Näyttää siltä, että BM-technic on totaalisesti hävinnyt maailmankarrtalta. Ja sen myötä ko. puljun toimittama varsin hyvä INPA/DIS -asennusohjelmakaan ei enää toimi.
Voisiko joku näyttää suuntaa, mistä löytäisin INPA:n 5.0.4 (EA-X90) asennusfilut kätevästi. Tai jopa 5.0.6 -version. Netti on täynnä toimimattomia, rekisteröitymistä vaativia sivustoja, joista ei ole mitään hyötyä.
Inpa asennus ja asetukset
Collapse
X
-
Luin kaverin e39 -99 koodit inpalla ja toimi hienosti, sitten toisella kertaa kytkin kaapeli kiinni nosti pienen savun ja obd- 20 pin adapterista palo pinnien 17 ja 20 välinen johto poikki. Tämön jälkeen ei enää päästä ku moottorinohjaukseen. Uskaltaako kolvailla uuden johdon ja sen tuohon autoon vielä kytkeä, auto toimii normaalisti. Mitä noihin pinneille pitäis tulla virtoja auton päässä? Onko sillä johdon vahvuudella merkitystä minkä siihen kolvaa? Mitähän on ollu alunperin?
Leave a comment:
-
-
Kävin äsken kokeilemassa muitakin kohtia, mutta tulee sama herja kuin airbagin kanssa: IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED. Program will be stopped!
Mitä tuo mahtaa kertoa?
Leave a comment:
-
-
En ole yrittäny päästä muualle kuin airbag kohtaan.
Kyllä mulla on viirustorjunta ja palomuuri päällä, mutta ei se inpaan ole puuttunut.
Leave a comment:
-
-
Eihän ole palomuureja tai viirustorjuntaa päällä? Vaikka ei pitäis kyllä inpan toimintaan vaikuttaa...
Leave a comment:
-
-
Eikö yksikköön pääse sitten käsiksi? Täppien palaminen ei vaikuta siihen asiaan mitenkään inpan kanssa.
Leave a comment:
-
-
Kyllä mie sen com1 laitoin ja ton 1ms viiveenkin laitoin. Ja ohjelmistossakin on com1.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Toni U. View PostMikähän inpassa on vikana kun ei battery ja ingnition täpät syty, vaikka on autossa virrat päällä? Pitäs saaha airbag vikakoodit luettua ja nollattua.
Auto on BMW e39 528i -96
Kaapeli on tuo: http://www.e-ville.com/fi/16-obd-vik...ion-cable.html
Ja siinä on 20pin adapteri välissä. Softan asennus onnistui win7 64bit, kaikki xp-yhteensopivuus tilassa tehty.
Pitääkö mun juottaa 7 ja 8pin yhteen, jotta pääsen autooni käsiksi tuon kautta?
Varmaa tääkin asia on monta kertaa täällä käyty, mutta en löytäny googlettamalla.
Leave a comment:
-
-
Mikähän inpassa on vikana kun ei battery ja ingnition täpät syty, vaikka on autossa virrat päällä? Pitäs saaha airbag vikakoodit luettua ja nollattua.
Auto on BMW e39 528i -96
Kaapeli on tuo: http://www.e-ville.com/fi/16-obd-vik...ion-cable.html
Ja siinä on 20pin adapteri välissä. Softan asennus onnistui win7 64bit, kaikki xp-yhteensopivuus tilassa tehty.
Pitääkö mun juottaa 7 ja 8pin yhteen, jotta pääsen autooni käsiksi tuon kautta?
Varmaa tääkin asia on monta kertaa täällä käyty, mutta en löytäny googlettamalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hastra View PostAutona -08 e91, josta tarkoitus lukea vikakoodeja (ei ainakaan alkuun koodata mitään). Kaapeli hankittu ja pitäisi olla D+KCAN. Kaapelin mukana tuli inpasta versio 5.02 niin ymmärsinkö oikein että tämä on liian vanha eli pitäisi olla ea-90x (6.xx)?
Onko linkkiä mistä tuon pystyisi lataamaan, pika googletuksella löysin vaan sellaisia missä pitäisi rekisteröityä jonnekin?
Leave a comment:
-
-
Autona -08 e91, josta tarkoitus lukea vikakoodeja (ei ainakaan alkuun koodata mitään). Kaapeli hankittu ja pitäisi olla D+KCAN. Kaapelin mukana tuli inpasta versio 5.02 niin ymmärsinkö oikein että tämä on liian vanha eli pitäisi olla ea-90x (6.xx)?
Onko linkkiä mistä tuon pystyisi lataamaan, pika googletuksella löysin vaan sellaisia missä pitäisi rekisteröityä jonnekin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Dunky View PostMäärittele uudet?
En kuitenkaan näe kenellekään syytä vaihtaa vanhempiin, jos hallussa on jo uudemmat. Sanakirja tai korkkari käteen jos on tarvetta kääntää saksaa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: