Itse en kokeillut vielä icomilla, mutta ediabas yhteysasetukset menee siten että vaihtaa interface : REMOTE
Ja sitten iradartoolilla lukitsee sen, sen jälkeen pitäisi pelata Inpa, ncs yms. Joten varmaan Testokin
Oma proggis: graafista live-dataa TestO:lla. *Päivitys 26.06.2017*
Collapse
X
-
koititko jo easy connectilla tai iradartoolilla lukita icomin ennen kuin käyttelet? Sen vaatii ainakin standard tools setin softat (inpa, ncs jne). Saa lukittua myös icomin web hallinnasta...
Leave a comment:
-
Mitä pitää tehdä, että saa TestO:n toimimaan ICOM:n kanssa (alkuperäinen) ? Oisko jollain rautalanka ohjeita..
Kun ei ole kokemusta ko. adapterista.
Leave a comment:
-
Laitehallinnasta saa com portin asetuksista muutettua kaapelin portin.Originally posted by Turbomies View PostNiin kuinkas tuo COM portti saadaan vaihdettua kun ei tunnu yhdistävän sitten millään vaikka tuosta mainitusta tiedostosta vaihtaa?!
Leave a comment:
-
Niin kuinkas tuo COM portti saadaan vaihdettua kun ei tunnu yhdistävän sitten millään vaikka tuosta mainitusta tiedostosta vaihtaa?!
Leave a comment:
-
Laitoin privaaOriginally posted by HTK12 View PostM62TU, eli Bosch ME 7.2. Muistelisin, että oli ME72KWP0/ME72KWP1.
Varmaan joutuu softaa vähän hieromaan jo siirtyy puhtaasti E85 ajelemaan. Homma vielä vähän mietinnässä. Mitä olen tässä vähän kysellyt, niin kukaan ei tunnu oikein tuohon E85 softaa tekevän. Kukas sulla muuten hiero softaa?
Leave a comment:
-
M62TU, eli Bosch ME 7.2. Muistelisin, että oli ME72KWP0/ME72KWP1.Originally posted by pheno View PostMikäs .prg filen nimi on ? voin tsekkailla tukeeko, mut jos toi oli se M62 koneen ecu niin ei muistaakseni tue.
Varmaan joutuu softaa vähän hieromaan jo siirtyy puhtaasti E85 ajelemaan. Homma vielä vähän mietinnässä. Mitä olen tässä vähän kysellyt, niin kukaan ei tunnu oikein tuohon E85 softaa tekevän. Kukas sulla muuten hiero softaa?Originally posted by bemmeri View PostMeinaatko ihan softaa puukotella vai muilta osin hieroa?
Leave a comment:
-
Mikäs .prg filen nimi on ? voin tsekkailla tukeeko, mut jos toi oli se M62 koneen ecu niin ei muistaakseni tue.Originally posted by HTK12 View PostIlmeisesti tuo ME7.2 ei tue tuota custom jobia? Tässä vähän ajatellut jos siirtyisi viinalla ajelemaan kunhan kelit lämpenee, niin tämän avulla olisi näppärä vähän hieroa.
Leave a comment:
Leave a comment: