Originally posted by Puksuttaja
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M42B18/318 IS viritys ja siihen liittyvät ongelmat!
Collapse
X
-
-
-
Huh huh, tulipahan lukaistua koko ketju läpi. Itellä M44-kone, mutta ovat ilmeisesti aika samanlaisia koneita M42:sen kanssa. Mitkä muuten ovat suurimmat erot M42:sen ja M44:sen välillä? Tietääkö kukaan onko M44-koneissa vakiona tuo peltipakosarja? Ja nyt kun vielä tuli innostuttua tuosta lastutuksestakin on pakko kysyä paljonkos lastutus Harisella nyt sitten kustantaa?
Leave a comment:
-
-
Onko kellään tietoa tälläisestä Dbilasin kitistä? http://www.dbilas-shop.com/Products/...2B18::208.html tehoa tulisi jopa 20ponia lisää :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by IKa View PostOptimoinnin tulokset löytyvät täältä http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=152
Imusarjasta\disasta se ei ainakaan tule ku mulla on tuossa nuo läppärungot ja silti tuolla samalla alueella kone puutuu hetkeksi niin että melkein vaistomaisesti siinä alkaa vaihtamaan isompaa vaihdetta vaikka varsinainen vetoalue alkaa vasta tuosta 5000-7200rpm.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by IKa View PostOptimoinnin tulokset löytyvät täältä http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=152
Leave a comment:
-
-
Originally posted by IKa View PostNyt on sitten sovittu, että optimoidaan moottorin ohjaus vakio nokka-akseleilla. Raportoin myöhemmin, mitä tällä saatiin aikaiseksi.
Leave a comment:
-
-
Eipä ole ilmastointia tossa mallissa.
M10 vauhtis? hmm.. kuulostaa mielenkiintoselta, niitä vois tuolt navetanvintiltä löytyäkkin.:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostJa tämä vaikuttaa materiaaliin miten vai mitenkään ?
Ajattelin vain nostaa esille tuon kahden erilaisen (ja eripainoisen) vauhtipyörän olemassa olon tuon M42 koneen yhteydessä. Josko joku ilmastointi-version omaava ja autoaan piristävä, ei tuota olisi sattunut tietämään.
Tosin se on vielä sanottava, ettei ilmastointi-version kierrosherkkyyden nosto onnistu pelkästään purkuautosta napatulla ei-ilmastointi version vauhtipyörällä. Mukaan on otettava myös kytkimen palikat, sillä nekin ovat erilaisia sen mukaan, kumman vauhtipyörän kanssa ne ovat tarkoitettu toimimaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by IKa View PostM42 koneen yhteydessä vauhtipyörään vaikuttaa, onko auto toimitettu ilmastoinnilla vai ilman. Ainoastaan ilmastoinnin yhteydessä on kaksoismassa vauhtipyörä, muutoin on kova vauhtipyörä. Näin ainakin -94 valmistuneen E36:sen yhteydessä http://www.realoem.com/bmw/showparts...51&hg=11&fg=20
Leave a comment:
-
-
M42 koneen yhteydessä vauhtipyörään vaikuttaa, onko auto toimitettu ilmastoinnilla vai ilman. Ainoastaan ilmastoinnin yhteydessä on kaksoismassa vauhtipyörä, muutoin on kova vauhtipyörä. Näin ainakin -94 valmistuneen E36:sen yhteydessä http://www.realoem.com/bmw/showparts...51&hg=11&fg=20Last edited by IKa; 03-12-2013, 19:22.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Crt.rp View PostOnkos muuten kukaan kevennelly M42 koneen vauhtipyörää?
Paljonko kevennetty?vaikuttaako mihinkään?:think
Leave a comment:
-
-
Onkos muuten kukaan kevennelly M42 koneen vauhtipyörää?
Paljonko kevennetty?vaikuttaako mihinkään?:think
Leave a comment:
-
Leave a comment: