Originally posted by Pazi88
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kokemuksia kdFi V1.3 PNP?
Collapse
X
-
Eikun siis gp2
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Hyppyjohto gnd nastasta gp2:een.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Itellä kans kierrosluku ja lämpömittari mykkänä.. jos vedän suoran johdon tilalle, musta johto ilmeisesti mutta, mistä tiedän vetää oikean johdon poikki ecun päästä vai pitääkö seurata johtoa mittarilta asti niin selvinee?Last edited by Leinoo; 25-03-2018, 19:24.E36 M52B28 turbo
E46 330d M57n
S1000rr
Comment
-
-
E36 sähkökaaviot löytyy faq:sta bentley service manualista.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by AnttiF View PostTäällä kans kierros ja lämpömittarit pimeänä Autona e39 528i eli m52 konneella En löydä sähkökuvia että vois kokeilla suoralla johdolla. Löytyskö täältä apua että mikä johto se on mikä pitää korvata suoralla johdolla??e39 528i hx40
Comment
-
-
Originally posted by jussika View PostKäsittääkseni kiekka- ja lämpömittari toimii can bus väylän kautta e39:ssä. Itse en saanut toiminaan 528i:ssa kdfi:n kanssa. Teoriassa arduinolla ja can bus shieldillä saisi muutettua signaalit.
Tämä pitäs kyl KDFI:n kanssa toimia ongelmitta, mutta jostain x-syystä tuon johdon on joutunut vetään erikseen että alkaa pelaamaan.
Ja lohkossa on tupla-lämpötila-anturi, joista toista käyttää mittaristo. Netti TIS on vaan niin ärsyttävä, etten siitä löytänyt kaaviota. Joka tapauksessa tämän toiminta ei pitäisi riippua ECU:sta mitenkään koska on täysin erillinen systeemi. Mutta taas jostain x-syystä lämpötila ei pelaa mittaristossa jos ei kiekkasignaalikaan. Liekkö sit joku mittariston oma juttu :think Itselläni ei noita ongelmia ole ollut, niin en osaa sanoa tarkemmin.
Mut joo sit tuplavanos koneissa (m52tu ja m54) lämpötila ja kiekkatiedot kulkee väylän kautta. Nämäkään ei ole mahdottomia toteuttaa, sillä ainakin ms3 osaa pukata oikeanlaiset viestit can väylään, että e39/e46 mittaristoihin saa elämää. En ole kylläkään katsonut onnistuuko tämä ms2:lla (esim. kdfi).Last edited by Pazi88; 06-06-2018, 10:03.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
96 vuosimallin auto kyseessä
Originally posted by Pazi88 View PostItseasiassa tämä riippuu siitä minkäikäinen e39 on kyseessä. Olettaen että kohteena on bensa e39, niin sinkkuvanos m52:lla olevissa tulee perinteinen kiekkasignaali ecu:lta mittaristolle:
Tämä pitäs kyl KDFI:n kanssa toimia ongelmitta, mutta jostain x-syystä tuon johdon on joutunut vetään erikseen että alkaa pelaamaan.
Ja lohkossa on tupla-lämpötila-anturi, joista toista käyttää mittaristo. Netti TIS on vaan niin ärsyttävä, etten siitä löytänyt kaaviota. Joka tapauksessa tämän toiminta ei pitäisi riippua ECU:sta mitenkään koska on täysin erillinen systeemi. Mutta taas jostain x-syystä lämpötila ei pelaa mittaristossa jos ei kiekkasignaalikaan. Liekkö sit joku mittariston oma juttu :think Itselläni ei noita ongelmia ole ollut, niin en osaa sanoa tarkemmin.
Mut joo sit tuplavanos koneissa (m52tu ja m54) lämpötila ja kiekkatiedot kulkee väylän kautta. Nämäkään ei ole mahdottomia toteuttaa, sillä ainakin ms3 osaa pukata oikeanlaiset viestit can väylään, että e39/e46 mittaristoihin saa elämää. En ole kylläkään katsonut onnistuuko tämä ms2:lla (esim. kdfi).
Comment
-
-
Itse huomasin tuon E36 cabrion kanssa että taitaa kiekkamittarin ongelma olla se kun sen tietoa on jaettu eripuolille autoa, esim. abs-boksin kun otti irti lähtee kiekkamittari pelaamaan.
Joko nuo muut yksiköt tekee sille signaalille jotain tai sitten ne heikentää sitä signaalia ja ei teho vaan riitä mittaristolle??Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostItse huomasin tuon E36 cabrion kanssa että taitaa kiekkamittarin ongelma olla se kun sen tietoa on jaettu eripuolille autoa, esim. abs-boksin kun otti irti lähtee kiekkamittari pelaamaan.
Joko nuo muut yksiköt tekee sille signaalille jotain tai sitten ne heikentää sitä signaalia ja ei teho vaan riitä mittaristolle??
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJep sehän voi olla että kaikki boksit linjassa imee sen verran virtaa, että polonen kdfi ei jaksa nostaa signaalin jännitettä tarpeeksi suureksi, et se kelpais mittaristolle.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
Comment