Originally posted by aripaa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Koodaus ohjeita NCS Expert-ohjelmalle (kysymyksiä ja vastauksia)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
salasana ??
Originally posted by JHo View PostJep mutta se kysyy salasanaa siinä, pitääkö tuo sitten asentaa joku toinen versio :think__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
minkä profiilin valitsit??
Originally posted by JHo View PostSehän se, jos vielää saa kysyä nii laitetaanko car/key memory ikkunassa rastit kaikkiin noihin kolmeen, individualisierung aktiv, kernfunktionen ja trace individualizable FSW/PSW?
expert profilessa itselläni olevassa versiossa on rasti car-keymemory activ ruudussa
ja samoin noissa kernel ja trace ruuduissa.__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Saako ilman varashälytintä olevaan e39:iin koodattua lukitus ja avausvilkutukset? Löysin GM3 -moduulin fsw-psw.trc -filestä seuraavat rivit:
QUIT_OPT_ENTSCH : visualy acknowledge remote un-locking (two flashes)
QUIT_OPT_SCHAERF : visualy acknowledge remote locking (one flash)
Arvojen muuttamisella ei kuitenkaan vaikutusta. Pitäisikö ilman varashälytintä olla sitten rivit: ?
QUITT_BLK_SICHERN;Vis.lock.,without anti-theft alarm syst.
QUITT_BLK_ENTSICHERN;Vis.unlock.,without anti-theft alarm syst.
Tälläisiä en kuitenkaa löytänyt.
Toinen kysymys:
Yritin ensin koodata fsw-psw.man fileä "expertmode" -profiililla, mutta siis tämä Clavurionin viestien mukaan koodaakin auton oletusarvot sisään. Jos siis onnistun tuolla nyt löytämälläni FSW/PSW Manipulate -profiililla kusemaan jotain voinko palauttaa expertmodella oletusarvot takaisin?
Comment
-
-
Toisaalta tentatsin, mutteivat kertoneet, kertokaa täällä:
Originally posted by Rocla View PostVaihdettiin LCM kaverin autoon, samalla sen malli muuttui II -> III ulkomaan foorumeilta luin, että vanhempia ei edes saa enää, vaan uusin koodatutuu vanhojen tilalle.
Noh, koodautuikin DIS:llä(ei kylläkään ruvennut toimimaan oikein, ennenkuin piti akkua irti vähän aikaa), muuta nyt Check herjaa turhaan palaneesta pitkästä valosta eikä manuaalinen valojen korkeudensäätö enää toimi.
Molemmat boksit ovat "ohne LVR" vanhalla säätö toimi, mutta en enää kerennyt koemielessä asentaa sitä takaisin.
Mikähän meni pieleen?
Yritin myös käydä muuttamassa Car memorysta asioita DIS:llä, mutta ei onnistu, koska "IHKA blocked", mitähän sille sitten voi tehdä?Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Jakuza View PostSaako ilman varashälytintä olevaan e39:iin koodattua lukitus ja avausvilkutukset? Löysin GM3 -moduulin fsw-psw.trc -filestä seuraavat rivit:
QUIT_OPT_ENTSCH : visualy acknowledge remote un-locking (two flashes)
QUIT_OPT_SCHAERF : visualy acknowledge remote locking (one flash)
Arvojen muuttamisella ei kuitenkaan vaikutusta. Pitäisikö ilman varashälytintä olla sitten rivit: ?
QUITT_BLK_SICHERN;Vis.lock.,without anti-theft alarm syst.
QUITT_BLK_ENTSICHERN;Vis.unlock.,without anti-theft alarm syst.
Tälläisiä en kuitenkaa löytänyt.
Toinen kysymys:
Yritin ensin koodata fsw-psw.man fileä "expertmode" -profiililla, mutta siis tämä Clavurionin viestien mukaan koodaakin auton oletusarvot sisään. Jos siis onnistun tuolla nyt löytämälläni FSW/PSW Manipulate -profiililla kusemaan jotain voinko palauttaa expertmodella oletusarvot takaisin?BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by JHo View PostNeuvoja miten saa e46:sta rdc:n pois pelistä, ärsyttävä valo palaa mittaristossa ja noita antureita ei saa aftermarket vanteisiin kiinni.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Onko tuohon nytten sit mitään konstia, ei viittis sekottaa koko autoa tuolla ja keltainen merkkivalo mittaristossa ottaa aivoon. Vai pitääkö se merkkivalo alkaa teippailemaan piiloon. Kyseessä on siis se järjestelmä missä on joka vanteessa langattomat anturit, ei se missä se tarkkailee renkaitten pyörintä nopeuksia.
F87&E28
Comment
-
Comment