Originally posted by Pazi88
View Post
M50-turbo keskustelua osista 2017
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mulla oli vuosia sitten yksi -95 328 coupe automaatilla purettavana ja siinä oli jäähdyttämättömöt levyt takana. Joten liekköhän tarvii edes nuita vaihtaa?
-
Noissahan on vähän katsurista riippuvaisia eroja, että miten tulkitaan. Yleensä taitaa mennä niin että mallisarjan tehokkain sillä ajanhetkellä kun katsastettava auto on valmistettu ja jarrut yms. sen mukaan. (Esim. abs-jarrujen tarve e30:ssä riippuu auton valmistusajankohdasta)
Mut tuo 328:iin vertaaminen oo ees ihme homma 325:n kanssa, jos niin joutuu tekemään. Taakse vaan jäähdytetyt levyt ja satulat niille ja that's it. Uudet levytkin on tyyliin 20€/kpl ja satuloita saa alle 50 pari.
Leave a comment:
-
Runkonumeron alkuosa WBA vs WBS, jossain vanhoissa m-romuissa oli kuitenkin WBA-alkuinen runkonumero :thinkOriginally posted by Urpo_rotta View PostEikös sen ratkaise se jokin koodi eli tyyppikoodi/korikoodi tms. Nimeltään? Se siis joka estää vertaamasta m-bemareihin
Leave a comment:
-
Kyllä mun kaveri joutu vaihtamaan e36 325i cabrioon, kaikki 328i takaosat ja jarrut. Siis ne mitkä siellä eroaa.Originally posted by janne[l View Postmun käsittääkseni ei muuta kuin teholappu. 328:iin ei voi verrata koska ei valmistettu viä tuolloin joten jarruja ei tarvi vaihtaa.
Mutta suosittelen käymään oikeesti siellä katsastuskonttorilla millä meinasit leimata
Kyllä se setä/täti kertoo mitä tarvii ja mihin verrataan.
Leave a comment:
-
Onko muka näin?Originally posted by janne[l View Postmun käsittääkseni ei muuta kuin teholappu. 328:iin ei voi verrata koska ei valmistettu viä tuolloin joten jarruja ei tarvi vaihtaa.
Kyllähän kaikki e34 minun tietääkseni vertaillaan 540i vaikka se on tullu vasta -92
Eikös sen ratkaise se jokin koodi eli tyyppikoodi/korikoodi tms. Nimeltään? Se siis joka estää vertaamasta m-bemareihin
Leave a comment:
-
Kun päästiin aiheeseen niin mihis 323ti verrataan? Vai onko 323ti mallisarjan tehokkain? Koska muissa korimalleissahan on eri taka-akseli joten suoraan esim. 328i takajarruja ei saa.
Leave a comment:
-
mun käsittääkseni ei muuta kuin teholappu. 328:iin ei voi verrata koska ei valmistettu viä tuolloin joten jarruja ei tarvi vaihtaa.Originally posted by afrojack View PostEi varmaan oo oikee paikka kysellä mutta kun en mistään muualtakaan löydä tietoa niin kyetään siteen täältä.. Eli mitäs sitä 92vm e36 325ia pitää tehdä että saa muutoskatsatettua ahtimelle?
Leave a comment:
-
Tietoahan saa vaikka lähimmältä katsastusasemalta.Originally posted by afrojack View PostEi varmaan oo oikee paikka kysellä mutta kun en mistään muualtakaan löydä tietoa niin kyetään siteen täältä.. Eli mitäs sitä 92vm e36 325ia pitää tehdä että saa muutoskatsatettua ahtimelle?
Leave a comment:
-
Katsastus
Ei varmaan oo oikee paikka kysellä mutta kun en mistään muualtakaan löydä tietoa niin kyetään siteen täältä.. Eli mitäs sitä 92vm e36 325ia pitää tehdä että saa muutoskatsatettua ahtimelle?
Leave a comment:
-
Jees kiitoksia. Noihin varmaa saa jotain tulppia, tohon hukkikseen.Originally posted by TinoTK View Post
Leave a comment:
-
Ei mene muokkaamatta.Originally posted by TombbaZZ View PostElikkä ei sovi? ahtimeksi olin suunittelut perus ebay gt35, siinä taitaa olla vielä hukkaportin kello iskaritornin puolella.
Linkin sarja menee. Tulee edemmäs ja laippa on kulmassa.
Leave a comment:
-
Elikkä ei sovi? ahtimeksi olin suunittelut perus ebay gt35, siinä taitaa olla vielä hukkaportin kello iskaritornin puolella.Originally posted by TinoTK View PostE34:sessa mahtuu yläpuolelle.
E36:sessa tulee aikaliki just iskaritornin kohdalle eikä suorassa linjassa oleva laippa auta asiaa.
Leave a comment:
-
E34:sessa mahtuu yläpuolelle.Originally posted by TombbaZZ View Posthttps://www.schmiedmann.fi/fi/tuote/...=TURBOMANM5052
Sopiiko tää myös toistepäin vai vaa alapuolelle? Tarkotus olis alkaa rakennella budjettiturbomoottoria, niin joku suhteellisen halpa pakosarja pitäisi löytää.
E36:sessa tulee aikaliki just iskaritornin kohdalle eikä suorassa linjassa oleva laippa auta asiaa.
Leave a comment:
-
Sopiiko tää myös toistepäin vai vaa alapuolelle? Tarkotus olis alkaa rakennella budjettiturbomoottoria, niin joku suhteellisen halpa pakosarja pitäisi löytää.
Leave a comment:
Leave a comment: