Veikkaan, että joku mikrokytkin on vain kulunut.. :think Ettei ois tankojen säätö Mygen keississä jotenkin vaikuttanut siihen, miten kytkin ottaa kontaktin? :think omakaan katto ei kyllä lähde heti liikkeelle pukkaamatta, mutta siellä on muutenkin välystä..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Cabriolet Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
X
-
Last edited by kmn; 09-05-2012, 20:53.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
-
-
Hohhoijaa,hyvinhän tää alkoi...
Eli olin laskemassa kattoa,rätti meni koteloonsa ja tultiin siihen hetkeen kun kannen pitäisi sulkeutua ja sitten tsädääm. Mitään ei tapahdu vaan jumittui tuohon lukuisista yrityksistä huolimatta.
"Hätäkahvasta" kiskaisu,jonka jälkeen kalibrointi (yritys) niiden ohjeiden mukaan mitkä muistaakseni kmn tänne joskus linkkasi mutta ei,ei niin mitään.
Tuntuu kuin koko systeemi olisi kuollut tohon hetkeen. Ehdotuksia? Napissa vikaa? Ohjainboksissa tai jossain? Päässä?
E: söörtsillä löytyi muutama potentiaalinen vikakohta,pitää tänään tarkistella nuo...Last edited by S^X; 10-05-2012, 07:40.W208
W638
E36
Comment
-
-
Tuli itsellekkin ongelmia tuon katon kanssa.
Katto laskeutui ihan ok koteloonsa..aloin nyt illalla nostamaan rättiä päälle niin ei tapahtunut mitään.
Hätäkahvasta vapautin moottorit ja yritin nostaa kattoa ylös niin etuosa ei painu käsipelin alas.Kyseessä täysautomaattikatto.Eli miten saan tuon katon etuosan painumaan normaalisti?Käsittääkseni tarvii jonkimoisen avaus/lukitustyökalun?
Noh..moottorit takas kiinni,aloin jumppaamaan kattoa takaisin koteloon ja kalibroimaan sitä..avausnappi pohjaan,virrat kakkosasentoon niin lasit tippuu noin 1cm kerrallaan alas..eli virtaa tulee sykleittäin ja kattoa se ei jaksa nostaa ylös.Tuota katkaisijaa on kyllä saanut painaa aikaisemmin ihan reippaasti ennekuin toimii.Laitoin uuden tilaukseen.Vai onko jollain tietoa mistä tuo oireilu voisi johtua?:think
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=jY3NQSBuYik Samat oireet kuin tässä videolla.Last edited by tigu; 14-05-2012, 19:36.-e21 m50-
Comment
-
-
Noniin. Shitstormia odotellessa.
Selailin tässä vähän aikaa ja ei osunut heti silmään, että millä porukka on noita kattoja "harjannut". Eli painepesua pyrin itse ainakin välttämään ja en mieluusti tota nyt millään sienellä hinkkaa joka pesun yhteydessä.
Pesin ja kyllästin katon talvella Autoglymin setillä, mutta tietystihän pölyä ja sen sellaista katolle tulee aina ja sitä pitäisi hienovaraisesti saada pois.
Joskus luin, että joku sanoi harjanneensa kattoa jollain hevosille tarkoitetulla harjalla? Nyt puhetta, mikä on paras tuohon katon "harjaamiseen".
Comment
-
-
Originally posted by Myge View PostMulla tuli täysautomaagiseen kattoon juuri samanlainen onkelma yhtäkkiä viimekesänä.. Vika ratkes kun iha pikkusen sääti noita kattokotelossa olevia "työntötankoja", en nyt muista kumpaa ja minne suuntaan mut ei tarvinnu tosiaankaan paljoo ruuvata.. Ja näyttäskö tossa kuvassa olevan tuo tanko pikkusen mutkalla vai kuulukohan se ollakki tolleen :think Ei jaksa lähtee katsomaan omastaOriginally posted by kmn View PostVeikkaan, että joku mikrokytkin on vain kulunut.. :think Ettei ois tankojen säätö Mygen keississä jotenkin vaikuttanut siihen, miten kytkin ottaa kontaktin? :think omakaan katto ei kyllä lähde heti liikkeelle pukkaamatta, mutta siellä on muutenkin välystä..
Pitääkin koittaa noita tankoja ruuvailla suuntaan ja toiseen jos alkaisi pelittämään. Tuli ostettua uudet vaijeritkin niille lukitus systeemeille kun olivat vähän rispaantuneet . Jospa se nyt alkaisi toimimaan ennenkuin kunnon kesäkelit tulevatBMW F15 X5 m50D -14
Comment
-
-
Originally posted by tigu View PostTuli itsellekkin ongelmia tuon katon kanssa.
Katto laskeutui ihan ok koteloonsa..aloin nyt illalla nostamaan rättiä päälle niin ei tapahtunut mitään.
Hätäkahvasta vapautin moottorit ja yritin nostaa kattoa ylös niin etuosa ei painu käsipelin alas.Kyseessä täysautomaattikatto.Eli miten saan tuon katon etuosan painumaan normaalisti?Käsittääkseni tarvii jonkimoisen avaus/lukitustyökalun?
Noh..moottorit takas kiinni,aloin jumppaamaan kattoa takaisin koteloon ja kalibroimaan sitä..avausnappi pohjaan,virrat kakkosasentoon niin lasit tippuu noin 1cm kerrallaan alas..eli virtaa tulee sykleittäin ja kattoa se ei jaksa nostaa ylös.Tuota katkaisijaa on kyllä saanut painaa aikaisemmin ihan reippaasti ennekuin toimii.Laitoin uuden tilaukseen.Vai onko jollain tietoa mistä tuo oireilu voisi johtua?:think
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=jY3NQSBuYik Samat oireet kuin tässä videolla.-e21 m50-
Comment
-
-
Onkos porukka jollain suojannut takalasia naarmuntumiselta? Mulla on zetassa pari vuotta vanha katto laseineen(muoveineen), mutta naarmuja siihenkin on tullut, sillä zetassa katon taitos tulee lasia vasten ja jos lasissa tai katossa on hieman pölyä jo yhdellä alaskäyttökerralla saa naarmut aikaan.
Nyt ois tarkoitus tuo kiillottaa, mutta mitä suojaksi. Bemarilla on tarjolla lasin päälle kangassuojaa, mutta onko kokemusta auttaako? Tässä haittapuolena se, että se pitäis aina asennella ja poistaa kattoa nostettaessa ja laskettaessa eli ei enää liikkennevalo-operaatiot onnistu. Kelasin ite jotain lamin-x:n tyyppistä. Mitä ootte mieltä?Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostOnkos porukka jollain suojannut takalasia naarmuntumiselta? Mulla on zetassa pari vuotta vanha katto laseineen(muoveineen), mutta naarmuja siihenkin on tullut, sillä zetassa katon taitos tulee lasia vasten ja jos lasissa tai katossa on hieman pölyä jo yhdellä alaskäyttökerralla saa naarmut aikaan.
Nyt ois tarkoitus tuo kiillottaa, mutta mitä suojaksi. Bemarilla on tarjolla lasin päälle kangassuojaa, mutta onko kokemusta auttaako? Tässä haittapuolena se, että se pitäis aina asennella ja poistaa kattoa nostettaessa ja laskettaessa eli ei enää liikkennevalo-operaatiot onnistu. Kelasin ite jotain lamin-x:n tyyppistä. Mitä ootte mieltä?
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostOnkos porukka jollain suojannut takalasia naarmuntumiselta? Mulla on zetassa pari vuotta vanha katto laseineen(muoveineen), mutta naarmuja siihenkin on tullut, sillä zetassa katon taitos tulee lasia vasten ja jos lasissa tai katossa on hieman pölyä jo yhdellä alaskäyttökerralla saa naarmut aikaan.
Nyt ois tarkoitus tuo kiillottaa, mutta mitä suojaksi. Bemarilla on tarjolla lasin päälle kangassuojaa, mutta onko kokemusta auttaako? Tässä haittapuolena se, että se pitäis aina asennella ja poistaa kattoa nostettaessa ja laskettaessa eli ei enää liikkennevalo-operaatiot onnistu. Kelasin ite jotain lamin-x:n tyyppistä. Mitä ootte mieltä?BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Dj Niksperi View PostAutonpesun yhteydessä olen omaan E30 tehnyt seuraavaa: Eli kunnon pesu autolle normaalisti ja kunnollinen huuhtelu ikkunalle jotta mahdollisimman paljon saadaan kivipölyä pois pinnasta. Kuivauksen jälkeen olen käsitellyt muovi-ikkunan pinnan Autoglymin punaisella (Super Resin Polish) vahalla. Samalla poistaa sameentumia ikkunan pinnasta. Olen itse ollut tuohon tekniikkaan tyytyväinen.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Olisko jollain edullisempaa ratkaisua rättikaton luukun kaasuiskareiden tilalle kun kl-varaosissa maksaa kyseinen pumppu 41€ kpl? Joku tarvike esim. olisko kellään tiedossa pumpun peksejä (esim. pituus yms) vaiko suosiolla vaan kl:ään tilaus sisään...e61 530xd LCI -08
Ex:e32 735ia -89
Ex: f01 740da -12
Ex:e38 m62b44 -99
Ex:e70 x5 -08
Ex:e28 S38b38 -87
Ex:ford transit -08
Ex:e60 535da LCI -07
Ex:e61 530xd LCI -07 400hv/900nm
Ex:e34 525 -89 TURBO ic
Ex:e61 535da LCI -08
Ex:e39 M5 -99
Ex:e34 535 -90
Ex:kawa z1000
Ex:e38 740iaL -96
Ex:kupla -68
Ex:kawa Z750
Ex:e61 530da M-sport
Ex:e36 328 -96 cäpi
Ex:e39 530da -99 farkkupaku
Ex:e39 530da -98 farkkupaku
Ex:e38 735 -96 manuaali
Ex:e36 328 -95 taxi
Comment
-
-
Originally posted by -=TeePee=- View PostJoku tarvike esim. olisko kellään tiedossa pumpun peksejä (esim. pituus yms) vaiko suosiolla vaan kl:ään tilaus sisään...
http://stores.ebay.de/philipklaus muistaakseni tilasin, olisiko ollut nelisen kymppiä/pari.
Nettisivulla sanotaan...
"Einbauort Verdeckkastendeckel 2 Federn mit 180 NM"muut mitathan saa vanhoista.Last edited by Taky; 19-05-2012, 13:32.Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Comment
-
Comment