Mulla kanssa vilpparin GTi Pro sekä tollanen FLG-5. Että osta vaan se FLG-5 koska siihen saat osia, ja senkin viuhka + sumun atomisaatio on jotain ihan muuta ku niillä paskaruiskuilla. Liipasukin on jo ihan eri tuntuinen, ja tämä korostuu vielä entisestään kun loikkaat siitä FLG-5 ruiskusta sinne GTi maailmaan. Löytyy tuolta hyllystä sellainen njeternetkansan suitsuttama Biltsu ruisku + yks Castorin vastaava, mutta onhan ne nyt ihan ritsoja verrattuna oikeaan ruiskuun.
Ja joo, kyllä niistä on ihan hyötyä amatöörillekin. Hyvä työkalu on aina hyvä työkalu käytti sitä kuka vaan.
Mulla kanssa käytössä DeKups kertakäyttöpänikät omissa ruiskuissa, kyllä hermo tosiaan lepää kun ruisku toimii ylösalaisinkin eikä ole ihan niin jumalatonta hinkuutusta maalaussession jäljiltä. Ruiskutettavan tuotteen vaihtokin on aika paljon helpompaa jos ei ole kuin yksi ruutta käytössä.
Ja joo, kyllä niistä on ihan hyötyä amatöörillekin. Hyvä työkalu on aina hyvä työkalu käytti sitä kuka vaan.
Mulla kanssa käytössä DeKups kertakäyttöpänikät omissa ruiskuissa, kyllä hermo tosiaan lepää kun ruisku toimii ylösalaisinkin eikä ole ihan niin jumalatonta hinkuutusta maalaussession jäljiltä. Ruiskutettavan tuotteen vaihtokin on aika paljon helpompaa jos ei ole kuin yksi ruutta käytössä.
Comment