Originally posted by Keksa87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2016
Collapse
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostPitäsi se mennä läpi päästöistä ilmankin kattia, ellei sul oo sit jotku tosi järeät nokat jne.. Mulla oli muistaakseni HC jotain 250 luokkaa, niin eikö se pidä olla alle 300 (vai 600)? ton ikäsissä.
Perus setillä eli nonvanos imunokka pakosena jne. Tota joo no kyl se sit katon vaati jos sulla 250 luokkaa hc kun raja on 100 🤔 No mutta kiitokset tää tieto autto asiaa 😊
Comment
-
-
Jaa sekö on vähäpätöinen :think Mut tuo 250 HC on mitattu ilman et on edes yritetty säätää päästöjä paremmiksi. Seoskin oli reilusti rikkaalla, et uskoisin saavan alle sadan, jos jaksaa vähän säädellä. Mut toki sinähän se on parempi, jos jaksaa tehdä pykälien mukaan.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Ei mitään eroa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Mistäköhän tarttis lähtee ettii vikaa, kun tänään käytin auton konttorilla ja kaikki meni ihan ok, mutta kun ajoin hallista pihalle, niin rupes käymään varmaan neljällä ja afr lukemat huiteli 18 luokkaa.
Lähin siitä sitte ajelemaan ja vedättäessä ahdoille, niin heräs kaikki pytyt mukaan ja sen jälkeen pelas hienosti.
Kdfi ecu, 870 dekat, iridium tulpat, vuoden vanhat motonetin puolat ja 85 tosiaan tankissa-E30 "316i"
ex. e46 328i,
Comment
-
-
Originally posted by ^Tonix^ View PostS52 eli jenkki M3 käyttää samaa kuin m52b28 joten luulis toimivan. Ittellä m50b25 nv dampperi jo kolmatta vuotta b30 akselilla, tuskin optimaalinen mutta on toiminut..
Paljoko meinaat ottaa kierroksia koneesta?
Jos ylimäärästä niin laita suoraan vac:in ATI dampperi, ei siitä ainakaan haittaa ole..
vituttaa vaan ton ati:n hinta ku maksaa pitkälle toista tonnia-BMW E30 318i 2d
-BMW E36 325i 4d
-BMW E30 325i 2d Turbo Projekti
-Hiace
-VW Transporter
-BMW E46 330d M-Sport
-BMW F11 535d M-Sport
Comment
-
-
Varmaan kysytty monesti, mutta kytkenkö plx laajakaistan ohjaimelta lähtevän 0-5V johdon mikä menee eculle, niin moottorin johtosarjan alkuperäiseen lambdan signaali johtoon, vai aftermarket ecun ylimääräisiin 0-5V analog inputteihin? Ja sitten määrittelen ecusta sen laajakaistalambdaksi? Linkin 4g+ ecu kyseessä.
Edit. Eipä enää mitää, tulipa töhötettyä-e36 sedan 330i turbo
-e36 touring 340i
Comment
-
-
Potilas m50b25+325i ZF 310z. Vauhtipyöräksi tulee m20b25 lätty ja kaikki muu onkin auki.
Kalajoen suunnalta pitääs huomenna lähteä hakee kytkintä, eli 618 loppunen asetelma ja kova sintteri(600nm tarttis näin alkuun ainakin väännönkestoa). Minkä painelaakerin siihen jatkeeksi sitten laittaa ja mitä muita muutoksia vaatii haarukan asennon suhteen?
Searchia kyllä käytettiin ja ''tietoa'' löytyy paljonkin, mutta niin ristiriitaista ettei tiiä mitä uskoo.e70 X5 35d
e36 325i- Purussa! Yv:llä halpaa osaa noutoperiaatteella
e36 cupee
ex. e90 318d -07 Crimson Red M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Fantic View PostPotilas m50b25+325i ZF 310z. Vauhtipyöräksi tulee m20b25 lätty ja kaikki muu onkin auki.
Kalajoen suunnalta pitääs huomenna lähteä hakee kytkintä, eli 618 loppunen asetelma ja kova sintteri(600nm tarttis näin alkuun ainakin väännönkestoa). Minkä painelaakerin siihen jatkeeksi sitten laittaa ja mitä muita muutoksia vaatii haarukan asennon suhteen?
Searchia kyllä käytettiin ja ''tietoa'' löytyy paljonkin, mutta niin ristiriitaista ettei tiiä mitä uskoo.
startti e30 mallista tai sitten ainakin startin rattaan vaihto..E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View Post328i mallin työsylinteri.. ei muuta (jotku on käyttänyt e21 323i mallin painelaakeria joka on 5mm paksumpi, mutta mielestäni ei pakollinen)... 600nm väännöt menee viellä normikytkin levylläkin..
startti e30 mallista tai sitten ainakin startin rattaan vaihto..e70 X5 35d
e36 325i- Purussa! Yv:llä halpaa osaa noutoperiaatteella
e36 cupee
ex. e90 318d -07 Crimson Red M-Sport
Comment
-
-
Tulevaisuutta ajatellen voisi jo valmiiksi selvitellä samantyyppistä asiaa... Spekseinä M50 perässä kova VP, 4-lapainen jousittamaton sintteri ja SRE 765 asetelma. Millä saisi kytkinpoljinta kevyemmäksi? Nyt siis 328i vakio pää/työsylinterit.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Fantic View PostStartti on hankinnassa ja laitan ton pidemmän painelaakerin kun uusia se pitää jokatapauksessa.. Mutta miksi tämä työsylinteri? Pidempi tappi vai? voiko -91 325 vakiota jatkaa?
Ja se jo olemassa oleva todennäköisesti tältä:
Mut jos sul on tommonen ylemmän mallinen, niin voit käyttää sitä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment