Rhd vaijeri itelläkin välähti mieleen vähän tuon kirjotuksen jälkeen ja semmoisen tilasin. Pitääkin huomena mitata olisko toi m43 hyvä jos tilais semmosenkin
Elvytellääs tätäkin vähän, mitäs porukka on mieltä ton NBR letkun kestävyydestä viinalla? Netissä jossain lukee että kestää ja jossain ei. Kokemuksia? Linjaan tulossa eli ulkopinnan ei tarvii kestää ja se on CR.
Oisko kellään ideoita kun ei auto starttaa, purkissa on pazin kartat muokattuna omille suuttimille, hieman välillä lupailee että lähtis. Sytkän katon kuhan saan lampun, mutta oisko mitään muuta mistä vois johtua?
Oisko kellään ideoita kun ei auto starttaa, purkissa on pazin kartat muokattuna omille suuttimille, hieman välillä lupailee että lähtis. Sytkän katon kuhan saan lampun, mutta oisko mitään muuta mistä vois johtua?
Jos viinaa tankissa ja eka käynnistys niin saattaa vähän hankalaa olla kun kaikki asetukset/rikastukset päin honkia.
Bensalla helpompi käynnistellä ekaa kertaa ja säätää sinnepäin, mutta jos jo tankki täynnä viinaa niin hermoja ja kokeilua vaan, kyllä se sieltä tulille hörähtää.
No näillä lämpötiloilla ei tarvii juurikaan rikastusta vs. bensa, jos on reilusti suuremmat kuin vakiosuuttimet niin rikastusaikoja vakiota pienemmälle jopa. Tässä lämpötilassa rikastuksiksi riittää muuten samat kuin bensalla, initial shottia aavistus vain enemmän niin hörähtää tulille sahaamatta.
No näillä lämpötiloilla ei tarvii juurikaan rikastusta vs. bensa, jos on reilusti suuremmat kuin vakiosuuttimet niin rikastusaikoja vakiota pienemmälle jopa. Tässä lämpötilassa rikastuksiksi riittää muuten samat kuin bensalla, initial shottia aavistus vain enemmän niin hörähtää tulille sahaamatta.
Suuttimien koko ei vaikuta kylmärikastusprosentit.
E30 M3 4WD
VERKKOKAUPPA The DynoLab
Dynoservice, ruiskun asennukset, huolto,auton rakentaminen, Napadyno joka jarruttaa 5000nm navoilta.
Virallinen Maxxecu jälleenmyyjä
Suuttimien koko ei vaikuta kylmärikastusprosentit.
Jos esimerkiksi vaihtaa kolmekertaa vakiota suuremmat suuttimet niin saman polttoaineannoksen saamiseksi kaikki kovakoodatut kylmäkäynnistys aukioloajat pitää jakaa kolmella - ellei soppaa menee kolmekertaa enemmän kuin alunperin.
Jos esimerkiksi vaihtaa kolmekertaa vakiota suuremmat suuttimet niin saman polttoaineannoksen saamiseksi kaikki kovakoodatut kylmäkäynnistys aukioloajat pitää jakaa kolmella - ellei soppaa menee kolmekertaa enemmän kuin alunperin.
Ei. Samalla 3 kertaa vähemmän "perusmäärä" myös.
Että jos laitan kolme kertaa suurempi suuttimet kone alkaa ottaa kolme kertaa enemmän bensa
E30 M3 4WD
VERKKOKAUPPA The DynoLab
Dynoservice, ruiskun asennukset, huolto,auton rakentaminen, Napadyno joka jarruttaa 5000nm navoilta.
Virallinen Maxxecu jälleenmyyjä
Oliko niin että athenan 84.5mm halkasijalla oleva kannentiiviste on liian pieni vakio poraukselle, venat otti kiinni liekkirenkaisiin? Eli kannattaako suoraan ottaa 86mm, vaikka tulossa vakio poraukselle? :think:
Oliko niin että athenan 84.5mm halkasijalla oleva kannentiiviste on liian pieni vakio poraukselle, venat otti kiinni liekkirenkaisiin? Eli kannattaako suoraan ottaa 86mm, vaikka tulossa vakio poraukselle? :think:
Eipä oo liian pieni. Itellä ainakin mahtunut joka kerta. Kannesta ajettu määräkin vaikuttaa tuohon.
Se kannattaa vaan tarkistaa ne liekkirenkaat että mahtuu hyvin siihen tiivisteeseen sekä ettei massaosa ole soikea. Meinaan kerran tuli niin holo massa mukana että morjens. Renkaat oli oikeat, maassa jotaan 2mm isompi.
Ei ole itiliaanolla vissiin laadunvalvonta ihan samaa
E36 328i M50B30 turbo Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
Comment