Tää ketju on kyl parasta foorumilla. Ihan ku ostostv kattois. Perustellaan kuinka polviin asennettavat mopit on maailman parhaat. Varmasti kun oikein uskottelee niin löytää hyviä puolia myös niistä.
Harmi että tää on merkkikerhon foorumi. Varmasti kerrottaisiin kia auton huippuominaisuuksista myös suu vaahdossa.
Kaikenkaikkiaan oma mielipide on, että renkaat on yksi tärkeimmistä komponenteista autossa ja bmw omaa parhaat ajo-ominaisuudet normaaliautoluokassa. Jos uraherkkyys on kriteeri, niin miksi ostaa bmw, johon kuuluu yleensä vähän leveemmät renkaat vakiona. Eikä eripari renkaat vielä auta asiaa suomen uraisilla teillä.
Mikä on siis painoarvo bmw ajoominaisuuksilla renkaita valitessa ja miksi laittaa vielä normaalia leveämmät renkaat, jos uraherkkyys on päällimäisenä mielessä? Omassa kriteeripussissa lähes kaikki muut ominaisuudet voittaa. Melutasolla ei ole merkitystä eikä uraherkkyydellä. Pito, pito, pito. Noiden 3 ensimmäisen kriteerin jälkeen tulevat melutaso, uraherkkyys, kulutuskestävyys. Noita 3 viimeisen kriteerin kanssa joutuu kärsimään jokatapauksessa kun 3 ensimmäistä on pito sanoja.
Bridgestoneilla ajellaan kesällä ja nokian nastoilla talvella. Bridgestoneihin olen niin tyytyväinen, että niitä löytyy parit kotonta. Ensiasennus ja tarvikevanteista. Varmaan olen täysin kahjo kun toiset makaa käyttämättöminä tallissa ja 2te renkaat rullailee auton alla.
Kertokaa halpamerkkejä ostavat miksi ostatte kalliit vanteet ja ylikokorenkaat ja mietitte uraherkkyyttä ja kulutuskestävyyttä? Ja ajatte autolla, joka käsittääkseni on tehty ajettavaksi. Parhaat hifistelee vielä brembon jarruja ja kalliita alustasarjoja ja sitten laittaa renkaiksi linglongnangkangit kun ne ei ole niin uraherkät ja kestääkin pitkään.
Tuoltahan noita voi lukea millainen rengas on kyseessä. Vähän sama kun laittaisi bmw ja kia vastakkain. On se kia auto, mutta eroja varmasti syntyy.
Harmi että tää on merkkikerhon foorumi. Varmasti kerrottaisiin kia auton huippuominaisuuksista myös suu vaahdossa.
Kaikenkaikkiaan oma mielipide on, että renkaat on yksi tärkeimmistä komponenteista autossa ja bmw omaa parhaat ajo-ominaisuudet normaaliautoluokassa. Jos uraherkkyys on kriteeri, niin miksi ostaa bmw, johon kuuluu yleensä vähän leveemmät renkaat vakiona. Eikä eripari renkaat vielä auta asiaa suomen uraisilla teillä.
Mikä on siis painoarvo bmw ajoominaisuuksilla renkaita valitessa ja miksi laittaa vielä normaalia leveämmät renkaat, jos uraherkkyys on päällimäisenä mielessä? Omassa kriteeripussissa lähes kaikki muut ominaisuudet voittaa. Melutasolla ei ole merkitystä eikä uraherkkyydellä. Pito, pito, pito. Noiden 3 ensimmäisen kriteerin jälkeen tulevat melutaso, uraherkkyys, kulutuskestävyys. Noita 3 viimeisen kriteerin kanssa joutuu kärsimään jokatapauksessa kun 3 ensimmäistä on pito sanoja.
Bridgestoneilla ajellaan kesällä ja nokian nastoilla talvella. Bridgestoneihin olen niin tyytyväinen, että niitä löytyy parit kotonta. Ensiasennus ja tarvikevanteista. Varmaan olen täysin kahjo kun toiset makaa käyttämättöminä tallissa ja 2te renkaat rullailee auton alla.
Kertokaa halpamerkkejä ostavat miksi ostatte kalliit vanteet ja ylikokorenkaat ja mietitte uraherkkyyttä ja kulutuskestävyyttä? Ja ajatte autolla, joka käsittääkseni on tehty ajettavaksi. Parhaat hifistelee vielä brembon jarruja ja kalliita alustasarjoja ja sitten laittaa renkaiksi linglongnangkangit kun ne ei ole niin uraherkät ja kestääkin pitkään.
Tuoltahan noita voi lukea millainen rengas on kyseessä. Vähän sama kun laittaisi bmw ja kia vastakkain. On se kia auto, mutta eroja varmasti syntyy.
Comment