Originally posted by WSE1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin diagnostiikka kaapeli
Collapse
X
-
Auttakaas miestä mäessä. http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...9&postcount=29
Eikö kellään tosiaan oo Etelä-Suomessa noita 03/2007-> passaavia laitteita?Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostAuttakaas miestä mäessä. http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...9&postcount=29
Eikö kellään tosiaan oo Etelä-Suomessa noita 03/2007-> passaavia laitteita?BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Onkos kukaan saanu toimiin omalla koneella DIS GT1 SSS tjsp..
(BMW MEGA - V39 - DIS GT1 SSS CIP TIS.rar)
Imuttelin tollasen setin ja tämä asennus joka ohjeen mukaan tehdään VMwaren avulla virtuaalikoneeksi tuntuu aika mielenkiintoiselta.
Homma nimittäin on tällä hetkellä tyssännyt niinkin tyhmään asiaan kuin että en saa kenoviivaa tuosta seiska näppäimestä, kun pitäis kirjoittaa komentoriviä..
Pitäiskö vaan lopettaa suosiolla, vai voiko tuon setin oikeasti saada toimimaan?''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Comment
-
-
Originally posted by Pekuz View PostOnkos kukaan saanu toimiin omalla koneella DIS GT1 SSS tjsp..
(BMW MEGA - V39 - DIS GT1 SSS CIP TIS.rar)
Imuttelin tollasen setin ja tämä asennus joka ohjeen mukaan tehdään VMwaren avulla virtuaalikoneeksi tuntuu aika mielenkiintoiselta.
Homma nimittäin on tällä hetkellä tyssännyt niinkin tyhmään asiaan kuin että en saa kenoviivaa tuosta seiska näppäimestä, kun pitäis kirjoittaa komentoriviä..
Pitäiskö vaan lopettaa suosiolla, vai voiko tuon setin oikeasti saada toimimaan?
Se vaatiin omansa, ei toimi millä vaan piuhalla.
Comment
-
-
Kinkkien diagnostiikkaohjelman tilaus
Uskaltaako heittää lähes tontun kiinalaisten "BMW GT1 tester Diagnosis Scanner DIS V57 SSS V32 all PC" skanneriin? Ebay:lla noita näyttäisi olevan myynnissä (luokkaa 499 $ + 160 $ + verot ja tulli?).
Eikö noita saa Euroopan puolelta?Autokalusto: 320d f30
Comment
-
-
Originally posted by Pekuz View PostOnkos kukaan saanu toimiin omalla koneella DIS GT1 SSS tjsp..
Pitäiskö vaan lopettaa suosiolla, vai voiko tuon setin oikeasti saada toimimaan?
Homma nimittäin on tällä hetkellä tyssännyt niinkin tyhmään asiaan kuin että en saa kenoviivaa tuosta seiska näppäimestä, kun pitäis kirjoittaa komentoriviä..e61 535d
Comment
-
-
Kyllä sen saa toimimaan ihan tav. USB-kaapelilla ihan kunnollakin, tuo ed. mainittu paketti vaan on ikivanha ja sitten läppärissä tarttis olla potkua kunnolla + muistia tarpeeksi, että se pelaa nopeasti. Mutta loppupelissä INPA on kuitenkin parempi, kun toimii paljon kevyemmällä kokoonpanolla, on nopeampi ja se tekee vikakoodi-puolella kummiskin ihan samat asiat.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by enins View PostUskaltaako heittää lähes tontun kiinalaisten "BMW GT1 tester Diagnosis Scanner DIS V57 SSS V32 all PC" skanneriin? Ebay:lla noita näyttäisi olevan myynnissä (luokkaa 499 $ + 160 $ + verot ja tulli?).
Eikö noita saa Euroopan puolelta?
Eikä tuosta muuten tule lähellekään tonttua (edes veroineen)
Saahan niitä toki euroopastakin mutta hinta on jotain ihan muutaVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by olaus View PostMikälainen kaapeli/interface sulla on tuota varten?
Se vaatiin omansa, ei toimi millä vaan piuhalla.
Originally posted by jms-btcf View PostKyllä sen saa toimimaan, mutmut - hidas se on kun etana ja kaiken lisäksi jotain epämääräisyyttä oli muutenkin toiminnassa. Voi olla että mun kaapeli ei ollut tohon sopiva kuten olaus kommentoi, mutta silti sitä pystyi käyttämään. Yksi toimiva Inpa on kuitenkin näillä mun vehkeillä ja tietotaidolla itselle parempi kun nippu ns. highend-tuotteita.
Saattaa olla niinkin pienestä kiinni että siinä virtuaalikoneessa jenkkinäppisasetus, kokeile löytyykö kauttaviiva miinusmerkin kohdalta...
Pitää koittaa tuota jenkkinäppis hommaa vielä. Läppäriin olin laittamassa ja mielestäni joka näppäintä tuli testattua, mutta koitetaan ulkopuolisella näppiksellä jos vielä innostuu tuota yrittämään.
Originally posted by jartsa02 View PostKyllä sen saa toimimaan ihan tav. USB-kaapelilla ihan kunnollakin, tuo ed. mainittu paketti vaan on ikivanha ja sitten läppärissä tarttis olla potkua kunnolla + muistia tarpeeksi, että se pelaa nopeasti. Mutta loppupelissä INPA on kuitenkin parempi, kun toimii paljon kevyemmällä kokoonpanolla, on nopeampi ja se tekee vikakoodi-puolella kummiskin ihan samat asiat.
Itellä herjaa tuo toinen laajempi mm. INPAn sisältävä paketti jotain tiedoston uupumista asennusvaiheessa, mutta kun useamman kerran asentelee niin on saanut kyllä melko toimivan paketin koneelle. Toi NCS vaan on hiukan yksinkertainen käyttöliittymältään.''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Comment
-
-
Koitin selailla noita aikaisempia postauksia, mutta ei tärpännyt vastauksia tai en ainakaan omasta mielestäni moisia löytänyt.
Eli kyseessä on e46 (2003) kottero, jossa on OBD 2 tökkelille paikka kojelaudan alapuolella. Nyt pitäis saada INPA, läppärillä, ja auto keskustelemaan keskenään, joten kysymys kuuluu;
- Mikä piuha tuohon väliin kaivataan? Käykö esimerkiksi sama kuin VAGineissa on? Vaikkapa tuo USB -piuha: http://www.elekma.com/index.php?main...roducts_id=857
Vai tartteeko olla RS232 -liittimellä oleva, vaikkapa tuollainen: http://www.elekma.com/index.php?main...roducts_id=867
Vai joku muu, mikä?
Nimim. vikakoodien luku kiinnostaa==========
Jos ainoa työkalusi on vasara, näyttää koko maailma naulalta.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostMiksi ei uskaltaisi? Ebay ja Paypal hoitaa riitelyn kusettavan myyjän kanssa.
Eikä tuosta muuten tule lähellekään tonttua (edes veroineen)
Saahan niitä toki euroopastakin mutta hinta on jotain ihan muutaAutokalusto: 320d f30
Comment
-
-
Originally posted by parjan_fin View PostKoitin selailla noita aikaisempia postauksia, mutta ei tärpännyt vastauksia tai en ainakaan omasta mielestäni moisia löytänyt.
Eli kyseessä on e46 (2003) kottero, jossa on OBD 2 tökkelille paikka kojelaudan alapuolella. Nyt pitäis saada INPA, läppärillä, ja auto keskustelemaan keskenään, joten kysymys kuuluu;
- Mikä piuha tuohon väliin kaivataan? Käykö esimerkiksi sama kuin VAGineissa on? Vaikkapa tuo USB -piuha: http://www.elekma.com/index.php?main...roducts_id=857
Vai tartteeko olla RS232 -liittimellä oleva, vaikkapa tuollainen: http://www.elekma.com/index.php?main...roducts_id=867
Vai joku muu, mikä?
Nimim. vikakoodien luku kiinnostaa
Comment
-
-
Originally posted by parjan_fin View PostKoitin selailla noita aikaisempia postauksia, mutta ei tärpännyt vastauksia tai en ainakaan omasta mielestäni moisia löytänyt.
Eli kyseessä on e46 (2003) kottero, jossa on OBD 2 tökkelille paikka kojelaudan alapuolella. Nyt pitäis saada INPA, läppärillä, ja auto keskustelemaan keskenään, joten kysymys kuuluu;
- Mikä piuha tuohon väliin kaivataan? Käykö esimerkiksi sama kuin VAGineissa on? Vaikkapa tuo USB -piuha: http://www.elekma.com/index.php?main...roducts_id=857
Vai tartteeko olla RS232 -liittimellä oleva, vaikkapa tuollainen: http://www.elekma.com/index.php?main...roducts_id=867
Vai joku muu, mikä?
Nimim. vikakoodien luku kiinnostaaVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Onnistuukos inpalla tai carsoftilla nollata e60 huoltoja? Tiedän, että onnistuu mittaristosta, mutta onnistuuko noilla?Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
Comment