Originally posted by MAKELA
View Post
M42B18/318 IS viritys ja siihen liittyvät ongelmat!
Collapse
X
-
ei nyt muutenkaan saa varmaan hirveän vertailu kelpoisia tuloksia jos niitä mittaa eri korimallien välilläOriginally posted by MAKELA View PostSaaks tällästä iS:ssää edes kulkemaan kakkosella sataaa

Leave a comment:
-
No ei. Kun ihan erillinen juttu tuo kakkosella vedetty. Tossahan oli vaan kierrokset ilmaistu, ei vauhtia. Eli 20-90km/h kakkosella tms repäisy??Originally posted by jr66 View PostKakkosella 0-100 ? Ja 3-4 sek nopeampi vaatii hepoja paljonko ? Ei ainakaan minulle aukea tuo...
Tai noin minä sen kuvittelin. Tiedä sitten
Leave a comment:
-
Kakkosella 0-100 ? Ja 3-4 sek nopeampi vaatii hepoja paljonko ? Ei ainakaan minulle aukea tuo...Originally posted by _nixu_ View PostNiin olisko noi kaks eri mittausta. 0-100 se noin 8sek
Ja sitten yksi veto samalla vaihteella eli kakkosella. Kokonaisaika ei ole tiedossa mutta viritettynä tuon verran nopeampi :think
Leave a comment:
-
No kunhan saa sen pajalta niin katsotaanOriginally posted by Cell View PostVai vaihdetaanko ecu nyt kun v-moottorikin vain peläytti
epdm dyno lienee bueno

Kyllä siihen liikaa pelimerkkejä upposi silti ja iS:n piti hankkia satasilla kaikkea pisteosaa siihen kylkeen.
En usko että putkiston lisäksi ihmeitä tälle kesälle tulee. Ehkä sen ebay lastun voisi tilata kaveriksi :thinkLast edited by _nixu_; 14-02-2012, 20:16.
Leave a comment:
-
Guest repliedMitä helevettiä....Originally posted by A.I View Postnäillä 0-100kmh muistaakseni n. 8 sekunnin pintaan. tarkkaa en enää muista
mitattu kakkosella, 1500rpm - 6500rpm.
lentävällä lähdöllä. samalla pätkällä samalla päivällä.
eroa tuli muistaakseni 3-4 sekunttia vakioon verrattuna.
ja tuntui perseessä asti.
Leave a comment:
-
Enpä tiedä, kunhan heittelin vastaan tulleita lukemia ilmoilleOriginally posted by Cell View PostOlikos sitä penkitetty ennen muutoksia? Joissain penkeissä saa kovin asiakasystävällisiä lukemia, jolloin voipi olla niin ettei teho ole muuttunut laisinkaan.
Oma auto on tarkoitus käyttää penkissä pariin otteeseen niin sittenpä tuon näkee. Tosin ihan joka muutoksen jälkeen ei jaksa siellä juosta. Jos alkuun vaihtaisi tiivisteet yms tuohon imupuolelle ja säätäisi kaasuläpän ennen penkkiä.
Sitten putkisto ja lämmityksen poisto ja ehkä lastu.
Lopuksi sitten ne nokat + lastu :think
Eiköhän sitten olla viisaampia. Ja tarkoitus on tuolla EPDM:n dynossa käydä, sieltä ei vissiin ilmaisia heposia ole jaeltu :think
Leave a comment:
-
Tä? Kakkosella 0-100 lentävällä lähdöllä ? Ja eroa vakioon 3-4 s. Mitä olet vetänyt aamulla ?Originally posted by A.I View Postnäillä 0-100kmh muistaakseni n. 8 sekunnin pintaan. tarkkaa en enää muista
mitattu kakkosella, 1500rpm - 6500rpm.
lentävällä lähdöllä. samalla pätkällä samalla päivällä.
eroa tuli muistaakseni 3-4 sekunttia vakioon verrattuna.
ja tuntui perseessä asti.
Leave a comment:
-
omassa iiässäsni oli ainakaan pelkästään putkisto pakosarjalta taaksepäin + vapari orkkis kotelossa, sekä viilatut kaasuläpät ja maffista säädetty kakkua lisää.
näillä 0-100kmh muistaakseni n. 8 sekunnin pintaan. tarkkaa en enää muista
mitattu kakkosella, 1500rpm - 6500rpm.
lentävällä lähdöllä. samalla pätkällä samalla päivällä.
eroa tuli muistaakseni 3-4 sekunttia vakioon verrattuna.
ja tuntui perseessä asti.
Leave a comment:
"

Leave a comment: