Kyllä vituttaa no kettuilevat lukot. Saa aina jännätä aamulla että jääkö ovi auki, vai aukeaako se ollenkaan.
Tuntuu olevan vähintään joka toisessa E32:sessa lukot jäässä, heti ku vähänkään pakkasta. Aamulla omassa miinassa aukes vain oikea takaovi, eikä sekään suostunu pysyyn enää kiinni.
Täällä oli koko alkuviikko -20 - 27c eikä mitään ongelmia kummassakaan autossa
Sisätilan haara pitäis kyllä laittaa vitskaan, hieman on kylmää mennä autoon aamusin
Tuntuu olevan vähintään joka toisessa E32:sessa lukot jäässä, heti ku vähänkään pakkasta. Aamulla omassa miinassa aukes vain oikea takaovi, eikä sekään suostunu pysyyn enää kiinni.
Eiköhän tuo yhtälö oo selvä... Lika, vanhat rasvat, kuluminen.
Kyllähän tämmösten autojen kans pitäs vaan tilata kaikkiin oviin uudet lukkomekanismit. Marmorilta 550e.
Tulppasin munuaiset kirkkaalla 3mm polykarbonaattilevyillä, katotaan viikolla onko mitään hyötyä pätkäajossa lämpöjen suhteen :think
moro
muutamista ERI bmw: stä kokemus samasta tukkimis projektista.
Mitään haittaa tuosta EI tähän päivään mennessä ole tullut.
Lämpenee nopeammin ja myös pitää varsinkin kovilla pakkasilla lämpönsä
paremmin.
E46: ssa onnistuu ihan tehdas osilla osa nro 8 tästä osoitteesta.
Tulppasin munuaiset kirkkaalla 3mm polykarbonaattilevyillä, katotaan viikolla onko mitään hyötyä pätkäajossa lämpöjen suhteen :think
Ottaako tuo rakkine ilman tuosta syyläri ja munuaisten välistä koneelle? E91 diesel ottaa ja itse en tuohon väliin viittinyt mitään laittaa. Laitoin syylärin taakse uretaanilevyn.
Viime talvena 120d antauti kun pakkasta oli -39. Ajoa yöllä jolloin pakkasta -39, ei ongelmia. Auto parkissa yön yli n. 9 tuntia. Autossa ei siis ole lohko lämppäriä eikä sisätilan lämmitintä... Napista ovet auki kaikki ok. Avain paikalleen, kytkin pohjaan (helvetin jäykkä) ja napin painallus. Kone kyllä pyörittää mutta käyntiin ei lähtenyt. Apu virtaa kun sain niin sitten lähti käyntiin mutta sekin muutaman sahaus kerran jälkeen! Käynnistyttyään kävi kahdella sit kolmella ja hetken kuluttua vasta normaalisti! Kolina oli sitä luokkaa et kohta se hajoo tai jotain. Pakoputkesta sylki jotain nestettä hetken aikaa (täysin mustaa, mitähän lie mahtoi olla?) Samassa yhteydessä konepellin lukitus oli jäätynyt, konepelti ei pysynyt kiinni... lämmitin ase-öljyä, jota laitoin konepellin lukitukseen, johan alkoi toimia! Annoin auton lämmetä pihassa kaikessa rauhassa 15 min. Jonka jälkeen ei taas mitään ongelmaa. Seuraavan aamuna Kemijärvellä -29 pakkasta. Auto käyntiin ilman apuvirtaa kuin palmupuun alta ! Koskaan en ole omistanut noin lämmintä autoa! -39 pakkasta ja autolla voi ajella t-paita päällä, eikä lämpöjenkään tarvitse olla täysillä. Lämpeneekin viel tosi nopeesti.
Täällä oli koko alkuviikko -20 - 27c eikä mitään ongelmia kummassakaan autossa
Sisätilan haara pitäis kyllä laittaa vitskaan, hieman on kylmää mennä autoon aamusin
No, miten sinulla nuo kehyksettömät ikkunat, eikö jäädy mistään ikkunat? Oletko niihin jotain laittanut?
Itsellä meinaa olla välistä vähän jäässä ja se ikkunan pieni ylös/alasliike ei oikein kunnolla pelitä...
Tätä joskus jännitin hieman kun ostin coupen mutta ei ole ollut ongelmaa
Kaverin Audi TT coupessa oli joskus ongelmaa juuri tuon liikkumisen kanssa mutta ei minun E46:ssa enkä ole tehnyt mitään..? Sisätilan lämppärihän tuossa on joten liekö se syy ettei ongelmia ole ollut.
Comment