Originally posted by J. Kuusisto
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakkasen aiheuttamia oireita?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by J. Kuusisto View PostPihassa kaksi kappaletta e39. Molemmissa sama ongelma, eli takaovi ei avaamisen jälkeen pysy kiinni. Kiva ku molemmissa autoissa on kiristysliinoilla sidottu ovet kiinni sisäkahvojen välillä, niin ei pysty muksuja kuljettamaan noilla ollenkaa.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Vois olla pienimmän riesan tie viedä auto johonkin jossa rasvataan lukkomekanismit ovipahvin sisäpuolelta jos ei itte viitti =)
E:HidasLast edited by Perlenbacher; 04-02-2012, 13:06.
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostRuiski kunnolla CRC:tä, kyllä ne sitten pitäisi pysyä.
Eikä muuten auttanut yhtään öljyämiset, ainakaan minun autossani. Joskin, moottori piti huolen siitä öljynkulutuksestakin (3-4 ltr/10000km). Sekin oli kuulemma täysin normaalia.
Alkaa tämä "Premium-autoilu" ottamaan lievästi ohimoon.E60 523i
E10 kiitos ei.
Comment
-
-
e60 ei lupaakkaan käyntii ja kaikki punaset ja keltaset merkkivalot palaa ym voi vittu. ensimmäinen ja viimene bemari ja kaikenhauskan lisäks wepasto nii järkevä ettei lämmitä ku hytinSininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
Comment
-
-
tuplatF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by syncro^^ View Poste60 ei lupaakkaan käyntii ja kaikki punaset ja keltaset merkkivalot palaa ym voi vittu. ensimmäinen ja viimene bemari ja kaikenhauskan lisäks wepasto nii järkevä ettei lämmitä ku hytinF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postensimmäinen ja vakavin virhe, diesel.. ei oo tuo vanhempikaan dieseli lähteny enää muutamaan päivään lämmittämättä.. bensamallilla ei pienintäkään vaikeutta käynnistymises -> viimenen dieseli tässä taloudessa
joo ja sehän meinaa olla jo samasa hinnasa bensan kans + diiselivero ja itellä tulee ajo niinki paljon ku kerran viikosaSininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
Comment
-
-
Originally posted by MSam View PostParasta kuitenkin, että kyseessä on "ominaisuus", ei vika. (Eli ei voi kuin kärsiä ja kiittää.)
Omat jouluvalot näyttivät tänään (-28 C) tältä. Yksi kuva kertoo enemmän kuin noin 30 sanaa, keltaista ja punaista valoa säestettynä plimplom äänillä.
Ja moottori on N52B25. Kaverilla täsmälleen samanlainen ja tiistaina jo sai nauttia vastaavasta show'sta. Saa nähdä, koska ratin ja penkin välissä tapahtuu sellainen päätös, että tämä show ei enää koske Suomea?
Tällänenhän sieltä pamahti
Kaksi tuntia lämpimässä tallissa ja taas mennään.
Mitä vikakoodeja sulla anto?:think
E60 535dA M-Sport 350hp / 690nm Tällä mennään
- ex E46 330iA M-sport 2003 -
- ex E60 530iA M-sport 2007 -
- ex E90 325i 2006 -
- ex E46 330ci M-sport 2001 -
Comment
-
-
Originally posted by Juso View PostKaksi tuntia lämpimässä tallissa ja taas mennään.
Toinen, vähemmän hienostunut ratkaisu olisi kytkeä akkulämmitin, ei akkulaturia, lohkolämmittimen yhteyteen. Silloin peräkontissa kylmässä olevan akun lämpötila säilyisi niin korkeana, että se kykenee pitämään elektroniikan tulilla.
Comment
-
-
Alkaa jo pikkuhiljaa v*tuttaa tällaiset kelit!
Saisi olla yleinen pakkasraja, -30 -> pakkasta niin kaikki liikkeet kiinni...
Eihän näissä keleissä toimi enään mikään kun pakkanen lähentelee -40 :think
e46:ssaki akku loppu ja lukko jäässä, ei onneksi ole menny kuin kaikki kolme autoa viimeisen viikon aikana siihen kuntoon että yhdelläkään ei pysty ajamaan
Taidan siirtyä tuonne pubin puolelleLast edited by Jube; 04-02-2012, 16:54.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Juso View PostItselläni oli sama vika sigun autossa, auto oli päivän ajamatta ja yön yli ulkona, pakkasta -25.
Tällänenhän sieltä pamahti
Kaksi tuntia lämpimässä tallissa ja taas mennään.
Mitä vikakoodeja sulla anto?
Huutia ja pyyhkeitä testaajille, jotka ovat jossain Ruotsin tai Suomen Lapissa näitä "talvitestaamassa". Siellä on ilma usein paljon kuivempaa, mitä täällä "etelässä", jossa nytkin heilutaan 80% (suhteellinen kosteus). Se on aivan liikaa tälle konstruktiolle. Aina kun kastepiste on hyvin lähellä (n. kaksi astetta ulkolämpötilasta alempana), tämä toistuu lähes 100% varmuudella.
Mikään muu ei auta, kuin lämmin talli tai muuttaminen jonnekin, jossa on kuivempaa ilmaa myös kovalla pakkasella. Jos siis haluaa auton säilyttää ja liikkuvuuden.
Testaajille vaan terveisiä! Ette vain osaa.
Onko muuten jollain tiedossa, onko kaasuläppärunkoa myöhemmin muutettu jollain tavalla - eli voisiko sen vaihtaminen revisio-osaan auttaa?E60 523i
E10 kiitos ei.
Comment
-
-
Originally posted by dieseljussi View PostLähes kaikissa tietokoneohjatuissa autoissa tuntuu olevan aina sama vika: alle -25C lämpötiloissa akku ei tietenkään starttauksen aikana voi säilyttää normaalia jännitetasoa, mikä saa auton luulemaan, että jotain olisi vialla. "Vikaa" voi yrittää korjata vaihtamalla akun tai lataamalla sen, mutta todellista ongelmaa se ei poista. Ratkaisu olisi ohjelmoida jotkut "cold country"-säädöt tietsikkaan siten, ettei se säikähtäisi lyhytaikaisista jännitteenalituksista - varsinkaan kovilla pakkasilla.
Toinen, vähemmän hienostunut ratkaisu olisi kytkeä akkulämmitin, ei akkulaturia, lohkolämmittimen yhteyteen. Silloin peräkontissa kylmässä olevan akun lämpötila säilyisi niin korkeana, että se kykenee pitämään elektroniikan tulilla.
iQ Power -Cold akku... http://www.aam.fi/fi/?ID=1567e90 330i lci -09
Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
Comment
-
Comment