memebuy23buy

Inpa asennus ja asetukset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by KimmoKoo View Post
    PrintScreen ja avaat paintin > Ctrl+v eli liitä
    Tai asennat pdf tulostimen.

Leave a comment:

• KimmoKoo
    replied
    Originally posted by Ytrew View Post
    Eikös inpalla printtiä painettaessa pitäisi kuvan tallentua jonnekin? Osaisiko kukaan sanoa minne, kun en niitä itse löydä.

PrintScreen ja avaat paintin > Ctrl+v eli liitä

Leave a comment:

• Ytrew
    replied
    Eikös inpalla printtiä painettaessa pitäisi kuvan tallentua jonnekin? Osaisiko kukaan sanoa minne, kun en niitä itse löydä.

Leave a comment:

• Museum
    replied
    Nyt tartteis neuvoa tätä ollaan yritetty saada toimimaan useamman silmä parin voimilla ? Käytössä on kone Compaq, Windows 2000 Oikea sarjaportti ja siihen ads kaapeli. Inpa ea80x asennettu. Ongelma Ingition mollukka toimii väärinpäin kun ediabas.ini kansiossa muuttaa obd:n - ads:ksi mihinkään boksiin ei saa yhteyttä. Adssetup.exe tehty?

Leave a comment:

• riippis
    replied
    Tohtisko joku heittää windows 8 toimivaa inpan torrent linkkiä tai muuta mistä saisi? Vaikka yv
    Last edited by riippis; 02-02-2015, 10:40.

Leave a comment:

• pheno
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Ei kun kiitos sinulle. Pääsin ansiostasi oikeille jäljille.
    Mitä itse olen seurannut niin, IFH-0018 tulee jos ei yhteyttä saada, esim. com-portin avaus epäonnistuu. IFH-003 tulee jos itse kommunikoinnissa on jotain ongelmaa.

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Originally posted by pheno View Post
    Hyvä, että lähti toimimaan !
    Ei kun kiitos sinulle. Pääsin ansiostasi oikeille jäljille.

Leave a comment:

• pheno
    replied
    Ecu kansiosta puuttui iso osa prg tiedostoista mutta niiden asentamisella ei juuri vaikutusta. uutena vikana IFH-0018 ja SYS-0005 pysyy. :think

CFGDAT kansiossa ei ole kuin kaksi ipo tiedostoa, startger ja startus miten pystyn päättelemään kumpi häiriköi?

E: toimii sittenkin.. kopioin kaikki löytämäni ipo ja prg tiedostot asiaankuuluviin kansioihinsa ja jostain syystä tuo minun k+dcan piuha ei suostunut näkymään laitehallinnassa ennen boottaamista.
    Hyvä, että lähti toimimaan !

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Ecu kansiosta puuttui iso osa prg tiedostoista mutta niiden asentamisella ei juuri vaikutusta. uutena vikana IFH-0018 ja SYS-0005 pysyy. :think

CFGDAT kansiossa ei ole kuin kaksi ipo tiedostoa, startger ja startus miten pystyn päättelemään kumpi häiriköi?

E: toimii sittenkin.. kopioin kaikki löytämäni ipo ja prg tiedostot asiaankuuluviin kansioihinsa ja jostain syystä tuo minun k+dcan piuha ei suostunut näkymään laitehallinnassa ennen boottaamista.
    Last edited by peto2; 29-12-2014, 17:48.

Leave a comment:

• peto2
    replied
    .. toi tarkoittaa sitä, että .prg tiedostoa ei löydy ecu-kansiosta tai se hakee sitä jotain väärästä paikasta. Mikäs moduli on kyseessä ? Saatko selville mikä .IPO tiedoston aiheuttaa ongelman ? (nimi pitäis löytää INPAn menutiedostoista CFGDAT hakemistosta)
    Virhe tulee ihan jokaisesta moduulista mitä olen koittanut mutta otetaan esimerkiksi vaikka e39 M52 DME.

täytyy mennä tallille jotta osaan kertoa enemmän, hetki.

Leave a comment:

• pheno
    replied
    SYS-0005

Tämä sama tulee kaikilla kokeilemillani kokoonpanoilla heti kun koittaa yhdistää mihin vain moduuliin. Kokeilemiini sisältyy myös tuo versio joka toimii hienosti ediabas 6.4.7:n kanssa.
    .. toi tarkoittaa sitä, että .prg tiedostoa ei löydy ecu-kansiosta tai se hakee sitä jotain väärästä paikasta. Mikäs moduli on kyseessä ? Saatko selville mikä .IPO tiedoston aiheuttaa ongelman ? (.IPO:n nimi pitäis löytää INPAn menutiedostoista CFGDAT hakemistosta)
    Last edited by pheno; 29-12-2014, 15:23.

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Mikäs herja INPA:sta tulee ?

En välttämättä ihan heti uskoisi tuota, INPAN skriptit pääsääntöisesti käyttää vain EDIABAS:n tarjoamia .prg ja .grp tiedostoja. PRG tiedostot on toki kielikohtaisia, ja niistä INPA ei välttämättä tykkää. Esim. skripti voi vaatia englannin tai saksankielisen .prg:n
    SYS-0005

Tämä sama tulee kaikilla kokeilemillani kokoonpanoilla heti kun koittaa yhdistää mihin vain moduuliin. Kokeilemiini sisältyy myös tuo versio joka toimii hienosti ediabas 6.4.7:n kanssa.

Leave a comment:

• pheno
    replied
    ISTAa koitin ediabas yhteydellä ja se toimii. Piuha on perus d/kcan piuha. Joka toimii toisella läppärillä, jossa ediabas 6.4.7, hienosti inpassa

Herää kysymys, pitäisikö inpa 5.00 toimia ediabas 7.3:lla?
    Mikäs herja INPA:sta tulee ?

En välttämättä ihan heti uskoisi tuota, INPAN skriptit pääsääntöisesti käyttää vain EDIABAS:n tarjoamia .prg ja .grp tiedostoja. PRG tiedostot on toki kielikohtaisia, ja niistä INPA ei välttämättä tykkää. Esim. skripti voi vaatia englannin tai saksankielisen .prg:n

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Mikäs adapteri sulla oli käytössä ? Ootko koittanu ihan tool32:lla ensin ajaa jotain jobeja, jotta näkee onko ediabas kunnossa ?
    ISTAa koitin ediabas yhteydellä ja se toimii. Piuha on perus d/kcan piuha. Joka toimii toisella läppärillä, jossa ediabas 6.4.7, hienosti inpassa

Herää kysymys, pitäisikö inpa 5.00 toimia ediabas 7.3:lla?
    Last edited by peto2; 29-12-2014, 14:52.

Leave a comment:

• pheno
    replied
    AIKA HILJASTA TÄÄLLÄ?

Bmw standard tools 2.12 listauksessa näkyy Inpa 5.0.6 mutta se asentaa kuitenkin 5.00 version.. Alkaa olemaan takki tyhjä, TOIMIVIA asennuspaketteja otetaan vastaan!
    Mikäs adapteri sulla oli käytössä ? Ootko koittanu ihan tool32:lla ensin ajaa jotain jobeja, jotta näkee onko ediabas kunnossa ?

Leave a comment:

Working...
X