Käsinkö ootte tota syöttöpumppua käännelly vai miten? Ei tunnu tuo tiivistemassa irtoavan millään vaikka kuinka pumppua kampeaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TDS - Tekniikkaa ja viritystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ytrew View PostKäsinkö ootte tota syöttöpumppua käännelly vai miten? Ei tunnu tuo tiivistemassa irtoavan millään vaikka kuinka pumppua kampeaa.E61 M-sport
Comment
-
-
Originally posted by atte.o View PostOletko löysännyt pultin pumpun tuesta? Nestepäästä lähtee alaspäin rauta jonka alhaalla on yksi pultti.V-mäisessä paikassa.
Löyty pultti ja nyt kääntyy pumppukin. Kuinka tarkka tuo pumpun kääntäminen on eli kuinka pienestä käyntiinlähteminen on kiinni? Jonkinverran kääntelin pumppua eikä vaikuttanut käyntiinlähtöön ollenkaan.Last edited by Ytrew; 26-09-2013, 16:53.Detailing palvelut Jyväskylä ja Äänekoski
Comment
-
-
http://www.netikka.net/vepiku/ajoitus.htm tuossa on pumpun hienosäätöön ohje.Muistaakseni ve6:ssa oli 0.95 +/- 2mm ennakko.
-Tuleeko suuttimille polttoainetta?
-Ootko kokeilu pumpun kantta siirtää tulipeltiin päin?
-Pumppu varmasti oikeassa asennossa? Muistaakseni YKK:ssa kiilauran pitää olla pysty suunnassa. Voi mennä 180 astetta pieleen.
-Tuleeko sammutin solenoidille 12v?E61 M-sport
Comment
-
-
Originally posted by atte.o View Posthttp://www.netikka.net/vepiku/ajoitus.htm tuossa on pumpun hienosäätöön ohje.Muistaakseni ve6:ssa oli 0.95 +/- 2mm ennakko.
-Tuleeko suuttimille polttoainetta?
-Ootko kokeilu pumpun kantta siirtää tulipeltiin päin?
-Pumppu varmasti oikeassa asennossa? Muistaakseni YKK:ssa kiilauran pitää olla pysty suunnassa. Voi mennä 180 astetta pieleen.
-Tuleeko sammutin solenoidille 12v?
Kaiken noista pitäisi toimia. Jakoketjujen vaihdon jälkeen ei käyntiin ole lähtenyt. Ainoa mikä pitäisi olla väärässä on pumpun ajoitus koska oli säädetty vanhalle ketjulle kun kävi huollossa jossa vaihdettiin pumppuun kaikki tiivisteet.Detailing palvelut Jyväskylä ja Äänekoski
Comment
-
-
Originally posted by Ytrew View PostKaiken noista pitäisi toimia. Jakoketjujen vaihdon jälkeen ei käyntiin ole lähtenyt. Ainoa mikä pitäisi olla väärässä on pumpun ajoitus koska oli säädetty vanhalle ketjulle kun kävi huollossa jossa vaihdettiin pumppuun kaikki tiivisteet.E61 M-sport
Comment
-
-
Helppo homma tuo nestepään tiivarin vaihto.
Paitsi jouduin yhden suutinputken vaihtamaan, koska alkoi juntturista vuotamaan.
Tunteja menee, muuta hommana aika yksinkertainen.
Kiitti videovinkistä kalevik =)
Ytrew, ootko nyt ihan varma että soppaa tulee suuttimille, löysäät suuttimien putket ja starttaat.TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
-
Kokeileppa pumpun kantta siirtää tulipeltiin päin. Merkitse hyvin nyk.pumpun kannen asento. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=134965E61 M-sport
Comment
-
-
Originally posted by Ytrew View PostSain käyntiin, mutta ei pysynyt ilman kaasua käynnissä eli aikas lähellä taitaa olla nyt? Jos kohdillaan on niin pitäs varmaan käynnissä pysyä vaikka ei oo imusarja ym hilppeet kiinni?
Tarkista nyt vielä että kaikki pumpun johdot ja muutkin on kytketty.
Perusennakkohan ei vaikuta kuin käynnistettäessä. Tämän jälkeen DDE ohjaa ennakkoa ja säätöalue on perusennakosta aikaisemmalle.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
Comment