Pikaisesti katsottuna en löytänyt E90 N57(330d) ecua listalta. Onko näkemykseni väärä?
......vai saako onnistumaan noin? #623....
Oma proggis: graafista live-dataa TestO:lla. *Päivitys 26.06.2017*
Collapse
X
-
Laitoin privaaOriginally posted by HTK12 View PostM62TU, eli Bosch ME 7.2. Muistelisin, että oli ME72KWP0/ME72KWP1.
Varmaan joutuu softaa vähän hieromaan jo siirtyy puhtaasti E85 ajelemaan. Homma vielä vähän mietinnässä. Mitä olen tässä vähän kysellyt, niin kukaan ei tunnu oikein tuohon E85 softaa tekevän. Kukas sulla muuten hiero softaa?
Leave a comment:
-
M62TU, eli Bosch ME 7.2. Muistelisin, että oli ME72KWP0/ME72KWP1.Originally posted by pheno View PostMikäs .prg filen nimi on ? voin tsekkailla tukeeko, mut jos toi oli se M62 koneen ecu niin ei muistaakseni tue.
Varmaan joutuu softaa vähän hieromaan jo siirtyy puhtaasti E85 ajelemaan. Homma vielä vähän mietinnässä. Mitä olen tässä vähän kysellyt, niin kukaan ei tunnu oikein tuohon E85 softaa tekevän. Kukas sulla muuten hiero softaa?Originally posted by bemmeri View PostMeinaatko ihan softaa puukotella vai muilta osin hieroa?
Leave a comment:
-
Mikäs .prg filen nimi on ? voin tsekkailla tukeeko, mut jos toi oli se M62 koneen ecu niin ei muistaakseni tue.Originally posted by HTK12 View PostIlmeisesti tuo ME7.2 ei tue tuota custom jobia? Tässä vähän ajatellut jos siirtyisi viinalla ajelemaan kunhan kelit lämpenee, niin tämän avulla olisi näppärä vähän hieroa.
Leave a comment:
-
Ilmeisesti tuo ME7.2 ei tue tuota custom jobia? Tässä vähän ajatellut jos siirtyisi viinalla ajelemaan kunhan kelit lämpenee, niin tämän avulla olisi näppärä vähän hieroa.
Leave a comment:
-
Koita ensin 'ecu detect'- toimintoa, niin tunnistaa ECU:n nimen. Lisää sitten se tiedostoon: testo\jobs\eculist.txt, niin pitäis tulla näkyville. Tuolta voi poistaa myös ylimääräiset ecut.Originally posted by pete95zhn View PostMulla on koneelle ladattuna uusin stadalone-versio, päivätty syyskuulle 2016. Valikosta ei löydy DDE8:aa, eli F10/11d:n purkkia. Onko joskus tulossa, vai enkö vain osaa?
Standalone- versio ei tue ENET- ajuria.Last edited by pheno; 12-01-2019, 20:02.
Leave a comment:
-
Mulla on koneelle ladattuna uusin stadalone-versio, päivätty syyskuulle 2016. Valikosta ei löydy DDE8:aa, eli F10/11d:n purkkia. Onko joskus tulossa, vai enkö vain osaa?
Leave a comment:
-
M62TU:ssa testo näyttää ilmamassan KG/h -arvolla. Saako sieltä mitenkään näkymään paljonko voltit, vai kääntäänkö ecu sen jo tuohon muotoon, ennen ulostulevaa tietoa?
Kyllähän siellä jossain ecun parametreissä/kartoissa on se pitkä taulukko jossa jännite/ilmamäärä, mutta jos tuota jännitetietoa ei saa pihalle mitenkään, niin varmaan se jännitteen mittaaminen on ainoa vaihtoehto. :think
Osaisi vähän haarukoida tarpeellisia korjauksia/muutoksia. Että riittääkö 10% vai pitääkö enemmän saada näyttämää muutettua. Ei liian paljonkaan ole hyvä, kun hankaloituu tyhjäkäynnin/osakaasun ilmavirrat ja niiden säätö/ohjelmointi.Last edited by TuoAntti; 18-10-2018, 15:27.
Leave a comment:
-
Kyllä joo ja varsinkin toi maksullinen versio Megalogvieweristä tarjoaa tosi monipuolisia näkymiä. Tässä omassa ohjelmassa ajatus ollut tarjota jonkinlainen perusnäkymä josta näkee oleelliset tiedot. Mutta tosiaan File logger:illa saa tuon datan ulos jota voi oman maun mukaan jatkojalostaa esim. excelissä, tai MLV:ssä yms.Originally posted by Hezman View PostMegalogviewer on hyvä yksittäisen csv-tiedoston tarkasteluun. Ilmaisversion huonopuolena rajoitettu login pituus.
File loggerista kun laittaa ruksin "Use comma as decimal separat" kohtaan, niin saa datan suoraan excelissä muokattavaan luku-muotoon. Siittä on sitte helppo laskea esim. pyydetyn ja toteutuneen välistä eroa uuteen sarakkeeseen.
Leave a comment:
-
Megalogviewer on hyvä yksittäisen csv-tiedoston tarkasteluun. Ilmaisversion huonopuolena rajoitettu login pituus.
File loggerista kun laittaa ruksin "Use comma as decimal separat" kohtaan, niin saa datan suoraan excelissä muokattavaan luku-muotoon. Siittä on sitte helppo laskea esim. pyydetyn ja toteutuneen välistä eroa uuteen sarakkeeseen.
Leave a comment:
Leave a comment: