Kuskin ikkuna aukee n. 5cm ja sen jälkeen alkaa jumittamaan takareunasta, vähän kun kädellä auttaa nii alkaa toimiin. Ja kymmenen asteen pakkasella ah niin ihana hypätä leedereille
Kuskin ikkuna aukee n. 5cm ja sen jälkeen alkaa jumittamaan takareunasta, vähän kun kädellä auttaa nii alkaa toimiin. Ja kymmenen asteen pakkasella ah niin ihana hypätä leedereille
Leedereille on kelissä kuin kelissä mukavampi hypätä kuin kangaspenkeille.
pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..
Ikkunat pitää raaputtaa, käyttää perselämmitintä... vitun talvi!
Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva http://velkakello.fi/
Peilien lämmittimet eivät toimi, kojelauta nitisee töyssyissä ja vaihteisto on kankea. Muuten toimii ihan ok paitsi että bensankulutus on suht miehekäs kylmällä moottorilla kaupunkipyörityksessä
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Täytyy myöntää että kummassakaan käyttiksessä ei minkäänlaisia "lisäominaisuuksia" pakkasessa? Johtuuko siitä että kummatkin orggis Suomiautoja jotka on "pienestä pitäen tottuneet talveen"?
Pienestä pitäen tottuneet talveen... -henkisesti?
Itsekkin joskus kelailen näitä "saksantuontiautoja" että mitenköhän ne jaksaa täällä suomen kylmässä talvessa.
Jos vanha auto on ollut pitkään leudoissa olosuhteissa ja tuodaan suomeen, eikö se silloin kestä paremmin kylmää kuin suomessa koko ikänsä viettänyt auto :think
Just joo. Mun Volkkari on ihan suomessa viettänyt elämänsä, sen jälkeen kun se on Wolfsburgin tehtaalta tänne roudattu ja silti tuntuu olevan homma vähän hakusessa näin talvella. Tosin toi lämpötilanvaihtelu tossa nyt tais pahiten satuttaa, mutta nyt on siis kadonnut keskuslukon kauko-ohjaimesta henki ja aamulla kauppaan mennessä ovi ei pysynyt kiinni Tyylikästä oli ajaa ja pitää kokoajan kädellä ovea kiinni. Lukkosula + sytkäri pelasti
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Jos vanha auto on ollut pitkään leudoissa olosuhteissa ja tuodaan suomeen, eikö se silloin kestä paremmin kylmää kuin suomessa koko ikänsä viettänyt auto :think
Ei se lämpö ja aurinkokaan aina hyvää tee, mutta turha hutkia tutkimatta.
Nykyisessä autossa en ole havainnut mitään pakkasen aiheuttamaa oiretta.
Mitä nyt vaihteet ja ohjaus hieman tahmeammat ensimmäiset 5 minuuttia liikkeelle lähdöstä.
Ovien/lukkojen jäätymisen estää ennen lähtöä 2,5 tuntia pauhaava sisälämppäri.
E34 525i -92. Pakkasta 7 astetta, saatanan kova tuuli ja lumipyry. tuuli oli tuonut lunta konehuoneeseen ja ilmeisesti sen sulaessa meni kosteutta vähän vääriin paikkoihin. Auto hyytyi eilen kesken ajon. käynti rupes ensin pätkiin ja sitten sammui kokonaan. sen jälkeen käynti omituista, kierrokset tyhjäkäynnillä n. 1300 ja välillä "seilasi" 1000-1500 sisävalojen himmetessä samaan tahtiin. välillä kävi taas normaalisti mutta kun kierroksia nosti niin sisävalot himmenivät ja sammuivat. Vein auton yöksi sisälle sulamaan ja aamulla se lähtikin normaalisti käyntiin ja kävi tyhjäkäyntiä muutaman minuutin ilman mitään oireita. Lähdin testilenkille ja muutaman sadan metrin päässä eiliset ongelmat palasivat ja cc ja obc menivät sekaisin. jotain ihme merkkejä obc:n näyttö täynnä ja esim. matkamittarin numeroista näkyi vain osa.
Täysin sama vika omassa katiskassa! Uudet tiivisteetkin olisi ollut jo pitkään hankittuna mutta kun ei vaan jaksa vaihtaa koska vuotaa tosiaan vain alle -10C pakkasilla.
Siis tämä syyläriin integroitu paisari? Mulla vastaavaa vikaa paisari/syyläri tihkuttaa kovemmilla pakkasilla, -15C ja kovemmilla keleillä.
Siis tämä syyläriin integroitu paisari? Mulla vastaavaa vikaa paisari/syyläri tihkuttaa kovemmilla pakkasilla, -15C ja kovemmilla keleillä.
Jep, juuri tuo syyläriin integroitu paisuntasäiliö. Myös lämmityslaitteen kennon o-renkaiden välistä tihkuu yli -10 asteen pakkasilla hieman, kiristin kyllä äskettäin liitosta ja en ole sen jälkeen huomannut että olisi enää vuotanut. Mutta tosiaan kaikki tämä nesteen tihkuminen tapahtuu vaan kun pakkasta on yli -10'C.
sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
onkos kellään ollut ikinä hämminkiä pakkasilla noissa sähkötuoleissa eli sähk.sääd.penkeissä... kun toi vanhakansa sanoo että ei sitä mitään sähköpenkkejä autoon laiteta ku ei ne toimi pakkasilla...
Comment