Oma proggis: graafista live-dataa TestO:lla. *Päivitys 26.06.2017*

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • expertti
    replied
    Pikaisesti katsottuna en löytänyt E90 N57(330d) ecua listalta. Onko näkemykseni väärä?

    ......vai saako onnistumaan noin? #623....
    Last edited by expertti; 07-03-2019, 17:01.

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    custom jobs kohdassa ei näy "d75bx7ao" ecua, mites tuon saa sinne?

    Sitten pitää kirjoittaa manuaalisesti käsin.

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    custom jobs kohdassa ei näy "d75bx7ao" ecua, mites tuon saa sinne?

    Leave a comment:


  • TuoAntti
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    M62TU, eli Bosch ME 7.2. Muistelisin, että oli ME72KWP0/ME72KWP1.



    Varmaan joutuu softaa vähän hieromaan jo siirtyy puhtaasti E85 ajelemaan. Homma vielä vähän mietinnässä. Mitä olen tässä vähän kysellyt, niin kukaan ei tunnu oikein tuohon E85 softaa tekevän. Kukas sulla muuten hiero softaa?
    Laitoin privaa

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by pheno View Post
    Mikäs .prg filen nimi on ? voin tsekkailla tukeeko, mut jos toi oli se M62 koneen ecu niin ei muistaakseni tue.
    M62TU, eli Bosch ME 7.2. Muistelisin, että oli ME72KWP0/ME72KWP1.

    Originally posted by bemmeri View Post
    Meinaatko ihan softaa puukotella vai muilta osin hieroa?
    Varmaan joutuu softaa vähän hieromaan jo siirtyy puhtaasti E85 ajelemaan. Homma vielä vähän mietinnässä. Mitä olen tässä vähän kysellyt, niin kukaan ei tunnu oikein tuohon E85 softaa tekevän. Kukas sulla muuten hiero softaa?

    Leave a comment:


  • TuoAntti
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Ilmeisesti tuo ME7.2 ei tue tuota custom jobia? Tässä vähän ajatellut jos siirtyisi viinalla ajelemaan kunhan kelit lämpenee, niin tämän avulla olisi näppärä vähän hieroa.
    Meinaatko ihan softaa puukotella vai muilta osin hieroa?

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Originally posted by ptikkala View Post
    ¨Mikä versio tukee enet ajuria
    Se Ediabas versio :-)

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Ilmeisesti tuo ME7.2 ei tue tuota custom jobia? Tässä vähän ajatellut jos siirtyisi viinalla ajelemaan kunhan kelit lämpenee, niin tämän avulla olisi näppärä vähän hieroa.
    Mikäs .prg filen nimi on ? voin tsekkailla tukeeko, mut jos toi oli se M62 koneen ecu niin ei muistaakseni tue.

    Leave a comment:


  • ptikkala
    replied
    ¨Mikä versio tukee enet ajuria

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Ilmeisesti tuo ME7.2 ei tue tuota custom jobia? Tässä vähän ajatellut jos siirtyisi viinalla ajelemaan kunhan kelit lämpenee, niin tämän avulla olisi näppärä vähän hieroa.

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Originally posted by pete95zhn View Post
    Mulla on koneelle ladattuna uusin stadalone-versio, päivätty syyskuulle 2016. Valikosta ei löydy DDE8:aa, eli F10/11d:n purkkia. Onko joskus tulossa, vai enkö vain osaa?
    Koita ensin 'ecu detect'- toimintoa, niin tunnistaa ECU:n nimen. Lisää sitten se tiedostoon: testo\jobs\eculist.txt, niin pitäis tulla näkyville. Tuolta voi poistaa myös ylimääräiset ecut.

    Standalone- versio ei tue ENET- ajuria.
    Last edited by pheno; 12-01-2019, 20:02.

    Leave a comment:


  • pete95zhn
    replied
    Mulla on koneelle ladattuna uusin stadalone-versio, päivätty syyskuulle 2016. Valikosta ei löydy DDE8:aa, eli F10/11d:n purkkia. Onko joskus tulossa, vai enkö vain osaa?

    Leave a comment:


  • TuoAntti
    replied
    M62TU:ssa testo näyttää ilmamassan KG/h -arvolla. Saako sieltä mitenkään näkymään paljonko voltit, vai kääntäänkö ecu sen jo tuohon muotoon, ennen ulostulevaa tietoa?


    Kyllähän siellä jossain ecun parametreissä/kartoissa on se pitkä taulukko jossa jännite/ilmamäärä, mutta jos tuota jännitetietoa ei saa pihalle mitenkään, niin varmaan se jännitteen mittaaminen on ainoa vaihtoehto. :think

    Osaisi vähän haarukoida tarpeellisia korjauksia/muutoksia. Että riittääkö 10% vai pitääkö enemmän saada näyttämää muutettua. Ei liian paljonkaan ole hyvä, kun hankaloituu tyhjäkäynnin/osakaasun ilmavirrat ja niiden säätö/ohjelmointi.
    Last edited by TuoAntti; 18-10-2018, 15:27.

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Originally posted by Hezman View Post
    Megalogviewer on hyvä yksittäisen csv-tiedoston tarkasteluun. Ilmaisversion huonopuolena rajoitettu login pituus.

    File loggerista kun laittaa ruksin "Use comma as decimal separat" kohtaan, niin saa datan suoraan excelissä muokattavaan luku-muotoon. Siittä on sitte helppo laskea esim. pyydetyn ja toteutuneen välistä eroa uuteen sarakkeeseen.
    Kyllä joo ja varsinkin toi maksullinen versio Megalogvieweristä tarjoaa tosi monipuolisia näkymiä. Tässä omassa ohjelmassa ajatus ollut tarjota jonkinlainen perusnäkymä josta näkee oleelliset tiedot. Mutta tosiaan File logger:illa saa tuon datan ulos jota voi oman maun mukaan jatkojalostaa esim. excelissä, tai MLV:ssä yms.

    Leave a comment:


  • Hezman
    replied
    Megalogviewer on hyvä yksittäisen csv-tiedoston tarkasteluun. Ilmaisversion huonopuolena rajoitettu login pituus.

    File loggerista kun laittaa ruksin "Use comma as decimal separat" kohtaan, niin saa datan suoraan excelissä muokattavaan luku-muotoon. Siittä on sitte helppo laskea esim. pyydetyn ja toteutuneen välistä eroa uuteen sarakkeeseen.

    Leave a comment:

Working...
X