Kumho ps71 on nykyään Made in China. Tai näin oli ainakin toukokuussa koko 215/55 17r. Koko 225/45 r17 vuonna 2020 oli vielä Made in Korea.
Mukava tietää. Kummasti nämä quality -merkit menettää kiinnostustaan kun tuo leima niihin eksyy. Sen oon itse päättänyt, että kumit ostetaan ns länsimaista. X5 ostin kiinalaista, tosin ne jäi pinkkaan vanhenemaan, talvirenkaat, jotka viimeksi ostin, jäi pinkkaan myös, mutta ne ei olleet niin häävit vaikka oli Briteistä. Täytyy vastedes muistaa noissakin katsella oikeasti sitä nastojen määrää vs. mukanastarengas halpatuotantona No, virheistä oppii.
Mulle tuli sattumien kautta kokees Kumhon PS72 20" kumit autoon alle niin ovat todella hiljaiset eikä voi muutenkaan moittia, kulutuskestävyys tosin selviää myöhemmin.
Joo, tuosta uutuusmallista ei itsellä ole kokemusta, varmasti hyvä rengas jos melunkin ovat saaneet kuriin.
Kumhot on kyllä muuten hyviä renkaita mutta tuo rengasmelu niitä vaivaa sekä kesä- ja talvirenkaissa.
Mulle tuli sattumien kautta kokees Kumhon PS72 20" kumit autoon alle niin ovat todella hiljaiset eikä voi muutenkaan moittia, kulutuskestävyys tosin selviää myöhemmin.
Täälä kans Kumhoa alla. PS71 275/40/19 takana ja just tilasin 245/45/19 eteen. Vielä saa hetken odotella että saapuu. Ihan kohtuu hintaiset ja mielestäni paremmat kuin aiemmin autossa olleet linglongit. 250€ oli takarenkaat asennettuna ja reilut 260€ oli eturenkaiden hinta.
1001 renkaat käyttää tota nykyää saakeli hidas yliviikko menny saksassa seissy 3päivää onko kokemuksia?
9 päivää meni nyt kun tilasin, GLS:n seurantakoodi minkä lähettivät sähköpostilla ei toiminu koko aikana ja luulin että toimitus ei ole edes lähtenyt mutta kotiin asti tuli kuten pitikin.
Ikinä en ole Kumhoja ostanut, mutta jospa noilla testimenestyjä Kumhoilla kauppareissut hoituis jos E39 ruosteet sais joskus korjattua:
Leave a comment: