Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petri.Kekkonen
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 7434
    • Oulu

    Originally posted by b mutteri kasa View Post
    Kannattaa tosiaan tarkastella paineet välittömästi kun rengasliikkeestä lähtee...
    Yleensä ollut 2,7 bar painetta tuon mun vakioliikkeen jäljiltä, mutta nyt oli katsovinani että laittoivat ehkä 2,9 bar toiseen pariin noista. Tarkistan tietysti omalla mittarilla (joka voi näyttää vähän pieleen varmasti).

    EDIT: Suunnilleen noi oli paineet renkaissa oman mittarinkin mukaan, edessä vähän alle tuon 2,7 bar. Ei ole urista ollut vieläkään ongelmaa.
    Last edited by Petri.Kekkonen; 11-04-2011, 09:48.
    E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
    E39 523i M Sport '00, Titansilber

    Comment

    • exautisti
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2007
      • 1267
      • oulu

      jo vain on mutterikasalla leviät takarenkaat
      -99 punane passatti

      https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964

      Tuikun softat
      Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
      BMW Maahantuonti ammattitaidolla
      Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
      Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..

      www.mcars.fi

      Kysy 041-5056506

      https://www.facebook.com/MCarsOulu/

      INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star

      Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti

      Comment

      • b mutteri kasa
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 1462
        • Area 03

        Originally posted by exautisti View Post
        jo vain on mutterikasalla leviät takarenkaat
        Joopa joo, siis mulla 365/30 tarkoittaa 265/30...2 on 1 vai oliko se toisinpäin...
        BMW F11 530 dA VOLL
        Carbon-schwarz Metallic

        BMW E30 325i Sport

        Comment

        • reekoon
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2007
          • 3426
          • Funktion Absoluuttisessa Matemaattisessa Summassa

          Tämä 91 sivuisen perusteella E39 voi laittaa 8,5 tuumaselle vanteelle Nexen N6000 245/35/19 koossa ja pitäisi olla ihan ok rengas.
          E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
          JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R


          E36 316i Compact Hellrot

          Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
          Ex. E39 M5 2001 Oxford Green

          Comment

          • jms-btcf
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2003
            • 696
            • Tampere

            Vanhat (pari vuotta), hyvinpalvelleet ja sitkeät (35tkm) Nexen n7000:t jäi rengasliikkeeseen kun kävin oikasemassa vanteita...

            Mistäs Tampereelta tai lähikunnista löytyisi samanlaiset Nexenit (tai vastaavat) tilalle? Aiemmin olen hakenut renkaat mansenautosta, mutta nyt niillä ei ollut kuin jotain ovationia hyllyssä eikä mitään tietoa milloin tulee lisää tarjontaa...
            e61 535d

            Comment

            • MarttiKK
              BTCF Member
              • Oct 2004
              • 1638

              Originally posted by Hemi View Post
              Näin varsinkin kun mm.Hankook on viimeisen vuoden/parin aikana osittanut lähes lyömätöntä testivoittajakuntoa 18"-20" kokoluokissa, ilman Suomen olosuhteissa ikävää vetelytaipumusta.
              M
              Mulla oli E61:ssä 245/40/18 Hankook 110K ja se veteli, ei mahdottomasti mutta kuitenkin se häiritsi. Kaikkeen tietenkin tottuu. Alustassa oli kaikki uutta ja ohjauskulmat oli säädetty sinun täältä foorumilta saatujen ohjeiden mukaan.

              Comment

              • AlpinWeiss
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2007
                • 927
                • West coast

                Autotehtaat, ja erityisesti tämän foorumin edustama merkki laittavat miljoonia auton ajo-ominaisuuksien huippuunsa hiomiseen ja jätkät oikeesti ostelee sinne alle halvinta mitä kaupasta löytyy... huh huh... Ei se hintaero tuulesta temmattu ole! Ja on sitten ihan turha huudella näitä "ei mitään eroa" juttuja.
                MBCLK240 -02
                E36 318 -93
                E46 320 Ci -01
                E46 330 CiA -01
                E60 520i -04
                E93 325i -07
                F36 420xi -16

                Comment

                • WarHead
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2005
                  • 774

                  Originally posted by AlpinWeiss View Post
                  ...jätkät oikeesti ostelee sinne alle halvinta mitä kaupasta löytyy... huh huh... Ei se hintaero tuulesta temmattu ole! Ja on sitten ihan turha huudella näitä "ei mitään eroa" juttuja.
                  Arvaa kummasta tulee parempi mieli, allaolevista huippurenkaista vai säästetyistä satasista?
                  E91 335iAT -08

                  -Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -

                  Comment

                  • rizzo
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2007
                    • 5418
                    • Oulu

                    Originally posted by AlpinWeiss View Post
                    Autotehtaat, ja erityisesti tämän foorumin edustama merkki laittavat miljoonia auton ajo-ominaisuuksien huippuunsa hiomiseen ja jätkät oikeesti ostelee sinne alle halvinta mitä kaupasta löytyy... huh huh... Ei se hintaero tuulesta temmattu ole! Ja on sitten ihan turha huudella näitä "ei mitään eroa" juttuja.

                    Comment

                    • Kaivo
                      Bimmer Fanatic
                      • Apr 2003
                      • 866
                      • Helsinki/Nurmijärvi

                      Originally posted by WarHead View Post
                      Arvaa kummasta tulee parempi mieli, allaolevista huippurenkaista vai säästetyistä satasista?
                      Pakko vielä sanoa se, mutta entäs sitten kun tulee se ensimmäinen hätäjarrutus märällä kelillä..? kummasta silloin tulee parempi mieli? se 10 metriä voi olla ratkaiseva 10 metriä. Aina se ei ole itsestä kiinni.
                      E39 530iA 2001

                      Comment

                      • Tuiske
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2004
                        • 1441
                        • Lempäälä

                        Originally posted by Kaivo View Post
                        Pakko vielä sanoa se, mutta entäs sitten kun tulee se ensimmäinen hätäjarrutus märällä kelillä..? kummasta silloin tulee parempi mieli? se 10 metriä voi olla ratkaiseva 10 metriä. Aina se ei ole itsestä kiinni.
                        Elämä on täynnä kompromisseja. Tuolla perusteellahan pitäis ajaa aina täydellä pinnalla olevilla testivoittajilla

                        Kannattaa pysyä kotona jos tommoset asiat jää vaivaamaan.

                        Ja asiaan liittyen. Tälläviikolla pitäs alle pyöräyttää e34:seen 235/40R18 ja 265/35R18 SUNNYt. Voin sit kertoo kokemuksia kun on päässyt niillä ajelemaan.
                        Corvette C4 LT4 TURBO
                        Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i

                        Comment

                        • Hemi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 18880
                          • Pirkanmaa

                          Originally posted by Kaivo View Post
                          Pakko vielä sanoa se, mutta entäs sitten kun tulee se ensimmäinen hätäjarrutus märällä kelillä..? kummasta silloin tulee parempi mieli? se 10 metriä voi olla ratkaiseva 10 metriä. Aina se ei ole itsestä kiinni.
                          Tällä logiikalla Suomesta pitäisi kieltää kitkarenkaat talvirenkaana.
                          Ainahan se kun ei ole itsestä kiinni...

                          Comment

                          • JKK
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2006
                            • 2325
                            • Uusimaa

                            Originally posted by WarHead View Post
                            Arvaa kummasta tulee parempi mieli, allaolevista huippurenkaista vai säästetyistä satasista?
                            Mulle ainakin niistä huippurenkaista....

                            Ei tartte ainakaan itseä säästämisestä syytellä jos esim vaimo ja lapset sipaisee auto sateella lepikkoon. Ja ainakin jos Camskillin hintoja katselee, on huippurenkaiden ja halpisten ero reilun satasen luokkaa. Eli ihan satasia tässä ei pääse säästämään. Ainakin suosittelisin halvimpien kiinantekeleiden sijasta hankkimaan ns. keskikastin kumeja. Niissä on jo vähän panostettu tuotekehitykseen.
                            BMW G30 530e X-Drive

                            Myytäviä BMW-varaosia moneen eri malliin

                            Comment

                            • Micce///M
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2008
                              • 3552
                              • Hämeenlinna

                              Originally posted by Tuiske View Post

                              Ja asiaan liittyen. Tälläviikolla pitäs alle pyöräyttää e34:seen 235/40R18 ja 265/35R18 SUNNYt. Voin sit kertoo kokemuksia kun on päässyt niillä ajelemaan.
                              Toivottavasti pääset niillä edes toiselle tuhannelle, ennenkun perinteinen runkovaurio iskee.

                              Yhteenveto:

                              Voi ostaa halvat ja hyvät, molemmat pitää ostaa erikseen. Tai sitten ostaa kerralla hyvät. Kumpi sitten on halvempaa?

                              Comment

                              • Pred
                                Bimmer Fanatic
                                • Jun 2007
                                • 442
                                • E-Pohjanmaa

                                Originally posted by Kaivo View Post
                                Pakko vielä sanoa se, mutta entäs sitten kun tulee se ensimmäinen hätäjarrutus märällä kelillä..? kummasta silloin tulee parempi mieli? se 10 metriä voi olla ratkaiseva 10 metriä. Aina se ei ole itsestä kiinni.
                                TM:n viimeisimmässä kesärengastestissä huonoimman ja parhaimman ero märällä jarrutuksessa taisi olla jotain reilu 3m... Conti vs Sunny ja kuivalla eroa tais tulla se reilu 5m. Eli ei mistään älyttömistä eroista kuitenkaan puhuta :think
                                Tesla Model 3 Performance
                                EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
                                EX: VW Touran 2.0 TDI
                                EX: VW R6 Polo GTI
                                EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
                                EX: BMW E91 325dA M-sport
                                EX: BMW E46 320d touring M-sport
                                EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
                                EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
                                EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
                                EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎