Announcement

Collapse
No announcement yet.

M42B18/318 IS viritys ja siihen liittyvät ongelmat!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JJT
    replied
    Originally posted by jezze90 View Post
    Mikähän mahtaa olla vikana kun alkaa röpeltää kun vähän matkaa ajaa? 3eriä ilmamäärämittaria kokeiltu, bensansuodatin vaihdettu, tulpat ja bensapumppu. kone on e30 korissa.
    Imuvuodot? Puola?

    Leave a comment:


  • jezze90
    replied
    Mikähän mahtaa olla vikana kun alkaa röpeltää kun vähän matkaa ajaa? 3eriä ilmamäärämittaria kokeiltu, bensansuodatin vaihdettu, tulpat ja bensapumppu. kone on e30 korissa.

    Leave a comment:


  • kylmis
    replied
    m47 kampiakseli

    Tuli hommattua tuo m47 kampiakseli ja olis menossa vauhtipyörän kanssa tasapainotukseen nii tarviiko sitä koneistaa etta kävisi m42 moottoriin vai kävikö suoraan? saisivat samalla tehtyä sen jos tarvis.

    Leave a comment:


  • kari@p
    replied
    Originally posted by Schnell View Post
    onkos kellään rakennettu tuollaista 2.1l stroukkeria suomessa eli mitä netistä löysin niin ovat käyttäneet m47 kampea tai sitten m44 tälläisestä olisi kiva tietää enemmän esim minkä kangilla pelaa männistä löysin yhden jossa oli käytetty 3l s50 koneen mäntiä ja jollain ohjelmoitavalla ruiskulla 240hp saatu kuulostaisi loppujen lopuksi kohtuu helpoilta hepoilta ja m42 voisi olla mielenkiintoinen ajaa tälläisellä kokoonpanolla... eli kertokaahan ne piilossa olevat viilaajat että millaisia projekteja löytyyy ja onko mahdoton tehtävä tälläinen stroukkeri rakentaa :think
    Tämä kiinnostaisi minuakin..:think

    Leave a comment:


  • Schnell
    replied
    onkos kellään rakennettu tuollaista 2.1l stroukkeria suomessa eli mitä netistä löysin niin ovat käyttäneet m47 kampea tai sitten m44 tälläisestä olisi kiva tietää enemmän esim minkä kangilla pelaa männistä löysin yhden jossa oli käytetty 3l s50 koneen mäntiä ja jollain ohjelmoitavalla ruiskulla 240hp saatu kuulostaisi loppujen lopuksi kohtuu helpoilta hepoilta ja m42 voisi olla mielenkiintoinen ajaa tälläisellä kokoonpanolla... eli kertokaahan ne piilossa olevat viilaajat että millaisia projekteja löytyyy ja onko mahdoton tehtävä tälläinen stroukkeri rakentaa :think

    Leave a comment:


  • T3
    replied
    Originally posted by make89 View Post
    olis tarkotus kans poistaa se läpyskä sieltä imusarjasta vai jättkääkö sinne ja letkut pois vaan ja yhdistää millai porkukka on tehnyt :think
    Miksi se pitäisi poistaa?

    Leave a comment:


  • make89
    replied
    olis tarkotus kans poistaa se läpyskä sieltä imusarjasta vai jättkääkö sinne ja letkut pois vaan ja yhdistää millai porkukka on tehnyt :think

    Leave a comment:


  • Jochen
    replied
    Postataanpa tännekin asiaan liittyen:





    Näyttäisi sille että Shrick kopionokista olisi pieni kimppatilaus vireillä, toimitus kesäkuun puolessavälissä.

    Leave a comment:


  • MAKELA
    replied
    Originally posted by A.I View Post
    Olis ihan jatkopalakin kelvannu..
    kai muistit ilmata järjestelmän kun sinne menit paineilmaa puhaltemaan?
    muuten kyllä systeemi ihan oikein tehty..

    Miten laitat tohon jatkopalan? Kun pitää saada ihan 180 astetta, molemmat letkut nääs tulee tuolta ja on tossa asennossa.. Ja järjestelmä on kyllä ihan tyhjillään, syylärit sun muut irti ollu kohta puolisen vuotta, joten eiköhän se ilmata..

    Leave a comment:


  • Takalo_kari
    replied
    Originally posted by MAKELA View Post
    Moikka, teinköhän nyt ihan oikein ton lämmitys elementtejen poiston? Otin siis ne kaikki paskat tosta välistä pois, ja yhdistin letkut. Kokeilin paineilmalla puhallella niihin, ja toisesta meni ilma sinne termarin luokse, ja toisesta vesipumpun luokse..



    tein kuparista tollasen U:n sinne, varmaan hyvät virtausvastukset..

    Olis ihan jatkopalakin kelvannu..
    kai muistit ilmata järjestelmän kun sinne menit paineilmaa puhaltemaan?
    muuten kyllä systeemi ihan oikein tehty..

    Leave a comment:


  • MAKELA
    replied
    Moikka, teinköhän nyt ihan oikein ton lämmitys elementtejen poiston? Otin siis ne kaikki paskat tosta välistä pois, ja yhdistin letkut. Kokeilin paineilmalla puhallella niihin, ja toisesta meni ilma sinne termarin luokse, ja toisesta vesipumpun luokse..



    tein kuparista tollasen U:n sinne, varmaan hyvät virtausvastukset..

    Leave a comment:


  • Spiddu
    replied
    Onko noista 40€ lastuista mihinkään mitä esim ebay myy? Kovasti tekisi mieli kokeilla tuohon omaan laitteeseen. Jos siitä vaikka saisi pari ylimääräistä konnia lastulla, poistamalla kaasuläpän lämmityksen ja ohjaisi ilman tulemaan etupuskurin jarrukanavan kautta poksille

    Ecun loppu 950 joita ei niin kauheasti tunnu löytyvän

    Leave a comment:


  • StreetA
    replied
    Originally posted by MAKELA View Post
    Kertokaas joku kuka on tehnyt ton lämmityspalikoiden poiston että miten?

    Jätittekö sen läpyskän imusarjan ja kaasuläpän väliin, tukitteko letkut vai teittekö jonkun kierron niille?
    Ihan yksinkertasin on jos jätät paikalleen ja yhistät ne letkut vaan toisiinsa ettei kierrä elementin kautta.

    Leave a comment:


  • MAKELA
    replied
    Kertokaas joku kuka on tehnyt ton lämmityspalikoiden poiston että miten?

    Jätittekö sen läpyskän imusarjan ja kaasuläpän väliin, tukitteko letkut vai teittekö jonkun kierron niille?

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Jampsu87 View Post
    Nostetaan vaan rajotinta tarpeeksi
    Ja vähän harvempi perävälitys niin johan onnistuu



    Taitaa se ostattaa ne nokat vielä ennen kesää

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎