Onkos epdm tai joku muu kokeillut nimenomaan pitkiin ajovaloihin e46:een noita suurempia xenon settejä sitten? Itselläni olisi lähinnä kiinnostus nähdä erittäin hyvin pitkillä ajovaloilla ajettaessa.. Eli 55w vs 80w ja 100w.
Ja toiseksi, ketkäs näitä myy?
Ja edelleen eikö muilla ole ollut kiinnostusta näitä kokeilla?
Xenon jälkiasennus valoista!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nämä onkin siksikin ärsyttäviä.Originally posted by zener View PostTämäkin on jännä, kun itselläni on ollut kaikenlaisia sarjoja halvan ja hyvän väliltä. Koskaan ei ole mittaristot sekoillu tai radiot vinkunu E32/E34:ssa. :think
Kaveri osti minulta ns perus sarja e39 pfl dieselin ( vakio xenon lähivalot) sumuvaloihin. Kuukauden verran no problem ja sitten yhtäkkiä kuulema moottori samuili sumuvalojen kytkettyä päälle. Vika ei tietystyi ilmennyt kun hän tuli paikanpäälle joten olis voinnut vertailla laatu muuntajien vaikutus.
No, mentiin varman päälle ja asensin relevastusjohtosarja. Ei ole ainakaan kuullut mitään sen jälkeen ettei oli toiminut...
Leave a comment:
-
Tämäkin on jännä, kun itselläni on ollut kaikenlaisia sarjoja halvan ja hyvän väliltä. Koskaan ei ole mittaristot sekoillu tai radiot vinkunu E32/E34:ssa. :thinkOriginally posted by pheno View PostEi nekään välttämättä auta. Varmempi ja halvempi ratkaisu on, että teet tai ostat ns. relesarjan, jossa ballastit ottavat virtansa suoraan akulta.
Leave a comment:
-
Ei nekään välttämättä auta. Varmempi ja halvempi ratkaisu on, että teet tai ostat ns. relesarjan, jossa ballastit ottavat virtansa suoraan akulta.Originally posted by Wangel436 View PostJuurikin kyse E34:sta
Sittenpä täytyy panostaa uusiin polttimoihin tai ostaa koko uusi setti tilalle.
Leave a comment:
-
Katsastusmies sanoi, että korvaa. Mikäli umpiot on hyväksytyt ja pesurit toimii, niin ei ole väliä onko valojen korkeussäätö vai automaattinen perän korkeudensäätö. Siihen ei kuulema puututa. Tulipahan tähänki selvyys.Originally posted by Rios View PostKorvaako alustan tasonsäätö valojen automaattisen korkeussäädön? :think
Leave a comment:
-
Juurikin kyse E34:staOriginally posted by EPDM View PostKyllä, mutta xenon kaasun värillä ei ole mitään merkitystä asiassa, vaan laatu.
Laadukaammat polttimot kuten myös muuntajat tarvitsevat pienempi virtapiikki syttymis vaiheessa vrt perus kamoihin.
Sittenpä täytyy panostaa uusiin polttimoihin tai ostaa koko uusi setti tilalle.
Leave a comment:
-
Onko kellään muulla ollut ongelmia tuon "ajotietokoneen" kellon kanssa e36:ssa kera xenon valot? Ärsyttävää kun kello nollautuu aina satunnaisesti kun ajovalot kääntää päälle.
Leave a comment:
-
Kyllä, mutta xenon kaasun värillä ei ole mitään merkitystä asiassa, vaan laatu.Originally posted by pheno View PostJos E34:sta on kyse, niin mun empiiristen testien perusteella se riippuu polttimoista. Mittaristo sisältää ilmeisen herkkää elektroniikkaa eikä tykkää jännitteenvaihtelusta, jonka xenon polttimo aiheuttaa syttyessään.
Laadukaammat polttimot kuten myös muuntajat tarvitsevat pienempi virtapiikki syttymis vaiheessa vrt perus kamoihin.
Leave a comment:
-
Jos E34:sta on kyse, niin mun empiiristen testien perusteella se riippuu polttimoista. Mittaristo sisältää ilmeisen herkkää elektroniikkaa eikä tykkää jännitteenvaihtelusta, jonka xenon polttimo aiheuttaa syttyessään.Originally posted by Wangel436 View PostOnkos muilla ollut samanlaista ongelmaa noiden jälkiasennussarjojen kanssa että kierroslukumittari alkaa sekoileen 8000k sarjan kanssa, 6000k sarjalla ei mitään ongelmaa :think ja ballasteja on kokeiltu ristiin eikä mitään vaikutusta asiaan,mistähän tuo vois johtua?
Leave a comment:
-
Onkos muilla ollut samanlaista ongelmaa noiden jälkiasennussarjojen kanssa että kierroslukumittari alkaa sekoileen 8000k sarjan kanssa, 6000k sarjalla ei mitään ongelmaa :think ja ballasteja on kokeiltu ristiin eikä mitään vaikutusta asiaan,mistähän tuo vois johtua?
Leave a comment:
-
Eiköhän ne kuitenkin ole bixenonit, tuskinpa lawsuitlandiassa voi väittää että samasta polttimosta tulee pitkä ja lyhyt jos näin ei ole.Originally posted by zener View PostSiis kommenttini viittasi noihin perus facelift umpioihin, joita noissa kuvissa esitellään, vaikkakin jenkkipoika on kiivasti kirjotellut "bixenonia" ympäri ilmoa.
Leave a comment:
-
Nuo olis varmasti laadukkaat mutta mulla on pre-facelifti umpiot, niin joutus ostaa faceliftit 250e + nuo projektorit 80e + postit 50e, niin alkaa samoihin hinta nousta kuin tuolla ameriikan sarjalla, vaikka siinä ei korkeus-säätöä olekkaan...
Meneepä vaikeeksi, olispa helppoo ku ei välittäs ulkonäöstä yhtään, nii pari ämpärin kokosta light forcee keulaan tai vaikka katolle ja menoks...
Leave a comment:
-
No teet saman kun minä ja moni muu, vaihdat pelkät bi-xenon linssiyksiköt ja pitkiin vielä xenonsarja jos tarvitsee? Ainakin varmasti laadukkaat kun oem osaa. Esim nämä?Originally posted by Hebbu ///M3 View PostTarkotuksena siis ois saaha ulompiin ja sisempiin lamppuihin pitkät valot xenonilla, järkevään hintaan, ulkonäkö ja turvallisuus syistä, muuten tulee m5 puskin ja edellä mainittu lisävalo paketti ritilän taakse...
Leave a comment:
Leave a comment: