pakko nyt tässä kysyä ihan uutena jäsenenä tuosta potikka virityksestä tds bemarissa. itellä moinen viritys on ja napilla varustettuna eli nappia painamalla virta alkaa kulkemaan vastuksen kautta (vastus oli joko 500-1000 oomia) joten syötöt lisääntyy mutta mistä johtunee ongelma tuon napin kanssa että välillä katkasee syötön kokonaan ja kone käytännössä sammuu ja heti kun napin laskee ylös ni vetää taas. uuestaan painamalla lisää taas syötöt ja veto jatkuu. omaanko vääränlaisen nappulan vai mistä moinen pätkiminen ? "/
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TDS - Tekniikkaa ja viritystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by siiiseli View Postpakko nyt tässä kysyä ihan uutena jäsenenä tuosta potikka virityksestä tds bemarissa. itellä moinen viritys on ja napilla varustettuna eli nappia painamalla virta alkaa kulkemaan vastuksen kautta (vastus oli joko 500-1000 oomia) joten syötöt lisääntyy mutta mistä johtunee ongelma tuon napin kanssa että välillä katkasee syötön kokonaan ja kone käytännössä sammuu ja heti kun napin laskee ylös ni vetää taas. uuestaan painamalla lisää taas syötöt ja veto jatkuu. omaanko vääränlaisen nappulan vai mistä moinen pätkiminen ? "/F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Olisiko tietoa kellään miten toimii tuo m21 holsetilla missä ei ole painekelloa ollenskaan... Meneekö täysin sekaisin koko mopo..
Saattoi olla joku viisaampi jo topikissa kertonut muttei omaan silmään osunut..
Vinkit olis hyvästä niin voi välttyä turhilta harmailta hiuksiltasigpicvanteiden kiilloitusta, maalien poistoa yms. Privalla tavoittaa
Comment
-
-
Originally posted by Elevator67 View PostOlisiko tietoa kellään miten toimii tuo m21 holsetilla missä ei ole painekelloa ollenskaan... Meneekö täysin sekaisin koko mopo..
Saattoi olla joku viisaampi jo topikissa kertonut muttei omaan silmään osunut..
Vinkit olis hyvästä niin voi välttyä turhilta harmailta hiuksiltaReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Posthuono nappula? sopivasti kun painaa niin koko virtapiiri katkeaa? :think
Comment
-
-
Originally posted by siiiseli View Postnäin tuntus tapahtuvan että virta katkee kokonaan "/ nappina toimii tuommonen kolme pinninen millä siirretään kahen nastan välillä virran kulkureittiä.."/ eikö muilla oo ollu kyseistä ongelmaa "/ ?
Homma menee siis niin että signaali kulkee joko vastuksen kautta tai suoraan, riippuen (vaihto)kytkimen asennosta?
Kytkentää voisi muuttaa niin että kytkimellä oikosuljetaan vastus, tällöin virtapiiri ei missään vaiheessa katkea. Jos kytkin tuntuu vittui.. enemmän toisessa asennossa, käyttää sitä toista. Tällöin mode on päällä jommassakummassa asennossa, mutta tämä ei liene ongelma? Jos siis nappi on sellainen että pitää asentonsa, eli ei tarvitse painaa koko ajan tms.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Originally posted by Elevator67 View PostTurbossa itsessään ei ole mitään hukkistaE39 530dA M-Sport Individual -03
ex: E46 330d Touring M-Sport II -02, E36 325 tdsA Touring M-Sport -99, E36 325tds Touring -98, E30 324TDIC Touring -89
Comment
-
-
Originally posted by savukone View PostNo menee se mopedi sen verran sekasin että ahtaa niin paljon kun vaan mahdollista, koska ei ole mitään estämässä. Lopputuloksena on sitten rikkonainen äm kaks-ykönen
Pystyykös tuon alipaineen jotenkin poistamaan turbolta? Turbon vaihdon jälkeen siis. ainakaan irroittaminen ei aiheuta kuin harmia että en itse vedoissa huomaa mitään eroa..sigpicvanteiden kiilloitusta, maalien poistoa yms. Privalla tavoittaa
Comment
-
-
Originally posted by Elevator67 View Postyhdistelmä minulle tulee olemaan, holsetti ja jonkin sortin dumppi tai by- bassi..
Pystyykös tuon alipaineen jotenkin poistamaan turbolta? Turbon vaihdon jälkeen siis. ainakaan irroittaminen ei aiheuta kuin harmia että en itse vedoissa huomaa mitään eroa..
En oo uudempiin M21:iin perehtynyt, että liekö niissä alipaineohjattu hukkis. Vanhemmissa ainakin ihan normaali ylipainekello. Niin tai näin, irtoletku tulpataan.
Osta pari T3 laippaa, väliin T-haara ja siihen hukkis, josset koko pakosarjaa halua tehdä. Tai vaihda ahdinta hukkaportilliseen. Tää nyt on vaan mutua, mutta tuskinpa sitä Holsettia on yhtään yritettykään laskea, sopiiko koneeseen ja tehotavoitteisiin..
Comment
-
-
Auttakaapa turhautunutta.. m21 jako pitäis saada kohdalleen.
Nokka ja pumppu merkeissä oikein, mutta kampura vähän pielessä.
Jos siirtää hampaalla niin menee toiseen suuntaan ohi. Siis kuvan mukainen tilanne.
e34 520i --> 2.7 ETA sedan -89 luisupulkka
e39 530da touring -01
------------------------------- Duo Osmo
Smart fortwo coupe -00 ex
mb 190 2.5-16 -89 ex
e36 328I sedan -95 ex
e36 318Is coupe -93 ex
Comment
-
-
Noniin ongelma ratkesi. Kampuran päästä puolikuukiila oli antautunut ja dampperi päässyt pyörähtämään sivuun.e34 520i --> 2.7 ETA sedan -89 luisupulkka
e39 530da touring -01
------------------------------- Duo Osmo
Smart fortwo coupe -00 ex
mb 190 2.5-16 -89 ex
e36 328I sedan -95 ex
e36 318Is coupe -93 ex
Comment
-
-
Joo elikkä ihtellä o semmonen vika että kun yritän saada pumpun ajotusta kohilleen.. Kone YKK:ssa käännän konetta taakse päin ni kuuluu naksahdus ja samasa sekunnissa heittokello pyörähtää kaks astetta pieleen, ääni tuntus kuuluvan venttiileistä.. Onko kellään kokemuksia tälläisestä ongelmasta??
Comment
-
Comment