Mitenkäs NCS Expertillä pääsee koodaamaan 2005 E91 530dA:n repsikan puolen sivupeilin tilttitoimintoa?
Pitäis saada apukuskin puoleinen peili kääntymään alas, kun laittaa pakin päälle.
- nyt peili ei käänny mihinkään vaikka peilin valintavipu olisi kummassa vain asennossa.
- jostain luin, että ohjelmoimalla sen saa tehtyä, mutta mitään toimintaohjetta, että miten ja mistä, ei ollut tarjolla.
Koitin pikaisesti katsoa CAR/KEY Memorystä asetusta, mutta NCS ei päästänyt mua sinne... Ilmoitti vaan vikailmotuksen "individualisierung nicht möglich" (individualization is not possible).
Onko mulla jokin asetus pielessä vaiko vääränlainen piuha, vai jotain muuta??
Mitenkäs NCS Expertillä pääsee koodaamaan 2005 E91 530dA:n repsikan puolen sivupeilin tilttitoimintoa?
Pitäis saada apukuskin puoleinen peili kääntymään alas, kun laittaa pakin päälle.
- nyt peili ei käänny mihinkään vaikka peilin valintavipu olisi kummassa vain asennossa.
- jostain luin, että ohjelmoimalla sen saa tehtyä, mutta mitään toimintaohjetta, että miten ja mistä, ei ollut tarjolla.
Koitin pikaisesti katsoa CAR/KEY Memorystä asetusta, mutta NCS ei päästänyt mua sinne... Ilmoitti vaan vikailmotuksen "individualisierung nicht möglich" (individualization is not possible).
Onko mulla jokin asetus pielessä vaiko vääränlainen piuha, vai jotain muuta??
Pitää olla muistipenkit jotta toimisi tilt toiminto
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Onko E39:iin (-97), jossa ei ole DWA:ta mahdollista ohjelmoida, että väläyttää vilkkuja kun laittaa ovet lukkoon?
Tälläisiä arvoja oli general modulessa
QUIT_OPT_ENTSCH ja
QUIT_OPT_SCHAERF
mutta näillä kummallakaan ei tuntunut olevan mitään vaikutusta vaikka laittoi aktiiviseksi.
EDIT: Selvis. Ilmeisesti pitää laitaa myös DWA aktiiviseksi vaikkei sitä olekkaan.
Onko E39:iin (-97), jossa ei ole DWA:ta mahdollista ohjelmoida, että väläyttää vilkkuja kun laittaa ovet lukkoon?
Tälläisiä arvoja oli general modulessa
QUIT_OPT_ENTSCH ja
QUIT_OPT_SCHAERF
mutta näillä kummallakaan ei tuntunut olevan mitään vaikutusta vaikka laittoi aktiiviseksi.
EDIT: Selvis. Ilmeisesti pitää laitaa myös DWA aktiiviseksi vaikkei sitä olekkaan.
Laitas ohjeet miten tuon saa tehtyä, haluaisin saman omaani jossa ei myöskään ole hälytintä. Piuhat ja ohjelmat on mutta en ole koodauksia vielä tehnyt.
Laitas ohjeet miten tuon saa tehtyä, haluaisin saman omaani jossa ei myöskään ole hälytintä. Piuhat ja ohjelmat on mutta en ole koodauksia vielä tehnyt.
Sama täällä, ohjeistusta kaivattaisiin.Luin kyllä koko topikin läpi ja sainkin NCS:n asennettua Inpan kaveriksi.Miten tuo auton tunnistus tapahtuu?Ensin ilmeisesti valitaan tuo Editprofile ja sitten on 3 rastia ruutuun, Carkeymemory, Kernel, Trace..Nämä jos valitsee ohjelma herjaa että Dll ei löydy jos jättää tuon ekan pois se herjaa että Carkeymemory ei ole aktiivinen.Voisiko joku vähän jelppiä ettei tulisi kovin paljon tuhoa???
Tarkotuksena olisi saada nämä paljon puhutut vilkut kk-lukitukselle ja ajovaloautomatiikka toimimaan 5/01 E39 520Ia:ssa..Autossa ei ole
alkuperäistä DWA:ta
koitin koodata lma:sta pois valojen haistelun kuumana, kylmänä ja check-kontrollin. Valot koodauksen lopuksi välähtää päälle ja sitten pois päältä, mutta kummasti vaan silti säilyy mokomat mittaukset vielä valoyksikössä päällä.
periaatteessa koodauksen pitäisi mennä ok, hyväksyykin sen ok, mutta ei vaikuta vaan mitään.
kokeilin virtoja päälle/pois + ovia lukkoon - ei vaikutusta.
mitä tein väärin ?
5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
koitin koodata lma:sta pois valojen haistelun kuumana, kylmänä ja check-kontrollin. Valot koodauksen lopuksi välähtää päälle ja sitten pois päältä, mutta kummasti vaan silti säilyy mokomat mittaukset vielä valoyksikössä päällä.
periaatteessa koodauksen pitäisi mennä ok, hyväksyykin sen ok, mutta ei vaikuta vaan mitään.
kokeilin virtoja päälle/pois + ovia lukkoon - ei vaikutusta.
mitä tein väärin ?
Ja auto oli?
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
kokeilin myös mittaristoon herjallani koodata näkyviin digi-km näyttöä > mittariston kun koodaa muutettua tekstin ei tapahdu kummempaa, mittaristo boottaa, kellonajan menettää mut ei näy sitä digi-km-lukemaa.
uudestaan aina lukiessa ohjainlaitteita peruskoodaus on ilmeisesti sama kun tsekkailee .trc filua. Oiskohan tässä se mönkä sit, ettei ncs lukisi .man filua minne tallennan muutokset.
5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
kokeilin myös mittaristoon herjallani koodata näkyviin digi-km näyttöä > mittariston kun koodaa muutettua tekstin ei tapahdu kummempaa, mittaristo boottaa, kellonajan menettää mut ei näy sitä digi-km-lukemaa.
uudestaan aina lukiessa ohjainlaitteita peruskoodaus on ilmeisesti sama kun tsekkailee .trc filua. Oiskohan tässä se mönkä sit, ettei ncs lukisi .man filua minne tallennan muutokset.
Ootko tiksannu manipulate with FSW_PSW.MAN file?
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
doh, olin mielestäni - oikeassa elämässä näemmä en. prkl
mut joo ; mittariston sai koodattua ok.
lma/valomodulista sai herjat palaneista polttimoista pois ok.
mutta edelleen halogeenien tilalle juntatut 35w ksenonikitit värisee kun auton laittaa käyntiin (abt 5sek käynnistyksen jälkeen). milläköhän tämän featuren saisi pois päältä sit..
5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
NCS ei löydä FA:ta, heittää jotain herjaa (toisaalta vin menee oikein). Onko scriptit liian vanhat, potilas on 10/08 e60?
Kokeilin piruuttani päivittää ediabaksen 7.2.0 => Inpa hyytyi siihen, herjaa vain can väylästä.
Onko vinkkiä?
Comment