E46 328i, pakkasta viikonloppuna -20. Kuskinpuoleinen takaovi ei reagoi mitenkään keskuslukitukseen. Pakkasen lauhduttua toimii taas.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakkasen aiheuttamia oireita?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Toinen konepellin kaasujousista hajosi kun käytin lunkkaa auki 35 asteen pakkasella.E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88
Se mikä ei tapa, se vit... ketuttaa
Comment
-
-
Eli laitetaan niitä omiakin ongelmia...
Potilas siis E39 528i Touring.
-Pakkasella takaluukun solenoidi jumitta... saattaa jäädä tai aueta takaluukku hmm...
-Takana olevat ilmajouset. Nehän ovat oleet sitten riemastuksen kohde pakkasilla. Nyt viimeviikolla hajosi oikeanpuoleinen paljepussi ja Laakkosella laitettuna 400,- Edelleen huutelee sitä korkeudensäätö varoitusta kun käynnistää.
-Etuiskarit ilmeisesti molemmat nyykähtivät koska on sellainen helvetinmoinen kivireki tai kiikkuu, kun myrsyssä olisi. Eli näihin saa varata rahaa taas...
Ovien jäätymistä vaikka laitettu silikoonia jne...
Comment
-
-
Originally posted by Messerschmitt View Post-Etuiskarit ilmeisesti molemmat nyykähtivät koska on sellainen helvetinmoinen kivireki tai kiikkuu, kun myrsyssä olisi. Eli näihin saa varata rahaa taas...
-16 tai enemmän pakkasta niin keskuslukko ei kaukosäätimestä toimi
- Tänään hirtti kaasukin kiinni..
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
e39 kivireki ilmiöön eli pakkasella jähmettyvät etuiskarit: Laittakaa umpeen vaikka superlonilla ne ilmanohjaimet mitkä menee jarrulevyille ja iskarin alaosaan. Itellä jäätyi aina motarinopeudella etuiskarit kun pakkasta on n. 15 ja yli. Ei broblem kun ilmanotto tukkentui. Kesähelteellä vaihdan iskarit itse myös. Ihme kyllä ei muuta talviongelmaa. Webasto tietysti on mutta ei toimi esilämmittimenä vaikka kellot ym. on navissa. Hienosti suunniteltu. Kai tästäkin oli jossain kilometrin pituinen säie että vois jotenkin ohjelmoida toimimaan oikein - mikä olisi kivaa. Merkkihuolto ei osaa.
Comment
-
-
itellä toinen talvi tän -97 523i:n kanssa. viimetalvena ei muistaakseni ollut juuri mitään vikoja, paitsi kaasupolkimen "hirttäminen". sen kun veti takas niin ei ollu enää mitään.
tänä talvena taas uutena tuttavuutena automaattilootan jumiminen. eli ei meinaa mennä vaihteet päälle, mutta kun laittaa puoliväkisin niin sitten toimi taas normaalisti.
lisäks kosteutta pääsee jostakin sisään, ja lasit huurtuu ja jäätyy sisältä.
ja nyt perkele pari tuntia sitten lämmöt nousi. onneks tapahtu ihan kotipihan lähistöllä niin pysty lämpöjen laskettua ajamaan varovasti talliin. tämän tosin en usko pakkasista ainakaan suoraan johtuvan, vaan oisko termostaatti hajonnut. (pitää penkoa foorumilta tietoa) Nyt talliin tutkimaan->bmw 523 iA -97 -MYYDÄÄN-
Comment
-
-
Potilas -02 520ia, huohotin jäässä 15 asteen pakkasella ja seurauksena kunnon savut, Herttoniemen Laakkosella tekohengitetty kuntoon maltillisella 840€ panostuksella.
Miksi uutena Suomeen tilatussa menee huohotin jäähän? Eikös tuo nimenomaan pitäisi olla lämmitetyllä versiolla ja siten nuo ongelmat muiden ongelmia...?E39 520iA -02
Comment
-
-
Originally posted by Sickness View PostPotilas -02 520ia, huohotin jäässä 15 asteen pakkasella ja seurauksena kunnon savut, Herttoniemen Laakkosella tekohengitetty kuntoon maltillisella 840€ panostuksella.
Miksi uutena Suomeen tilatussa menee huohotin jäähän? Eikös tuo nimenomaan pitäisi olla lämmitetyllä versiolla ja siten nuo ongelmat muiden ongelmia...?
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostEi kai se lämmitys toimi, jos auto ei ole käynnissä? Eli ehtisikö huohotin seistessä jäätyä niin tukkoon, että tiivisteet korkkaa ennen kuin vastus ehtii sulattaa jäätyneen karstan?
No, ei nää mitään tojotia ole, joten varaudun jatkossakin siihen että vähän väliä on jotain paskana. prkl.E39 520iA -02
Comment
-
-
Originally posted by Jussi.M View PostVettä kangaspäällysteisessä jalkamatossa. Pakkasella jäätyy tönköksi ja kun lähtee ajamaan se painaa kaasua pikkasen kokoajan. Ihan huvittava vika :P
Johtuuko muuten ihan vain lämpimästä ilmasta sisällä joka sitten vähän kostuu ja jäätyy, vai siitä kun matot imee kosteutta ja sitä kautta jotenkin? Joku tais joskus ehdottaa kumimattoja bemarin omien tilalle tähän onkelmaan, tiedä sitten.."Well fuck me sideways.."
Comment
-
-
Tekipähän äsken kakskasi hassun hauskan tempun. Olin tuossa paikallisessa pelaamassa biljardia(selvinpäin) ja lähtöä oltiin sitten tekemässä. Auto käyntiin ja nousin ulos autosta tupakalle, meni muutama sekuntti ja NAPS ---> ovet itsestään lukkoon. Eli tilanne oli tämä: Auto käynnissä, AINOAT avaimet sisällä virtalukossa ja kaikki ovet lukossa. Maistui muuten se tupakki. Ei siinä, puhelin käteen ja soittoa, rautalangan saavuttua paikalle saatiin ovet onneksi auki eikä tarvinnut mitään särkeä. Vaan kyllä ärsytti, voi jumalauta.
Comment
-
Comment