tutkittu konetta.. Venttiilikopantiiviste oli tihkunut tosi vähän öljyä yhden tulpan alareunaan, siis tosi vähän. ei hatut märkinä tai muuta vastaavaa.. tiiviste on nyt kumminkin vaihdettu uuteen ja tulpankolo kuivattu.. samalla tuli putsattua venttiilikopankannesta semmonen huohotuskanava joka oli aika tukkonen..
Perstuntumalta veto parani ihan vähäsen, mutta tiedä sitten.
Pientä värähtelyä tyhjäkäynnillä edelleen, tosin sekin tuntui nyt ehkä ainakin mielessäni hiukka pienentyneen..
mitenkäs tukkeutunut huohotusletku vaikuttaisi päästöihin?
kopankannen ja imusarjan välinen pikkuletku (kuvassa nro:5) tuntui nimittäin ihan tukkeutuneelta ymmärtääkseni tuo letku avustaa huohotusta juuri tyhjäkäynnillä.. kiinnittyy imusarjan alla samaan paikkaan mihin tyhjäkäyntimoottorilta tuleva letku. (eli kuvan nro:9 liittimeen)
Täytyy huomenna koittaa putsailla tuo ja etsiä niitä imuvuotoja..
Perstuntumalta veto parani ihan vähäsen, mutta tiedä sitten.
Pientä värähtelyä tyhjäkäynnillä edelleen, tosin sekin tuntui nyt ehkä ainakin mielessäni hiukka pienentyneen..
mitenkäs tukkeutunut huohotusletku vaikuttaisi päästöihin?
kopankannen ja imusarjan välinen pikkuletku (kuvassa nro:5) tuntui nimittäin ihan tukkeutuneelta ymmärtääkseni tuo letku avustaa huohotusta juuri tyhjäkäynnillä.. kiinnittyy imusarjan alla samaan paikkaan mihin tyhjäkäyntimoottorilta tuleva letku. (eli kuvan nro:9 liittimeen)
Täytyy huomenna koittaa putsailla tuo ja etsiä niitä imuvuotoja..
Comment