Otetaan nyt pikku varaus tuon materiaalin suhteen. Siitä on 5 vuotta aikaa, kun tuo laite oli kädessä. Joka tapauksessa putki oli pienempää halkaisijaltaan ja huomattavasti helpommin taivuteltavissa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Webaston toiminnasta
Collapse
X
-
Originally posted by Juppe View PostOtetaan nyt pikku varaus tuon materiaalin suhteen. Siitä on 5 vuotta aikaa, kun tuo laite oli kädessä. Joka tapauksessa putki oli pienempää halkaisijaltaan ja huomattavasti helpommin taivuteltavissa.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostVäyläohjattu komentaa puhallinta väylän kautta, ei jännitetiedolla kuten bbw. Ehkä puhaltimen käynnistykseen voi vaikuttaa joillakin parametreilla.
Toki tuossa kannattaa katsoa dignostiikalla (inpallakin näkee) onko weban ilmoittama jäähdytysnesteen lämpö (weban päälläollessa jotta vesi kiertää) likimain sama kuin auton moottorinlämpö. Jos eroa on reilusti on lämpöanturi (kortilla) rikki ja tällöin mahdollinen tehottomuus johtuu siitä.
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostOsaatko sanoa mitäs kannattais tsekkailla? Tai pistä vaikka yhteystietoja privaan jos kiinnostaa tuollaista korjailla!
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostMeneekös tuo niin että 3 piuhaa, +12v, maa ja 6 pinnisen liittimen nasta 2? Sitten se adapteri millä tuon saa koneeseen kiinni? Voiko tehdä itse? Tuhannet kiitokset avusta, paha tapa tuolla mun lämmittimellä seota heti kun tulee pakkasta...
Comment
-
-
Jeps, manuskaa tullut luettua tässä muutama viikko ahkerasti, en kyseenalaista tietojasti, mutta mulla on kyllä 6-pinninen liitin omassa. Tuon manuskan liitin A, joka on liittimestä B erillään on 6-pinninen. Oliskohan tuossa jotain omia patentteja mun lämmittimessä.. Selvittelinkin tuossa noita OBDII pinnejä ja kytkentä on selviö, katsellaan mitä tapahtuu kun tuon lykkään koneeseen kiinni.
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostJeps, manuskaa tullut luettua tässä muutama viikko ahkerasti, en kyseenalaista tietojasti, mutta mulla on kyllä 6-pinninen liitin omassa. Tuon manuskan liitin A, joka on liittimestä B erillään on 6-pinninen. Oliskohan tuossa jotain omia patentteja mun lämmittimessä.. Selvittelinkin tuossa noita OBDII pinnejä ja kytkentä on selviö, katsellaan mitä tapahtuu kun tuon lykkään koneeseen kiinni.
Comment
-
-
alan kohta masentumaan..
Nyt sit taas toi webasto ei toimi.. tänä aamun oisin käyttäny ennenku lähin kouluun niin eipäs ollu toiminu, samoin kun yritin koulusta tullessa.. Kotona sitten piuhaa kiinni ja vikakoodia lukemaan. Tais olla jotai no start.
Ja nyt kun yrittää käyttää kytkimellä ni tulee bensan haju.
Päiväl piuhalla kyllä tuli ilmotus että hehkulle menis virtaa joku 70% tjsp siin alotus vaihees muttakun ei syttyny ni ei syttyny.
Comment
-
Comment