No ei se nastojen määrä autuaaksi tee. Kyllä renkaan muut ominaisuudet ratkaisee paljon enemmän kuin nastojen määrä. Tämä testeissäkin tullut esille.
Sitten heräät kun osuu se pääkallokeli keväällä kohdalle ja vakuutusyhtiöstä soitellaan Ihan pränikkää Cooperia tms. kun vertasin vanhaan Nokialaiseen ja Continentaliin niin ero oli kyllä kuin yöllä ja päivällä.
En ihmettele että jälkimmäiset maksaa 2x.
Kumho ps71 on nykyään Made in China. Tai näin oli ainakin toukokuussa koko 215/55 17r. Koko 225/45 r17 vuonna 2020 oli vielä Made in Korea.
Mukava tietää. Kummasti nämä quality -merkit menettää kiinnostustaan kun tuo leima niihin eksyy. Sen oon itse päättänyt, että kumit ostetaan ns länsimaista. X5 ostin kiinalaista, tosin ne jäi pinkkaan vanhenemaan, talvirenkaat, jotka viimeksi ostin, jäi pinkkaan myös, mutta ne ei olleet niin häävit vaikka oli Briteistä. Täytyy vastedes muistaa noissakin katsella oikeasti sitä nastojen määrää vs. mukanastarengas halpatuotantona No, virheistä oppii.
Mulle tuli sattumien kautta kokees Kumhon PS72 20" kumit autoon alle niin ovat todella hiljaiset eikä voi muutenkaan moittia, kulutuskestävyys tosin selviää myöhemmin.
Joo, tuosta uutuusmallista ei itsellä ole kokemusta, varmasti hyvä rengas jos melunkin ovat saaneet kuriin.
Kumhot on kyllä muuten hyviä renkaita mutta tuo rengasmelu niitä vaivaa sekä kesä- ja talvirenkaissa.
Mulle tuli sattumien kautta kokees Kumhon PS72 20" kumit autoon alle niin ovat todella hiljaiset eikä voi muutenkaan moittia, kulutuskestävyys tosin selviää myöhemmin.
Following on from the 52 set braking shootout, the full Autobild summer tyre test has taken the best twenty tyres to the full set of testing, with some interesting highlights!There are two ...
Leave a comment: