska olen tuon carscanner-kaapelin toimivasti tehnyt, niin olisihan se kiva, jos kaikki softat sen kanssa toimisi
Arnop:
missäs se softa viipyy??
Laitoin sähköpostiosoitteen privana, mutta laitetaan se nyt julkisesti, jos menisi perille paremmin:
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by rennwagenPaitsi, että ei se välttämättä ihan noin yksinkertaisesti mene. Kommunikointitapa voi vaihdella kovastikin, ajoitukset jne riippuen softasta.
Koska olen tuon carscanner-kaapelin toimivasti tehnyt, niin olisihan se kiva, jos kaikki softat sen kanssa toimisi
Arnop:
missäs se softa viipyy??
Laitoin sähköpostiosoitteen privana, mutta laitetaan se nyt julkisesti, jos menisi perille paremmin:
[email protected]
Prkl, en ole IT-kuru enkä asentaja-kuru, joten kertokaa nyt tollolle ?
Comment
-
-
Originally posted by KeimoOriginally posted by rennwagenPaitsi, että ei se välttämättä ihan noin yksinkertaisesti mene. Kommunikointitapa voi vaihdella kovastikin, ajoitukset jne riippuen softasta.
Arnop:
missäs se softa viipyy??
[email protected]
Prkl, en ole IT-kuru enkä asentaja-kuru, joten kertokaa nyt tollolle ?
Veikkaan, että tuon purkin sisältä löytyy sama kytkis kuin tossa carscanner-kaapelissakin on .. käytännössä tää homma on niin, että toi interface ei oo mikään ongelma vaan se mistä löytyy toimiva ohjelma tähän hommaan :|. Nää 96-00 autot on se pahin juttu kun on toi DS2 käytössä johon kunnon softaa ei tahdo löytyä, uudemmissa (esim. E39 2001-2003) ei oo mitään probleemaa kun ne on OBD-2-autoja, niihin saa softaa ja interfaceja ihan mistä vaan ..BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
Comment