GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit III

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Roisto
    replied
    Originally posted by teeaa View Post
    Kellään tietoa missä tehdään Nexen n Fera su 4. Kiina vai e-korea. Jos jollain ko.renkaat niin hienoa jos voisi vilkaista.
    Made in China lukee minun takarenkaissa.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Voi olla myös tsekissä tehty.
    Näin. Vaimon autoon kesällä ostetut SUV Nexenit on myös valmistettu Tsekkilässä. No ei mitään valitettavaa ainakaan näin alkutaipaleella.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by teeaa View Post
    Kellään tietoa missä tehdään Nexen n Fera su 4. Kiina vai e-korea. Jos jollain ko.renkaat niin hienoa jos voisi vilkaista.
    Voi olla myös tsekissä tehty.

    Leave a comment:


  • teeaa
    replied
    Kellään tietoa missä tehdään Nexen n Fera su 4. Kiina vai e-korea. Jos jollain ko.renkaat niin hienoa jos voisi vilkaista.

    Leave a comment:


  • Laapander
    replied
    Originally posted by Jasuuu View Post
    Pistin e91 alle Landsail Qirin 990 225/40 18" koossa ja ei voi kun suositella! Halvalla todella hiljaiset ja vetelemättömät renkaat. 3tkm takana ja katsellaan kauan kestää.
    No minun kommentin voi ottaa pienen suolan kera. Ostin e91 jossa takana sakkonappulalle kuluneet Landsailit ja ratista saa pitää kiinni kokoajan, koska perä vetelee omiaan. 255/35/18

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by naikou View Post
    Olen tässä hiljattain kiinnittänyt huomiota että joissakin renkaissa on neljä leveää uraa ja toisissa vain kolme(yleensä premium kumeissa ja joissain halpiksissakin), kun noissa kolmen uran renkaissa on enemmän kumia ulkoreunassa niin voisi kuvitella että niillä on parempi pito kantatessa mutkaan?
    Yleensä asymmetrisissa pinnoissa on kaikissa enemmän kumia ulko-olkapäällä. Ja juurikin kaarreominaisuuksien takia. Sitä ei vain näe välttämättä heti päällepäin. Asymmetrisiä pintamalleja ovat ne missä renkaassa lukee inside/outside.

    Tuossa yksi selkeä esimerkki.

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Olen tässä hiljattain kiinnittänyt huomiota että joissakin renkaissa on neljä leveää uraa ja toisissa vain kolme(yleensä premium kumeissa ja joissain halpiksissakin), kun noissa kolmen uran renkaissa on enemmän kumia ulkoreunassa niin voisi kuvitella että niillä on parempi pito kantatessa mutkaan?

    Leave a comment:


  • Calypsocoupe
    replied
    Originally posted by Jasuuu View Post
    Pistin e91 alle Landsail Qirin 990 225/40 18" koossa ja ei voi kun suositella! Halvalla todella hiljaiset ja vetelemättömät renkaat. 3tkm takana ja katsellaan kauan kestää.
    Näyttää vihdoin löytyneen testikin jossa nämä ovat mukana: https://www.tyrereviews.com/Article/...Tyre-Test-.htm

    Melkoinen ero kotimaan ja naapureiden välillä testikäytännöissä, Suomessa kysellään maahantuojilta jotain p*skoja mukaan sinne hännille, ViBilagare on kaivanut ne parhaat halpikset. Ja tuo mainittu kiinarenkaiden "kalleus" on näyttää kyllä olevan ihan kotimaisten kivajalkaputiikkien uunotusta.

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Originally posted by isolohko View Post
    Vaikkei se ratavauhti päätä huimaa, niin täytyy nyt vaan hämmästellä noiden Radar Dimax R8+ renkaiden pitoa ja kulutuskestoa, kun tuuppasin aikas monta kymmentä kierrosta Ahvenistoa niin takana olleet 94Y 255/35-18 ei ollut moksiskaan, kun edessä 92Y Matadorit alkoi osoittamaan antautumisen merkkejä puskemisen, pinnan ja pidonkin puolesta 225/40-18 kokoisena. Kylmäpaineet 2.3 ja 2.4, lämpesi 2.6 ja 2.7 about. Eipä siinä, tilasin eteenkin Dimaxit, katsotaan mitä ne sanoo. Auto siis sigun e87.
    Toimiihan nuo omaan käyttöön ja autoon ok! Ainakin yhden kokemuksen perusteella.

    Leave a comment:


  • Jasuuu
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    ”Halvalla” tarkoittaa mitä ?

    Olen katsellut eroja kivijakaliikkeistä merkki vs ”kiina” kumeille ja kympeissä on erot

    Tilasin alkuviikosta tästä johtuen Pirelli PZero Hero Nero GT renkaat toitsuuni koossa 215-40-17 500€ alustettuna. Kiinalaisia olisi ollut tarjolla 400-450€ rahaan.
    296e kierros kotiovelle toimitettuna.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    ”Halvalla” tarkoittaa mitä ?

    Olen katsellut eroja kivijakaliikkeistä merkki vs ”kiina” kumeille ja kympeissä on erot

    Tilasin alkuviikosta tästä johtuen Pirelli PZero Hero Nero GT renkaat toitsuuni koossa 215-40-17 500€ alustettuna. Kiinalaisia olisi ollut tarjolla 400-450€ rahaan.
    eikai noissa kottikärryn renkaissa olekkaan mainittavia eroja hinnoissa ikinä ollutkaan.

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    ”Halvalla” tarkoittaa mitä ?

    Olen katsellut eroja kivijakaliikkeistä merkki vs ”kiina” kumeille ja kympeissä on erot

    Tilasin alkuviikosta tästä johtuen Pirelli PZero Hero Nero GT renkaat toitsuuni koossa 215-40-17 500€ alustettuna. Kiinalaisia olisi ollut tarjolla 400-450€ rahaan.

    Leave a comment:


  • Petri.Kekkonen
    replied
    Originally posted by Jasuuu View Post
    Pistin e91 alle Landsail Qirin 990 225/40 18" koossa ja ei voi kun suositella! Halvalla todella hiljaiset ja vetelemättömät renkaat. 3tkm takana ja katsellaan kauan kestää.
    Jos ois 18" vanteet niin ois kyllä kiinnostava testata E92 alla tollaset ihan rehellisesti "mukavuusrenkaat". Noita näkyi saavan myös 235/40R18 ja 255/35R18 koossa joista kumpikin pitäis olla käypänen E9x alle. Ilmoitettu melutaso (ohiajomelu?) pomppas vaan 255 leveydessä 5dB 235:een verrattuna ja 6dB 225:een verrattuna!
    Last edited by Petri.Kekkonen; 14-05-2021, 07:52.

    Leave a comment:


  • Jasuuu
    replied
    Pistin e91 alle Landsail Qirin 990 225/40 18" koossa ja ei voi kun suositella! Halvalla todella hiljaiset ja vetelemättömät renkaat. 3tkm takana ja katsellaan kauan kestää.

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Vaikkei se ratavauhti päätä huimaa, niin täytyy nyt vaan hämmästellä noiden Radar Dimax R8+ renkaiden pitoa ja kulutuskestoa, kun tuuppasin aikas monta kymmentä kierrosta Ahvenistoa niin takana olleet 94Y 255/35-18 ei ollut moksiskaan, kun edessä 92Y Matadorit alkoi osoittamaan antautumisen merkkejä puskemisen, pinnan ja pidonkin puolesta 225/40-18 kokoisena. Kylmäpaineet 2.3 ja 2.4, lämpesi 2.6 ja 2.7 about. Eipä siinä, tilasin eteenkin Dimaxit, katsotaan mitä ne sanoo. Auto siis sigun e87.

    Leave a comment:

Working...
X