Inpa asennus ja asetukset
Collapse
X
-
Mitähän nyt?
Ilmoittaa tällaista käynnistettäessä inpa:
Mistä noita fifoja muutellaan? Tai tä?
Leave a comment:
-
-
Torrenttina löytyy BMW Tools 2.12. Tosin olen ymmärtänyt, että uusimpiin autoihin löytyy inpan scriptit vain saksaksi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by KOS56OLAVI View PostM57N-mootori on mulla ,mutta miten saan inpaan lisää noita analogi-valikoita?
Siinä ei välttämättä edes ole noita saatavilla.
Videossa on eri DDE.
Leave a comment:
-
-
M57N-mootori on mulla ,mutta miten saan inpaan lisää noita analogi-valikoita?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by KOS56OLAVI View PostOnko ymmärettävä niin että mulla on nuo 4 analogi valikkoa,mutta olen vaan asentanu softan väärin?
Edit. Sulla on ilmeisesti M57N-moottori eli DDE 5.0, tuossa videossa on DDE 4.0. Siinä ainakin yks syy siihen että valikkorakenne on eri.Last edited by böntti; 13-10-2014, 20:02.
Leave a comment:
-
-
Onko ymmärettävä niin että mulla on nuo 4 analogi valikkoa,mutta olen vaan asentanu softan väärin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by KOS56OLAVI View PostVoisiko joku kertoa mikä INPA-versio on kyseessä tässä videossa.
Tossa on ainakin 4 analog values,mulla on vaan yksi,eli en saa katsottua noita juttuja kun ei ole ominaisuuksia.
Tossa videon nimipalkissa näkyy se versionumero,mutta ei siitä saa selvää.
Kai
oothan toki huomannu että niittä kohdissa missä luet livedataa ja on vihreä nuoli niin voit nuolella liikkua alaspäin...?
Leave a comment:
-
-
Voisiko joku kertoa mikä INPA-versio on kyseessä tässä videossa.
Tossa on ainakin 4 analog values,mulla on vaan yksi,eli en saa katsottua noita juttuja kun ei ole ominaisuuksia.
Tossa videon nimipalkissa näkyy se versionumero,mutta ei siitä saa selvää.
Kai
Leave a comment:
-
-
Oliskohan joku hieno ihminen voinu pakata ja lähettää mulle C:\EDIABAS\Hardware\OBD\ kansion tiedostoineen kun jostaki syystä mun Inpa 5.02:n mukana tuli vaan ADS-kansio. Jos tuolla sais katottua tuon inpan toimimaan kun ei jostain syystä muka halua saada yhteyttä vaikka kaikki asetukset ja kikkakakkoset oon mielestäni tehny mitä pitääkin.
Leave a comment:
-
-
Voiko joku kertoa, minkä piuhan ja minkä inpa version tarvitsen, että voin nollata -06 e92 325:tosen rattilukkovika-laskurin. Ja vielä mistä ne voin hankkia?
Nollaus tehdään ilmeisesti toolset työkalulla? Sisältääkö inpa sen?
Laskuri tuli täyteen ja auto ei käynnisty. Kiire kiire...
Leave a comment:
-
-
Mistä löytäisin toimivan englannin kielisen inpan ?
Tilasin jonkun "judiag" merkkisen piuhan saksasta ja siinä tuli ohjelma levy mukana mutta toimivaa softaa en levyltä löydä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostTämähän kuulus varmaan tuonni inpa asennus ja asennukset topikkiin vaan enivei.. Miks se ei niillä seiskan ohjeilla toimi? Ei eroa asennus kyllä mitenkään siitä... Ediabas 7.2.0 versiosta alkaen toimii kaiketi myös x64 versioissa täysin...
En enää edes löydä niitä ohjeita joilla yritin asentaa mut asennus silloin tökkäsi siihen vaiheeseen kun piti rueta jotain sarjaportti numeroita muuttelee tms.
Leave a comment:
-
Leave a comment: