Originally posted by K.S.
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakokaasupäästöt liian korkealla, katsastuspäätös: HYLÄTTY/HYVÄKSYTTY
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by armageddon View Postmutta auto toimii normaalistiko??? on kyllä kumma homma, mut allekirjoitan et ku vastustaa nii vastustaa... itellä auto ei toimi vieläkään ja vitun bemarin merkki huolto jo vaihattanu koneen ja kaikki voi voi mitähän seuraavaxi...
Comment
-
-
Originally posted by K.S. View PostTulppina on boschin FR7LDC+ SuperPlus tulpat joita olen nyt alkanut pitämään syyllisinä saasteisiin..täytyy vaihtaa tavallisiin F7LDCR tulppiin.
Comment
-
-
taitaa vihdoin alkaa selkiintymään, tänään kävi jonkunaikaa tosi nätisti tyhjäkäyntiä.. vähän myöhemmin syttyi laturivalo, ja laturi onkin kaputt..
On tainnut viallinen laturi härkkiä yliherkkää motronic boxia :think
Edit: ja höpöhöpö kuskin mielikuvitus laukkaaLast edited by K.S.; 28-06-2008, 19:46.
Comment
-
-
Originally posted by Kparta View PostNoniin. Kävin äsken luettamassa vikakoodit. Antoi lambda-anturi vian, kuulemma joku "lohko 1" anturi ennen katalysaattoria. Sanoi että voi olla mahdollista että koko katti on palanut tämän takia rikki kun on käynyt väärällä seoksella. Perjantaina korjaamolle, vaihtavat anturin + mittaavat päästöt ja jos ei auta niin katti lisäksi vaihtoon.
Voin vaikka raportoida sitten miten kävi..
Comment
-
-
Tulipas leima omaankiin otteeseen, vaikka odotin "hylättyä". HC oli tyhjäkäynnillä mittauksen alussa yli 500ppm, mut tarpeeksi kauan kun kattia lämmitti 4000kierroksella, putosi HC 90ppm:ään. Tuttu katsastusmies oli, ja muita autoja ei ollut jonossa, niin hyvin oli aikaa lämmitellä. Olis varmaan pudonnut vieläkin alemmas tuo HC, jos enemmän ois lämmittänyt.
Vinkkinä tuli, että aina ennen leimalle menoa kannattaa käydä lämmittämässä kattia moottorijarrutuksella, joka lämmittää katin kuulemma parhaiten.
Mut tässäpä arvot:
Tyhjäkäynti/2000rpm
CO% 0,08/0,15
HC ppm 90/26
O2 0,8/0,40
CO2 13,6/13,8
Lambda /1,01ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Auto e36 325i -94 vanoksellinen m50b25
Täällä HC tyhjäkäynnillä 350 ja häkä menee aavistuksen yli rajojen tyhjäkäynnillä ja kierroksilla.
Tähän mennessä vaihdettu: Tulpat, putsari ja 2 puolaa
Ja HC kasvoi sekä häkä.
Mistä kannattaa lähteä liikkeelle seuraavaksi?? Ei vikakoodeja.
Lambda, katit, suuttimet vai korjaamolle?
Mistä saa halvalla katteja?Last edited by Scyber; 20-03-2008, 19:50.
Comment
-
-
Originally posted by Scyber View PostAuto e36 325i -94 vanoksellinen m50b25
Täällä HC tyhjäkäynnillä 350 ja häkä menee aavistuksen yli rajojen tyhjäkäynnillä ja kierroksilla.
Tähän mennessä vaihdettu: Tulpat, putsari ja 2 puolaa
Ja HC kasvoi sekä häkä.
Mistä kannattaa lähteä liikkeelle seuraavaksi?? Ei vikakoodeja.
Lambda, katit, suuttimet vai korjaamolle?
Mistä saa halvalla katteja?F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Comment
-
-
Kärsiikö lambda, jos sen puhdistaa hiomapaperilla? Tuon punahehkuun kuumentamisen oon vaan puhdistuskeinona kuullut, mut tuli vaan tuommoinen tyhmä vaihtoehto mieleen..ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Comment