Originally posted by HTK12
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Flexifuel RE85 vs. bimmeri II
Collapse
X
-
-
Originally posted by Janzki View PostVähän hierot karkimmaksi ja ei muutako myymään ohjeita sekä äppi myydene39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostGooglella löytyy näiden rakentamisesta juttua. Kyllähän tämä melkoisen edullinen on vrt. tuo fuel-it, jos omalle ajalle ei paljon laske hintaa. Tuo fuel-it on posteineen ~$250+verot. Tuohon sitten vielä lisäksi se etanoli anturi. Kallein yksittäinen osa on tuo etanoli anturi, jos itse rakentaa. Finjectorilta saa aitoa anturia ~85€+postit, siihen sitten tuo arduino+bluetooth shield, johtoa, liitin ym. Suomessa ostettunakin ollaan jossain ~150€ osissa. Ulkomailta toki saa halvemmalla. Fuel-it on anturin kanssa veroineen jossain ~350€ tietämillä. Tarkoitus olisi vielä lisätä tuohon öljynlämpöanturi, niin näkee missä öljynlämmöt pyörii, niin voi siitä sitten vähän seurailla miten ne viinat sieltä haihtuu.
Tälläiseltä itse app näyttää nyt:
Comment
-
-
Originally posted by sellumies View PostMulla flexfuel laitteet autossa ja näyttänyt aina tankkauksen jälkeen 75-76% etanolipitoisuutta tänä kesänä, ABC kotka tankattu.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostJoo löytyikin aika kattavasti juttua. Onko tuo 79% ollut tyypillinen vahvuus pumpulla tänä kesänä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Comment
-
-
Originally posted by sellumies View PostMulla flexfuel laitteet autossa ja näyttänyt aina tankkauksen jälkeen 75-76% etanolipitoisuutta tänä kesänä, ABC kotka tankattu.Originally posted by Pazi88 View PostTuota luokkaa mullakin on oulussa tankatessa näyttäny e85 pitoisuudeksi jo parin kesän verran. Sama mistä tankkaa. Ei oo kertaakaan menny 80% asti, mut ei oo kyl 73% allekkaan tippunu.Originally posted by HTK12 View PostSuunnilleen siellä se on pyörinyt. Jossain vaiheessa syksyä alkanee varmaan etanolipitoisuus laskemaan.
Comment
-
-
Originally posted by BMW View PostBlendejä sekoitellessani oon arvioinu mömmön olevan pumpulla 79%. Eli aikalailla alueella mennään
Laitoin tuolle toisella ylimääräiselle arduinolle koodin sisään, niin aloin tässä miettimään, pitäisiköhän tuohon koodiin laittaa veden tunnistus. Tosin tietäähän sen siitäkin, että etanoli pitoisuus nousee yli 85. :think Muistaakseni continentaalin anturissa on ihan sisäänrakennettuna tuo veden tunnistus.e39 540iA E85
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostBlendejä tehdessä tuollainen etanolianturi on kyllä todella ktäevä olla, niin ei tarvitse arpoa mitä siellä tankissa on. Suomessa tosin ei taida hirveästi etanolipitoisuudet heitellä, jenkkilässä tuntuu olevan ihan rulettia mitä milläkin asemalla on.
Laitoin tuolle toisella ylimääräiselle arduinolle koodin sisään, niin aloin tässä miettimään, pitäisiköhän tuohon koodiin laittaa veden tunnistus. Tosin tietäähän sen siitäkin, että etanoli pitoisuus nousee yli 85. :think Muistaakseni continentaalin anturissa on ihan sisäänrakennettuna tuo veden tunnistus.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Oon itse nyt ajanut FuelFlexFinlandin boksin kanssa pelkällä E85:llä koko kesän. Autona on siis BMW E60 523i N52. Mulla on autossa asennettuna Bosch FR7NPP332 sytystulpat. Tiedättekö saako jollain muilla tulpilla mitään hyötyä kun ajaa etanolilla, vai onko tulpilla vaikutusta tämän asian kanssa? Kaveri venkslaa Saabin kanssa eri tulpilla etanolilla, kun on kuulemma vaikutusta...:thinkE60 523ia M-sport -06' @ E85, Stage2 & Xhp
Ex: E39 520i Sedan -99'
Comment
-
-
Originally posted by PacoCrunz View PostOon itse nyt ajanut FuelFlexFinlandin boksin kanssa pelkällä E85:llä koko kesän. Autona on siis BMW E60 523i N52. Mulla on autossa asennettuna Bosch FR7NPP332 sytystulpat. Tiedättekö saako jollain muilla tulpilla mitään hyötyä kun ajaa etanolilla, vai onko tulpilla vaikutusta tämän asian kanssa? Kaveri venkslaa Saabin kanssa eri tulpilla etanolilla, kun on kuulemma vaikutusta...:thinkE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Jep ei niillä oo merkitystä juuri mihinkään jos vaan sytyttävät kunnolla. Korkeaviritteisissä turbokoneissa niiden kanssa saa vähän pelata.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostEhdottomasti !e39 540iA E85
Comment
-
-
Kylmäkäynnistys voi vähän helpottua kun laittaa aavistuksen isommalla kärkivälillä olevat tulpat. Myös pykälää vakiota kylmemmät tulpat voi etanolilla ajellessa laittaa huoletta.
Mulla on tuon Stuttgartilaisen kanssa vaikeahkon kylmäkäynnistymisen takia testissä nyt tällaiset, saas nähdä ovatko ihan käärmeöljyä: http://www.kaasutinexpertti.fi/shopu...tulpat-fi.htmlE39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostKylmäkäynnistys voi vähän helpottua kun laittaa aavistuksen isommalla kärkivälillä olevat tulpat. Myös pykälää vakiota kylmemmät tulpat voi etanolilla ajellessa laittaa huoletta.
Mulla on tuon Stuttgartilaisen kanssa vaikeahkon kylmäkäynnistymisen takia testissä nyt tällaiset, saas nähdä ovatko ihan käärmeöljyä: http://www.kaasutinexpertti.fi/shopu...tulpat-fi.html
Mukava heppu on kyllä. Pieteetillä kaivoi N55 koneeseen käypäset kikkareet.
Comment
-
Comment