se on vaa outoa kun käy ihan tasaisesti. ja kulkeekin hyvin. rajoitin on vain 5000... mutta kun auto on yön seissyt ja laittaa aamusti käyntiin niin ottaa aluksi rajottimen 6500.. sitten kun hiukan lämpiää niin ei ota enää
Terveellistä kokeilla rajoitinta kylmällä koneella
Ja juu, 6400 taisi olla vakiorajoitin.
Jos siinä on vaikka kampuran asentotunnistin rikki ja moottorinohjaus sekoilee sen vuoksi?
pitää kokeilla
se on vaa outoa kun käy ihan tasaisesti. ja kulkeekin hyvin. rajoitin on vain 5000... mutta kun auto on yön seissyt ja laittaa aamusti käyntiin niin ottaa aluksi rajottimen 6500.. sitten kun hiukan lämpiää niin ei ota enää
onko mitään hyötyä jos laittaa e36 is imusarjan tohon e30 is moottoriin ?
Paremmat alakierrosväännöt. Sun alkuperäinen ohjainlaite ei ohjaa imusarjassa olevaa läppää eli huipputehot todennäköisesti tippuu pitkien ja tukkoisten kanavien takia. Miksi se imusarja sitten pitäisi vaihtaa?
sulla ei vesi kierrä jäähdyttäjässä. Aioa mikä jäähdyttää on sisäkenno
ja kun suljet sen, niin lämmöt lähtee nousemaan. Koita irto jäähdyttäjästä laskea vettä läpi vesiletkulla. Letkussa vipperi?
lämmöt nousee yli puolivälin - päätyyn melkein
kun säätää viileä tulemaan koppii .. missä mahtas vika olla ?
sitten kun lämmöt on (esim )puolivälissä niin ylävesiletku eli vasen on kuuma. mutta oikeanpuoleinen kylmä(alavesiletku) onko normaalia ?
(termostaatti ei aukea ?)
Laitoin 1.6-2,4d volkkarin nostimen. Kyllä käyttäisin ennemmin e36;en kantta
venttiilien pienempien massojen takia. Tottakai e30 kanteen voi vaihtaa
6mm rosteri venttiilit ja jotkut jäykemmät jouset. Mun mielestä e30 ja e36
jakokopää osat on ihan vaihtokelpoisia keskenään. Vasta m44 koneessa on
erilainen jakopää. Mulla on tossa 3 e30 ja 2 e36 konetta ja hyvin on osat
menneet sekaisin paikoilleen.
niitä eri halkasialla olevia säätöpaloja halkasiassa 5mm-10mm olen myynyt
noin 3-5e kpl.
Miten oli noiden mäntä nopeuksien kanssa isoilla kieroksilla jos menet kovasti
iskua pidentämään. Jotenkin muistaisin, että olis kampisuhde ollut aika ylärajoilla. Korjaa jos muistan väärin.
minkä vw:n kovia nostimia pystyy käyttämään m42 koneissa? pitäisi hankkia kovat nostajat itselle ja hieman hakusessa nuo mitat noille koville nostajille ja saako suomesta noita lash cap säätölätkiä jostain fiksuun hintaan ?
Leave a comment: