Originally posted by Pazi88
View Post
Oma proggis: graafista live-dataa TestO:lla. *Päivitys 26.06.2017*
Collapse
X
-
Joo, no siis toi termi 'custom job' on tietysti itse keksitty
kun en muutakaan järkevämpää keksinyt silloin aikanaan. Luomisen tuskaa tai jotain...
-
Originally posted by pheno View PostNo, se on mun mielestä ihan ecun suunnitteluvaiheessa tehty juttu. Jostain syystä tosi vanhatkin DDE- ecut tukee näitä 'custom job':eja, mutta bensakoneissa vasta paljon uudemmat. M-sarjalaiset esim. S65 toimii jo custom job:it, mutta S54:ssä ei.
Aa joo minä luulin että tuo on joku sun itse tekemä ominaisuus millä saa muokattua just ne jutut näkyville mitä haluaa katella. Eikö mikään ecun oma juttu.
Leave a comment:
-
No, se on mun mielestä ihan ecun suunnitteluvaiheessa tehty juttu. Jostain syystä tosi vanhatkin DDE- ecut tukee näitä 'custom job':eja, mutta bensakoneissa vasta paljon uudemmat. M-sarjalaiset esim. S65 toimii jo custom job:it, mutta S54:ssä ei.Originally posted by Pazi88 View PostOnko joku syy miksei ms4x ecuja oo tuolla custom jobs listassa?
Leave a comment:
-
Mulla toimii win 10, tosin mulla on ista d ja ediabas 7. Testo pelaa noilla kunhan lisää inpan tiedostot ediabasiin jos tarvii.Originally posted by lassiv View PostToimiikos softa muuten ongelmitta Windows 10 32bit/64bit järjestelmissä? Tai onko parempi kysymys toimiiko Ebiabas Windows 10:ssä. Mietin tässä uskaltaako päivittää säätö läppärin win10.Last edited by vexu524tdic; 18-08-2017, 19:51.
Leave a comment:
-
Toimiikos softa muuten ongelmitta Windows 10 32bit/64bit järjestelmissä? Tai onko parempi kysymys toimiiko Ebiabas Windows 10:ssä. Mietin tässä uskaltaako päivittää säätö läppärin win10.
Leave a comment:
-
Dieseleille suosittelen 'custom job':in tekoa, varsinkin jos loggailee monta arvoa
.. ja toimii myös uusimmissa bensavehkeissä ja M-sarjalaisissakin.
Ensin pitää detectoida ecu, menusta File->Detect ecu.
Kun oman auton "moottorikoodi" on selvillä, esim. D71N47A0, voi tuota käyttämällä tehdä ecuun sen custom job:in. Ohjelma antaa herjan, jos ei omaan ecuun se ole mahdollista.
Leave a comment:
-
Niin saiko tällä jotenkin logia tallennettua ajonaikana koneesta jota voi sitten myöhrmmin tutkailla?
Leave a comment:
-
Loistava ohjelma on kyseessä, nyt auto vaihtui ja piti kysyä pystyykö tällä loggaamaan 330d E90 LCI:tä (n57 moottori) vai pitääkö unohtaa koko homma? :/
Leave a comment:
-
12 05 0B 90 löytyi, mutta näemmä en ole tehnyt 0B 91:sta, siellä näkyy olevan adaptaatio arvot.
Tommonen pläjäys:
tuossa on näköjään pari arvoa, joiden merkitystä en ole keksinyt:
NW_HALTE_TV_ADAPT_EINLASS
NW_HALTE_TV_ADAPT_AUSLASS
NW_BESTROMUNGSZEIT_ADAPT_EINLASS
joku Duty Cycle tuo kuitenkin on (TV = Tastverhältnis).
Jos näistä jotain virheitä löydät, mikä on tietysti mahdollista, niin ilmoittele takasinpäin
Last edited by pheno; 15-06-2017, 08:12.
Leave a comment:
-
Kiitoksia jo etukäteen jos saat katottuaOriginally posted by pheno View PostOkei. koitan kaivella ne tuolta.
Mites ne nakukarttojen luku toimii tossa RR loggerissa ja mitä se itseasiassa näyttää? Eli näyttääkö se reaaliaikaisesti niitä karttoja vai onko sellaiseen edes tarvetta ?
Se eka lukee flashiltä akselit noille nakukartoille määritystiedoston perusteella ja sen jälkeen ilmeisesti RAM:sta lukee paljonko mistäkin on puotettu ennakkoa ja täyttää kartat. Samalla se lukee sit bensa-adaptaatiotkin, eli aika paljon säätämiseen kriittistä tietoa yhdellä klikkauksella. Periaatteessa nuo nois päivittyäkkin aika reaaliaikaisesti, mutta ei moisella ole tarvetta. Ajalee aina vaan lenkin ja kattoo sen jälkeen miten se on kuullu naulausta.
Leave a comment:
-
Okei. koitan kaivella ne tuolta.Originally posted by Pazi88 View PostJep niin on vaikka kuinka paljon. Ajattelin vain et sul ois nuo ollu valmiina, kun ne löytyy testossa serial moodissa. Toinen on adaptaatio arvot ja toinen vanos arvot. Vanos hommat ehkä sainkin jo katottua kohdalleen, kun qinakin tracen perusteella sain arvot mätsäämään, kun ainakin pyörittelin laskimella. Mut pitää vielä käytännössä kokeilla pelaako.
Testo itsessään pelaa kyllä yhtä hyvin mitä RR loggeri ja sitä oon tähän asti käyttänytkin. Mutta RR loggerissa on tuo nakukarttojen luku, mikä on todella kätevä ominaisuus. Niin olisi hyvä jos sais sen ja loggauksen pelaamaan, niin vois yhtä ja samaa ohjelmaa käyttää. Nakukarttojenkin luku nyt pelaa, kun vähän väsäsin, mut niihinkin on vielä konversiot hukassa.
Mites ne nakukarttojen luku toimii tossa RR loggerissa ja mitä se itseasiassa näyttää? Eli näyttääkö se reaaliaikaisesti niitä karttoja vai onko sellaiseen edes tarvetta ?
Leave a comment:
-
Jep niin on vaikka kuinka paljon. Ajattelin vain et sul ois nuo ollu valmiina, kun ne löytyy testossa serial moodissa. Toinen on adaptaatio arvot ja toinen vanos arvot. Vanos hommat ehkä sainkin jo katottua kohdalleen, kun qinakin tracen perusteella sain arvot mätsäämään, kun ainakin pyörittelin laskimella. Mut pitää vielä käytännössä kokeilla pelaako.
Testo itsessään pelaa kyllä yhtä hyvin mitä RR loggeri ja sitä oon tähän asti käyttänytkin. Mutta RR loggerissa on tuo nakukarttojen luku, mikä on todella kätevä ominaisuus. Niin olisi hyvä jos sais sen ja loggauksen pelaamaan, niin vois yhtä ja samaa ohjelmaa käyttää. Nakukarttojenkin luku nyt pelaa, kun vähän väsäsin, mut niihinkin on vielä konversiot hukassa.
Leave a comment:
Leave a comment: