Yritin koodata varustelistaa lci mallin e61:een, mutta ei onnistunut. Erikoisinta hommassa on se, että olen aikaisemmin tehnyt samaan autoon muutoksia samoilla välineillä. Käytössä oli k+dcan kaapeli. CAS:n varustelistan sain muutettua, mutta LMA ei onnistunut. Koitin kahdella eri koneella joissa molemmissa saman kaapelin ajurit. Toinen antoi virhekoodin coapi 1142 ja valitti fsw_psw.trc tiedostoa ja toinen coapi 2000. Eikös tuo koodi 1142 viittaa siihen, että fsw_psw.man tiedosto ei olisi tyhjä? Tarkastin vielä sen, että oli tyhjä ja jotenkin tuo viittaa .trc tiedostoon. Eikai tuonkin tarvitse olla tyhjä? Ei ainakaan aina ole ollut eikä herjaa ole tullut. Onkohan vika nyt ohjelmassa vai kaapelissa? Pitääkö lci mallissa olla aina 7 ja 8 pinni erotettu vai yhdessä ja pääseekö osaan moduleista kiinni vaikka kytkin olisi väärässä asennossa? Voisiko tuo coapi 2000 johtua siitä, että kytkin oli väärässä asennossa?
Oletko säätänyt dateneiden kanssa tässä välissä? Valomoduulille ei näytä löytyvän oikeaa .PRG-, .IPO- tai .Cxx-tiedostoa. Päivitä datenit bmw coding toolilla ja kokeile uudestaan.
Oletko säätänyt dateneiden kanssa tässä välissä? Valomoduulille ei näytä löytyvän oikeaa .PRG-, .IPO- tai .Cxx-tiedostoa. Päivitä datenit bmw coding toolilla ja kokeile uudestaan.
En ole muuttanut daten tiedostoja tässä välissä. Kumpiko noista virheilmoituksista viittaa puutteellisiin daten tiedostoihin? Täytyypä katsella jos löytäisin uudet tiedostot. Mikähän versio dateneista olisi toimivin kun pääasiassa e60 sarjan kanssa tulee pelattua. Uusimpia ei saa ilmeisesti kuin saksan kielisinä.
Voiko joku E46 omistaja kattoo sieltä modulista mitä siellä lukee,ja kertoo sen mulle,niiden vilkkujen välkytystä,ovia auottaessa.
haulla on dummyssa huono ettii kun ei tiedä hakusanaa?
voiko joku e46 omistaja kattoo sieltä modulista mitä siellä lukee,ja kertoo sen mulle,niiden vilkkujen välkytystä,ovia auottaessa.
Haulla on dummyssa huono ettii kun ei tiedä hakusanaa?
Comment