Ei ole vuosiin tullut jumpattua INPAn kanssa. Voiko esim. ecu, data, sgdat -kansioihin kopioida uudet tiedostot jos sellaiset löytyy jostain. Vai sekoaako asennus tuommoisesta tiedostojen kopioimisesta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
INPA Kysymyksiä ja vastauksia vol2
Collapse
X
-
Alkaa taas mennä järki tän inpan toimimaan saamisen kanssa. Oon asentanu tän paketin https://www.bimmerscene.com/showthread.php?tid=3 ja siihen täältä https://mega.nz/folder/ncp2wS4a#7KYHzz0GVGCdUkcoCJhEsQ v.70_SP-Daten kansiosta base ja e60 datenit jotka oon asentanu bmw coding toolilla. Joihinkin satunnaisiin ohjainlaitt5eisiin pääsen käsiksi mutta suurimpaan osaan en, esim moottoria lukiessa tulee ilmoitus "Requested control unit: `D60M57D0,D62M57B0` not found. Control unit found: `D62M57A0`. Program will be stopped!", ediabas>ecu kansiossa on kyllä noi kaikki .prg tiedostot mitä ei mukamas löydy ja toki toi löydettykin. Mikähän tässä nyt oikeen mättää?
Comment
-
-
Originally posted by JSO View PostAlkaa taas mennä järki tän inpan toimimaan saamisen kanssa. Oon asentanu tän paketin https://www.bimmerscene.com/showthread.php?tid=3 ja siihen täältä https://mega.nz/folder/ncp2wS4a#7KYHzz0GVGCdUkcoCJhEsQ v.70_SP-Daten kansiosta base ja e60 datenit jotka oon asentanu bmw coding toolilla. Joihinkin satunnaisiin ohjainlaitt5eisiin pääsen käsiksi mutta suurimpaan osaan en, esim moottoria lukiessa tulee ilmoitus "Requested control unit: `D60M57D0,D62M57B0` not found. Control unit found: `D62M57A0`. Program will be stopped!", ediabas>ecu kansiossa on kyllä noi kaikki .prg tiedostot mitä ei mukamas löydy ja toki toi löydettykin. Mikähän tässä nyt oikeen mättää?
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View Post
Itse lopetin inpan käytön kun jatkuvasti häikkää com portin asetusten kanssa, special testit eivät toimineet jne. Ista vaan käyttöön!
Comment
-
-
Originally posted by JSO View Post
Senkin kanssa tappelin pari iltaa mutta luovutin kun aina tulee ilmoitus "the vehicle could not be identified successfully. check vehicle interface and 'pad active'" kun yrittää lukea autoo, inpalla sentään jotain eloon mutta istalla ei sitäkään vähää.
Siinä näiden kaapelien asetukset.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View Post
Siinä näiden kaapelien asetukset.E65 745d Individual -07
Ex:
E39 530dA Touring M-Sport -02
E39 528i Sedan -00
Vikakoodinlukua oman osaamisen rajoissa.
Yhteydenotot YV.
Comment
-
-
Originally posted by IiroU View Post
Pitääkö säätää jotain muita asetuksia? Mulla virtuaaliwindowsilla INPA/ISTA ja kiinnostaisi saada myös ENET-kaapelilla toimimaan. Tähän asti käyttänyt molempia vain USB:llä. Kaapeli löytyy, äffäläiseen tarvis joskus päästä kokeilemaan.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
-
👍 1
Comment
-
-
Jos haluaisi tuohon -90 E34 päästä vikakoodeihin käsiksi, niin onko noille jotain pätevää yleistesteriä, johon voi luottaa? Vähän työlästä alkaa hommaamaan sarjaportillista läppäriä ja tuota edellisellä sivulla mainittua adapteria.
Ilmeisesti euroautossa sitä ei saa mitenkään vilkuttelemaan vikakoodeja itse?
Comment
-
Comment