Originally posted by Tomson
View Post
Kuten sanoin kun alkaa maalaa niin turha kitsastella sen paikkauksen kanssa vaan maalaa vaikka koko paneelin, tai jos monta kohtaa siellä täällä niin koko kylki. harrasteena sillä eurojen erolla ei ole tuon taivaallisen merkitystä, ja onnistunut tulos tekiäänsä kiittää. Ja sitä massan ruiskutusta häivyttäen paneelin puoliväliin on vähintään haasteellista neuvoo etänä, se pitää nähdä ja kokeilemalla oppii. Karkeesti ottaen, tyylei varmaan yhtämonta kun tekiöitä. Mut kun se varsinainen kohta on maalattu "umpeen" jatketaan sitä häivyttämistä pidemmälle. tussutellaan pienemmällä volyymilla liipasinta keventämällä, maalataan ikäänkuin kuivaa pintaa joka kierroksella vähän pidemmälle sinne terveen puolelle. Esim neliovinen auto jossa maalataan koko etuovi voi vaatia et häivytys tulee takaoven ja lokarin puoliväliin väristä ja tekiästä ja kuun asennosta riippuen. Toivotaan et joku ammattimies antais helppotajusii neuvoi että voisit niillä alkaa testailee. Nämä oli vain harrastelian horinoita, pidätän itselläni oikeuden olla täysin väärässä enkä vastaa epäonnistumisiin johtavista neuvoista.
purkki oli ollut ostohetkestä lähtien pystyasennossa varaston hyllyllä odottamassa, mutta oli ilmeisesti kovete päässyt ennen aikojaan jo sekoittumaan lakkaan?! no oli sitten tekemätön paikka, lauantai ilta ja kaikki paikat muutenkin kiinni vklp. Ja nythän tuo metallinhohto on jo kovettunut, eli siihen ei lakka enää tartukkaan kiinni? ELI MITÄ NYT ? 1200 vesihionta/normi hionta?, uusi kerros metallinhohtoa ja 30min päästä 2k-lakka päälle?
Comment