Originally posted by NikoLL
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TDS - Tekniikkaa ja viritystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mikkeri View PostPitäisi toimia. Ei muutakuin koittamaan.
Miten pinnit lasketaan? lasketaanko "tyhjät" myös mihin ei tule johtoa?
Kokeilin ruskeaan(pinni14 ja pinni 39) valkovioletti? mutta mitään ei tapahtunut.
Auttaisi jos tietäisi miten pinnit lasketaan ja mistä suunnasta.
Comment
-
-
Originally posted by NikoLL View PostYritetty nyt on, mutta jäi yrittämiseksi
Miten pinnit lasketaan? lasketaanko "tyhjät" myös mihin ei tule johtoa?
Kokeilin ruskeaan(pinni14 ja pinni 39) valkovioletti? mutta mitään ei tapahtunut.
Auttaisi jos tietäisi miten pinnit lasketaan ja mistä suunnasta.sigpicvanteiden kiilloitusta, maalien poistoa yms. Privalla tavoittaa
Comment
-
-
Originally posted by Elevator67 View Postvoisin melkein sanoa että jokaisessa liittimessä on numerot jo omastatakaa valmiina ja pitäisi näkyä pinnien naaraspuolella ainakin e36:ssa
jokuhan voisi ne kirjotella tänne, jos sattuu kyseisen liittimen kanssa asioimaan.
Comment
-
-
Originally posted by Elevator67 View Postvoisin melkein sanoa että jokaisessa liittimessä on numerot jo omastatakaa valmiina ja pitäisi näkyä pinnien naaraspuolella ainakin e36:ssa
Comment
-
-
Oon nyt laittamassa potikkaa tuahon omaan 525tds -93 härpäkkeeseen. Käsittääkseni tässä ei ole siis induktiivista järjestelmää vaan potenttio? :think Eli vastus ja potenttiometri ja kytkin kytkettäisiin induktiivises härpäkkees pinniin 14 ja pinniin 39 katkaisematta johtoja. Mutta mites tässä vanhemmassa järjestelmässä? Joku puhuu että katkaistaan violetti johto ja siihen väliin vaan potikka ja kytkin ja joku puhuu että violetin ja ruskean väliin vastus potikka kytkin...... Joten mikä nyt on se toimiva ratkaisu ja millaisilla komponenteilla? KIITOS!-
Comment
-
-
Originally posted by BimmerFanatikko View PostOon nyt laittamassa potikkaa tuahon omaan 525tds -93 härpäkkeeseen. Käsittääkseni tässä ei ole siis induktiivista järjestelmää vaan potenttio? :think Eli vastus ja potenttiometri ja kytkin kytkettäisiin induktiivises härpäkkees pinniin 14 ja pinniin 39 katkaisematta johtoja. Mutta mites tässä vanhemmassa järjestelmässä? Joku puhuu että katkaistaan violetti johto ja siihen väliin vaan potikka ja kytkin ja joku puhuu että violetin ja ruskean väliin vastus potikka kytkin...... Joten mikä nyt on se toimiva ratkaisu ja millaisilla komponenteilla? KIITOS!
Etsitään ohut kokoviolettinen johto (pin39) katkaistaan se ja tähän väliin liitetään 500 ohm säätövastus ja katkaisija joka yhdistää johtojen päät!
Kun katkaisin on päällä eli se yhdistää tai vastus nollissa niin motti on vakio!
Kun vastus kasvaa niin myös syötön määrä kasvaa!!!!
Tyhjäkäynnillä ja osakuormalla katkaisin täytyy olla kytkettynä koska se ei oikein toimi hyvin!"
Eli käsitykseni mukaan tarvitset vain pinnin 39 jonka katkaiset ja siihen väliin liität säätövastuksen ja katkaisimen?Last edited by NikoLL; 05-07-2013, 06:42.
Comment
-
-
Potikkaa joensuusta
Olisko joensuun seudulla BMW virittäjää joka vois jelppiä 525Tds:än kanssa
vm-94 manuaali touring (ollut joskus TDSA)
Tarkoitus saada miedosti voimaa, tällä hetkellä 3" putkisto, egr yms paskat tukittu pois käytöstä,vapari yms pientä. lisäksi laitettu rajapaine venttiili jos vaikka ahtoo on joskus säätelemässä
Nyt kiinnostaisi tehdä evry viritys mutta olen täysin kädetön autosähköjen kanssa.
Joten joku jolla olis valmis "evry boxi" tai joka voi kädestä pitäen näyttää miten tehdään.
Alkaa vituttaa kaiken maailman vanhat ukot jotka pyörii perseessä työsuhde autoilla ja lisäksi akka valittaa ku autossa ei oo vetojaE34 525tds touring -94
-almost tutkassa näkymätön-
E39 525tds -96
-Tulossa myyntiin-
Comment
-
-
Originally posted by Paul 74 View PostMistä firmasta vois tilata 2,5 läpi virtaavaa putkea eli catbackiä :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Ahtimet päikseen
Meneekö e34 tdssään e39 524tds ahdin suoraan paikalleen vakio pakosarjaan ??
Ilmeisesti aavistuksen parempi ahdin tossa e39ssä?
Korjatkaa jos olen väärässä!
Samalla kysyn että saako e39 koneen tungettua e34 koriin?
Ilmeisesti luotettavampi tuo e39 tekniikka, ja puhutaan edelleen 525 ja 524 tekniikoista.E34 525tds touring -94
-almost tutkassa näkymätön-
E39 525tds -96
-Tulossa myyntiin-
Comment
-
-
E39 (13-t4) ahdin menee e34 pakosarjaan heittämällä, mutta putken kiinnityksen kanssa saa taistella. Joutuu mm. vaihtamaan pitemmät pinnapultit. Ja itsellä oli ongelmia myös siinä, että e34 pakoputken "kartio" on isompi kuin ahtimen = joutu kehitteleen patentteja Ahdin toi selvästi lisää tehoa ja vääntöä (ehkä johtui siitä että vanha ahdin oli lopussa...)
Moottorin luulisi menevän heittämällä, sähköt luultavasti ei sovi keskenään.
Comment
-
-
Voin vahvistaa että Evry toimii E34 td ainakin vm 1993 autossa kuten ketjussa neuvotaan.
Voin myös vahvistaa etä E39 ahdin menee E34 td ahtimen tilalle kunhan vaan ahtimen pinnapultit vaihtaa pitempiin.Ex: BMW E34 525 td autom touring -93 (meni lunastukseen kolarin vuoksi)
MB W123 300D -76 , MB W124 260E - 88 autom.
Volvo 245SE B200F AW70 -91, Volvo 945 B230FK AW71L -98
Comment
-
Comment